אופנה

שלוש חברות איפור התחילו בשבועות האחרונים למכור מוצרים בישראל

לאחר תקופה ארוכה שבה לא הגיע לארץ אף מותג טיפוח חדש, ד"ר האושק והמותגים האיטלקים לורד אנד ברי ומילוקה, מביאים לישראל מוצרים שחייבים בכל תיק איפור

מיטל שרעבי צילום: פרטי
ד"ר האושקה
ד"ר האושקה | צילום: יח"צ
3
גלריה

שני שם טוב, יבואנית המותג בארץ, מסבירה: “כחלק מהרפורמה הירוקה, מהשינוי הגלובלי ומהמודעות הגוברת בתרבות הצריכה המשתנה, ההקפדה על תזונה נכונה ומעבר לאוכל פחות מעובד ומתועש, מצטרפת למהפכה חברת ד"ר האושקה הגרמנית, הידועה במוצרי הטיפוח האורגניים שלה, ומשיקה קו איפור אורגני איכותי".

MILUCCA. צילום: מוטי פישביין
MILUCCA. צילום: מוטי פישביין | MILUCCA. צילום: מוטי פישביין
שאנל לקים. צילום: יח"צ
שאנל לקים. צילום: יח"צ | שאנל לקים. צילום: יח"צ

הקולקציה, שיוצאת לקראת אביב-קיץ 2018, כוללת מוצרי איפור לעיניים, לשפתיים ולפנים, סמקים ולקים. בין מוצרי הקולקציה בולטת פלטת צלליות בתשעה גוונים, סומק במראה ורוד־רוזה, גלוסים בגוני כתום, אפרסק וורוד, פודרה אבקתית לשפתיים, לקים בגוונים פסטליים ועוד.

תגיות:
טיפוח
/
איפור
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף