ד"ר האושקה 

ד"ר האושקה, שמתקשר אצלנו עם טיפוח טבעי ומוצרי איכות, החליט להרחיב את פעילותו ובחר בישראל בין המדינות הראשונות שיזכו ליהנות ממוצרי האיפור הטבעיים שלו. הליין החדש כולל כ־80 מוצרים אורגניים שפיתוחם ארך חמש שנים. כיום מחצית מהמוצרים כבר משווקים בארץ.
 
שני שם טוב, יבואנית המותג בארץ, מסבירה: “כחלק מהרפורמה הירוקה, מהשינוי הגלובלי ומהמודעות הגוברת בתרבות הצריכה המשתנה, ההקפדה על תזונה נכונה ומעבר לאוכל פחות מעובד ומתועש, מצטרפת למהפכה חברת ד"ר האושקה הגרמנית, הידועה במוצרי הטיפוח האורגניים שלה, ומשיקה קו איפור אורגני איכותי".


הליין החדש כולל מייק־אפ, פודרה, קונסילר, צלליות, סמקים, גליטרים ומברשות איפור. המוצרים עשויים מ־100% פיגמנטים, מינרלים ועוד חומרים טבעיים, דוגמת צמחי מרפא, תמציות אנתיליס, היפריקום וקמומיל. על אף שמדובר במוצרים אורגניים, שבדרך כלל נתפסים כלא עמידים או לא מספיק איכותיים, מדובר בתכשירים מעולים: הפיגמנטים חזקים, הם עמידים לאורך זמן, נעימים על העור ורוויי לחות. 

מחיר: 90־236 שקלים
לורד אנד ברי. צילום: יח"צ


לורד אנד ברי (Lord & Berry)

המותג האיטלקי, שיימכר ברשת סופר־פארם, הוא ליין של מוצרי איפור מקצועיים ששם דגש על מחירים הוגנים. לורד אנד ברי החל את דרכו במילאנו בשנת 1992 כמותג איפור מקצועי שעסק במחקר ובחדשנות, וככזה שיודע לזהות ולהתאים את עצמו לטרנדים בעולם האופנה. בין היתר, המותג חתום למעשה על פיתוחים כמו העיפרון־שפתון, שכיום פופולרי מאוד. צבעי המותג הם שחור ולבן, ואריזות המוצרים נראות נקיות ואלגנטיות.

בשונה ממותגים מקצועיים אחרים, כמו בובי בראון או מאק, המותג החדש לא צפוי להימכר בחנות בוטיקית משלו, אלה על מדפי סופר־פארם. “מבחינת הלקוחה, מדובר בשדרוג בסגנון החיים", אומר איציק לוי, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בחברת היבוא שסטוביץ. “הזמן שלה יקר, והיא מעדיפה לרכז את כל קניותיה במקום אחד. עכשיו היא תוכל לרכוש את האיפור המקצועי של לורד אנד ברי עם הקניות שלה ולהיעזר במאפרות מקצועיות".

לורד אנד ברי מציע בארץ מגוון מוצרים לאיפור הפנים, העיניים והשפתיים, ובהם אייליינר, מסקרה, גליטרים, עפרונות לעיניים ושפתונים. כמו כן, המותג מוצע סדרה ייחודית בשם Hero, ששמה דגש על עשרת המוצרים שהם חובה בכל תיק איפור. 

מחיר: 79־169 שקלים

MILUCCA. צילום: מוטי פישביין

 
מילוקה (MILUCCA)

המותג האחרון שנחת בארץ וכבר הספיק לעשות לא מעט רעש, הוא זה שפיתחה רשת סופר־פארם. הוא מתכנן לעשות מהפכה בשוק האיפור בזכות המחירים היותר מנגישים שלו (20־50 שקלים). יש שיאמרו שכבר ראינו מותגים זולים בארץ, ולא מדובר במהפכה של ממש, אך עד היום לא ראינו מותגי איפור מקצועיים ובינלאומיים במחירים כאלה. בדומה ללורד אנד ברי, גם מילוקה מיוצר במילאנו, וכיום הוא מציע כ־200 מוצרי איפור, ובהמשך מתוכנן להציע בארץ מוצרי טיפוח נוספים. 

שאנל לקים. צילום: יח"צ

 
בנוסח נאפוליטני 

הקולקציה החדשה של שאנל היא סנונית ראשונה המעידה על בוא האביב. הקולקציה, שעוצבה בהשראת העיר נאפולי, מצליחה ללכוד את האווירה, הצבעים והעושר של העיר שלחופי הים התיכון. “כשאני עוצמת את עיניי וחושבת על נאפולי, אלה הצבעים שאני רואה“, מסבירה לוצ’יה פיקה, היוצרת והמעצבת של מוצרי האיפור שאנל, את מראה הקולקציה. 
 
הקולקציה, שיוצאת לקראת אביב-קיץ 2018, כוללת מוצרי איפור לעיניים, לשפתיים ולפנים, סמקים ולקים. בין מוצרי הקולקציה בולטת פלטת צלליות בתשעה גוונים, סומק במראה ורוד־רוזה, גלוסים בגוני כתום, אפרסק וורוד, פודרה אבקתית לשפתיים, לקים בגוונים פסטליים ועוד. 

מחירים: 240 שקלים לשפתון, 275 שקלים לסומק, 529 שקלים לפלטת צלליות, 165 שקלים ללק.