הן אומנם קלאסיות ונצחיות, אך כבר זמן רב לא התייחסנו אליהן. והנה, עכשיו הפנינים זוכות לתשומת הלב המגיעה להן. בחורף הן חזרו אל התודעה של המעצבים ורשתות האופנה, ובאביב–קיץ הקרובים נראה מהן עוד ועוד. בהתחלה הן עיטרו בעדינות רבה בגדים, ולאט־לאט השתלטו גם על האקססוריז שלנו. ולמה לא?



מאז ומתמיד הפנינים היו רלוונטיות ושמרו על מקומן בתיבת התכשיטים שלנו בזכות היוקרה והאלגנטיות שהן משדרות, שהצליחו להפוך אותן לעל–זמניות ולמגשרות על פערים בין–דוריים. משרשרת הפנינים הקלאסית של סבתא, שרק חלמנו שתימאס עליה ותעביר אותה אלינו, ועד עגילי הפנינה הצמודים שקנינו וגרמו לנו להרגיש מתוחכמות.



TOPPATSU.COM. צילום: יח"צ
TOPPATSU.COM. צילום: יח"צ



בעונה האחרונה האלגנטיות הזאת קיבלה טוויסט עדכני כשאומצה על ידי פאשניסטות שהתקשטו בעגילי פנינה בגדלים ובאורכים שונים. מעצבי התכשיטים מיהרו להוציא קולקציות המשלבות את אבני החן הללו, חלקן קלאסיות וחלקן במראה אוברסייז שפונה לקהל הצעיר יותר. לצד התכשיטים, העונה אפשר למצוא אביזרים נוספים המשלבים פנינים. בית האופנה שאנל הוציא, למשל, קולקציה של משקפיים שאת המסגרת שלהם מעטרות פנינים, וגוצ'י מתהדר בחגורה עם אבזם מעוטר פנינים ובטבעות פנינים אוברסייז.



 TIFFANIS . צילום: יח"צ
TIFFANIS . צילום: יח"צ




אופנה. יח"צ
אופנה. יח"צ