משחק הצבעים

תנו מבט אחד בקולקציית הסתיו־חורף של המותג טומי הילפיגר, וכבר תרגישו שחזרתם לשנות ה־90. המותג, שידוע בזכות הפריטים הקלאסיים ובצבעי הליבה שלו - אדום־כחול־לבן - מחזיר העונה לקדמת הבמה גם את הצבע השחור בעל הסממנים המרדניים והרוקיסטיים. הקולקציה מאופיינת במשחק של ניגודים ופרופורציות, כשלצדו המון פריטים ספורטיביים. העונה אפשר לראות גם המון הדפסים של כוכבים וניטים, שמשתלבים בקולקציה שיקית אך לא מתאמצת. בקולקציית הקפסולה אפשר לראות מכנסי עור מבריק, שימוש בבדי קטיפה ופלנל ועוד מגוון פריטים אדג’יים. 
בונוס לקינוח: שיתוף הפעולה המוצלח של המותג עם הדוגמנית ג’יג’י חדיד נמשך גם השנה.

טווח מחירים: 249־4,569 שקלים 
להשיג בחנויות המותג ובאתר פקטורי 54

טומי הילפיגר. צילום:יח"צ
טומי הילפיגר. צילום:יח"צ
 
 
בחזרה למקורות

טבע ואמנות הם ההשראות לקולקציית הסתיו־חורף של רשת האופנה SACK'S. הבחירה בהשראות הללו הייתה מקרית, והגיעה בעקבות נסיעה של המעצבות רונית ובר חלפון לסיאול. הסיורים בגנים ובטבע האסייתי הובילו לעיצובים שמתבטאים בהדפסים גיאומטריים, פרחוניות מעודנת וצבעוניות שמגיעה מבטן האדמה. בשל כך הצבעים הבולטים העונה הם ורוד סמוק, גוונים של אדמה, קינמון ואגוז. בין הפריטים הבולטים תמצאו פריטים מעור, שמלות סרפן וקולר, חולצות תחרה, מכנסיים קצרים, חצאיות מיני עם קשירה ומכנסי דגמ”ח.
טווח מחירים: 324־1,480 שקלים
להשיג בסניפי הרשת ובאתר

 
פרימה בלרינה

עוד רגע אנחנו מגיעים לשלב שבו אפשר להיפרד רשמית מהכפכפים ולהתחיל להשתחל לתוך נעליים סגורות. הנעליים הראשונות שאנחנו רואים בדרך כלל בעונת המעבר הן נעלי הבובה הקלאסיות, ועל כן המותג הספרדי “פריטי בלרינס” הוא בין הראשונים להציג קולקציית סתיו־חורף. בקולקציה אפשר לראות את נעלי הבלרינה הקלאסיות, שזוכות לשדרוג עם מגוון חומרים מעניינים מהטבע, אבנים, סרטים מסאטן, שילובי קטיפה, פנינים ועוד. אפשר לראות זאת בשילובים של נוצות צבעוניות ששואבות השראה מעולמם של בעלי הכנף, ופרוות מלאכותיות בהדפסים של בעלי חיים. לצדם אפשר לראות גם השראות מעולם המטדורים הספרדי, שמתבטא בצבעוניות חמימה, רקמות ואלמנטים פרחוניים.
טווח מחירים: 649־1,590 שקלים
 
פריטי בלרינס. צילום: תמוז רחמן
פריטי בלרינס. צילום: תמוז רחמן
 
 
מבזקי האופנה

הסופ”ש של הסתיו

שיתוף פעולה שני לרשת H&M ולזמר דה וויקנד, שהוליד את Selected by The Weeknd – קולקציה סתווית עם כמה פריטי חובה לגברים. את הפריטים בקולקציה בחר הזמר, והיא צפויה להגיע לחנויות הרשת היום.
טווח מחירים: 129־399 שקלים
  צלם : הנס מוריץ   : H&M- Selected by The Weeknd
צלם : הנס מוריץ : H&M- Selected by The Weeknd



 
אמהות בסטייל

מותג הילדים “פלמינגו” עושה מהפכה בשוק תיקי ההחתלה ומשיק תיקים בהדפסים דמויי עור בשחור, כסוף וקמופלאז’. מעבר למראה האורבני המושך, התיק מרווח ומכיל מספר רב של תאים, והכי חשוב - הוא נוח לנשיאה ואינו מרגיש בומבסטי. יש בתוכו גם משטח החתלה, תיק פנימי ורוכסן שממנו אפשר לשלוף מהר מגבונים או ארנק.
מחיר: 499 שקלים
להשיג בבזל 38 בתל אביב או באתר המותג
להשיג בסניפי הרשת
להשיג בחנויות המותג ובאפליקציה Pretty Ballerinas