אמש עלתה נטע ברזילי על בימת חצי הגמר של האירוויזיון בליסבון, שלב מקדים לפני הגמר שיתקיים במוצאי שבת. ברזילי עלתה על הבמה כשהיא לובשת חלק עליון שנראה כמו מיניקימונו, כשהחלק התחתון של האאוטפיט הוא טייץ שחור עם נגיעות צבע (מעין גלים) בצדדים, שהכין עבורה המעצב מאור צברי. את הלוק היא השלימה עם נעליים של קובי לוי (שאהוב על כוכבות כמו פרגי וליידי גאגא) והתכשיטים הופקדו לעיצובה של מיה גלר. 
 
בבחירת הבגדים המדויקת, נטע הביאה איתה אל הבמה את האישיות המיוחדת שלה. אל תשכחו שזאת פעם ראשונה שאנחנו רואים אישה פלאססייז, יותר נכון לומר צעירה פלאססייז, שלא מפחדת ללבוש צבעים, ומוותרת על שמלות שק עבור שמלה מחבקת, צבעונית, ושמחה. השמלה מצד אחת אופנתית ועדכנית, אך עדיין אלגנטית ולא חשופה מידי – כיאה למעמד. את הרשמיות שבמעמד היא בחרה לסיים עם הקריאה "כפרה עליכם", שהזכירה לנו שלא משנה מעמד או לא, מדובר בבחורה מגניבה עם חוצפה (מתוקה) ישראלית. 
 
נטע ברזילי. צילום :Andres Putting

 

כיף לראות שמאור צברי ידע ליצור פיס שהוציא מברזילי את האני האמיתי שלה והאיר אותה אותנטית, בניגוד למשל לתאונות אופנתיות שראינו במהלך הערב. אחת מהתאונות הקשות בעיני היא בבחירה של הנציגה האסטונית ללבוש שמלה שנראתה כאילו יצאה מסרט של דיסני (ולא בקטע טוב). על השמלה הוקרן מפגן אורות פסיכודלי, מוגזם וחסר טעם. קיטש שלא היינו רוצים לראות ב-2018. 
 
גם הלהקה שייצגה את בולגריה, אכזבה בבחירת הבגדים. הלהקה הלכה על מראה שחור וקודר למדי. הצלע הנשית היחידה בחמישייה, נראתה כמו חיקוי זול של לידי גאגה. כנראה שהבולגרים העדיפו לוותר על הלוק השיקי לטובת המראה האפל.
 
 
הזמרת שייצגה את מקדוניה הלכו על אופנת אלמני משנות ה-80: מכנסונים קצרצרים מעליהם טופ בצבע ורוד פוקסיה עם מפתח גב מוגזם לעומת הצווארון החנוק בנצנצים. את טופ שנראה כאילו נרכש בעליאקספרס היא הסירה ונשארה עם מעין בגד גוף מנצנץ ומיותר.
 

 

לא רעה הייתה גם הנציגה היוונית שהלכה על שמלה לבנה וכמעט נקייה, למעט מפתח קטן בבטן ושרוולים נשפכים. השמלה מאוד מתאימה למוטיב היווני הקלאסי. הדבר היחיד שחרב את האלגנטיות, הייתה הבחירה לצבוע את כפות ידיה בכסף. מוזר מאוד.

 
הנציגה הפינלנדית שהיא גם הזמרת הלסבית היחידה המוצהרת בתחרות, הלכה על מראה קודר אך מגניב עם שמלה שחורה קצרה, מגפיים שחורים מנצנצים שמגיעים עד מעל הברך ותכשיטים כסופים. התכשיטים הצליחו לקחת קצת את הפוקוס מהבד השחור המנצנץ מידי שיכול היה להיראות זול, בעיקר כשלמרות האורך המינימלי של השמלה התווספו לה שסעים בצדדים. כאמור לוק שיכול להיראות זול, אך הפינדלנדית מספיק מגניבה כדי להיראות בו טוב.



הנציגה של שוויץ לעומת זאת נראתה כאילו היא מתמודדת על תפקיד בסרט ההמשך של "חופשיות על הבר" עם מכנסי סקיני שחורים וטופ עור מינימלי שהיינו מצפים לראות בדאנג'ן. את ההופעה הסטייל כוכבת קאנטרי אמריקאית, היא השלימה עם כובע. חבל שלא אמרו לה שהמיונים לאמריקן איידל הסתיימו מזמן. בהחלט לא לוק לאירוויזיון. 



הקפריסאית, שהיא המתחרה העיקרית שלנו, חתמה את הערב והשתמשה בנתונים החטובים שלה כשהלכה על אוברול צמוד. האוברול הצעקני התאים למוטיב של השיר בצבעוניות שלו ונצנץ כמו אש. אין ספק שהיא שלטה על הבמה עם הלוק הפראי שהושלם בשיער פרוע.