אופנה

בשורה למכורי אסוס: חברת e-post מקימה מרכז ענק לחבילות, שישפר את מהירות הגעתן

החברה המפיצה בארץ את המשלוחים של אתר האופנה הבריטי הודיעה על הקמת מרכז חדש, שיאפשר קיצור זמני הגעת החבילות ללקוחות

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין

בנוסף, החברה תאפשר ללקוחות לשלוח בחזרה את הפריטים, אל האתרים מהם נקנו, באותו האופן שבו נשלחו ללקוחות. מדובר בשירות חיוני, שכן הצרכנים הישראלים נתקלים בקשיים בהליך החזרת המוצר לאתרים השונים, שמקומם בחו"ל. מסיבה זו, רבים משאירים אצלם את המוצר הלא מתאים. הדבר הוביל להקמת קבוצות פייסבוק שונות, בהן הגולשים מחליפים ומוכרים את הפריטים השונים.

E-post משמשת כחברת ההפצה של אסוס בישראל משנת 2016, לאחר שהאתר הבריטי ויתר על שירותי דואר ישראל, בעקבות תלונות רבות מהלקוחות הישראלים. החברה מציעה ללקוחותיה לאסוף את הפריטים שהוזמנו באינטרנט, מנקודות חלוקה ומלוקרים אוטומטיים, לפי בחירתם, בזמנם הפנוי, ללא תלות בזמני פעילות השליחים ובסמוך למקום מגוריהם ועבודתם. בין לקוחות החברה: נספרסו, שטראוס מים, קבוצת פוקס.

בתוך כך, בביקור שקיימו בחודש שעבר בארץ נציגי ההנהלה של האתר, הם חשפו כי ישראל עלתה למקום התשיעי בעולם בכמות ההזמנות מהאתר, מיד אחריי ארה"ב, אנגליה, רוסיה וגרמניה. הדירוג נקבע אך ורק על פי כמות החבילות ולא ביחס לכמות התושבים.

מנכ"ל E-post, יניב בן טובים אמר מיד לאחר ההכרזה: "באנו לעבוד, לשנות את כללי המשחק בעולם ה-E-commerce ולתת פתרונות ישימים ומטיבים לצרכנים. לאחרונה הורדנו את מחירי השילוח בתקווה כי בעלי אתרי הסחר יטיבו עם צרכיהם ויוזילו עלויות, ועתה אנו עומלים על קיצור זמני האספקה לקבלת המוצרים. בכדי להתמודד בהצלחה עם צמיחת המסחר האלקטרוני אשר צומח בכ- 30% בכל שנה, אנו חייבים להיות יצירתיים. המפתח הינו היכולות הטכנולוגיות בשילוב עם מערכות מיון ואריזה אוטומטיים. E-post  מחזירה את לקוחות הקצה למרכז."

תגיות:
משלוחים
/
אסוס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף