אם אתם צריכים סיבה נוספת להתארח במלון מצודת דוד בירושלים, קבלו אחת. המלון החל להחזיק בחדרי הרחצה שלו מוצרי טיפוח של מותג התכשיטים והבישום BVLGARI. מוצרי הטיפוח היוקרתיים יאבזרו הן חדרי הרחצה של המלון והן את מתחם הספא ויהוו תוספת רעננה, ריחנית ומפנקת לכל באי המלון והספא. זאת הפעם הראשונה שהמותג נכנס לתחום האמניטיז ויספק מוצרים למלון בארץ.  המותג "בולגרי" נוסד במאה ה-19 באיטליה, על ידי התכשיטן גירגורס בולגרי. בשנים האחרונות החלו בבית האופנה לייצר מוצרי בישום, סבונים וקרמים. הסדרה החדשה, ממנה כבר אפשר ליהנות, משלבת ניחוחות טבעיים כמו תה ירוק, פלפלת, עץ הארז ווויט מאסק ועוד.



לדברי רודני סנדרס, מנכ"ל המלון: " כמלון הרואה לנגד עיניו בראש ובראשונה את חוויית האורחים, אנו רואים חשיבות רבה בהקפדה על פרטים גדולים כקטנים, תוך שימת דגש על שירות אישי ובלתי מתפשר. השקעה באמניטיז- לכאורה רכיב שולי בביקור במלון- היא מדד מצוין למידת ההשקעה של מלון באורחיו. עבורנו ב'מצודת דוד' המעבר לאמניטיז יוקרתיים של בולגרי מבטא את תפישת עולמנו שאת האורח ב'מצודת דוד' עוטפת חוויה ברמה הגבוהה ביותר לכל אורך שהותו במלון- מקבלת הפנים בכניסה למלון ועד חדר האמבטיה".    

הררה תישאר שגרירה
מעצבת האופנה, קרולינה הררה, הודיעה כי היא פורשת מתפקידה ובחרה בווס גורדון למעצב הקריאטיבי החדש של בית האופנה שנושא את שמה. "אני נרגשת עם המהפך בחברה אחרי 37 שנה. ההצלחה האדירה שלנו היתה הגשמת חלום. יש לי עדיין את ההזדמנות להמשיך ולייצג את הבית והפרויקט שלנו מסביב לעולם. אני שמחה מאד שווס יהפוך לחלק מבית הררה- הוא האיש המתאים לתפקיד כדי לבנות את הרגעים המדהימים בעתיד", אמרה הררה במהלך שבוע האופנה בניו יורק.

המעצבת פורשת מניהול בית האופנה אותו ייסדה ונושא את שמה, לאחר 37 שנים והכריזה במהלך שבוע האופנה בניו יורק כי היא בחרה בגורדון, למעצב הקריאטיבי החדש של CH וכי היא עצמה תשמש כשגרירת המותג. ווס ייעצב את הקולקציה הראשונה שלו בשנת 2019.ווס גורדון, בן ה- 31, נולד בשיקגו אלינויי ולמד בבית הספר סנט מרטין קולג' של אומנות העיצוב בלונדון. בשנת 2009 סיים גורדון את לימודיו והציג את קולקציית הנשים שלו בניו יורק ב 2010 עד 2016.