המשבצות הן אומנם לא הטרנד הכי חם החורף, אך בכל זאת הן זכו להתייחסות על מסלולי התצוגות. וזה לא ממש חשוב אם הן אופנתיות או לא, כי יש בהדפס הזה משהו מנחם שגורם לי לשוב אליו בכל פעם שבא לי ללבוש משהו נוח ובטוח. אהבתי לפריטים משובצים מתקשרת לא מעט לטרנדים אחרים, שלהם יש נוכחות גדולה בארון שלי בשנים האחרונות, כמו הגראנג' האהוב והמוכר שכיכב בשנות ה–90.



מראה המשבצות תמיד היה ותמיד יהיה חלק מהמלתחה שלנו: הן בחולצות הפלנל המשובצות שמדי פעם זוכות לריענון והן בז'קטים המשובצים בגזרת האוברסייז שחובבי האופנה אוהבים לאמץ. אל הפריטים המוכרים הצטרפו בעונת החורף גם חצאיות משובצות בגזרה גבוהה וגזרת פעמון, ושלל של מכנסיים בגזרה גבוהה.



משבצות. צילום: יח"צ
משבצות. צילום: יח"צ



הפעם המשבצות מגיעות בווריאציות שונות: החל ממשבצות הפפיטה, שעסקנו בהן כבר בתחילת העונה, משבצות סקוטיות, משבצות בסגנון שנות ה–40, משבצות דקיקות וכלה במשבצות דמקה שמעטרות בגדים, אקססוריז, תיקים ונעליים.



מה שמקסים במשבצות הוא שהן מתאימות לכל גיל. מהתיכוניסטית שזורקת חולצת משבצות מכופתרת מעל טי–שירט וג'ינס ועד אשת העסקים המוקפדת שעטופה בחליפת חצאית או במכנסיים משובצים. כל אחת יכולה לקחת את ההדפס המשובץ ולאמץ אותו כראות עיניה, מבלי שהוא ייראה לא שייך או מוגזם.