תנו מבט אחד בקולקציית הסתיו־חורף של המותג טומי הילפיגר, וכבר תרגישו שחזרתם לשנות ה־90. המותג, שידוע בזכות הפריטים הקלאסיים ובצבעי הליבה שלו - אדום־כחול־לבן - מחזיר העונה לקדמת הבמה גם את הצבע השחור בעל הסממנים המרדניים והרוקיסטיים. הקולקציה מאופיינת במשחק של ניגודים ופרופורציות, כשלצדו המון פריטים ספורטיביים. העונה אפשר לראות גם המון הדפסים של כוכבים וניטים, שמשתלבים בקולקציה שיקית אך לא מתאמצת. בקולקציית הקפסולה אפשר לראות מכנסי עור מבריק, שימוש בבדי קטיפה ופלנל ועוד מגוון פריטים אדג’יים.
בונוס לקינוח: שיתוף הפעולה המוצלח של המותג עם הדוגמנית ג’יג’י חדיד נמשך גם השנה.
שיתוף פעולה שני לרשת H&M ולזמר דה וויקנד, שהוליד את Selected by The Weeknd – קולקציה סתווית עם כמה פריטי חובה לגברים. את הפריטים בקולקציה בחר הזמר, והיא צפויה להגיע לחנויות הרשת היום.
מותג הילדים “פלמינגו” עושה מהפכה בשוק תיקי ההחתלה ומשיק תיקים בהדפסים דמויי עור בשחור, כסוף וקמופלאז’. מעבר למראה האורבני המושך, התיק מרווח ומכיל מספר רב של תאים, והכי חשוב - הוא נוח לנשיאה ואינו מרגיש בומבסטי. יש בתוכו גם משטח החתלה, תיק פנימי ורוכסן שממנו אפשר לשלוף מהר מגבונים או ארנק.