רשומים לסדנאות של חלי ממן? סופרים נקודות? קוראים את האותיות הקטנות שבטבלת המרכיבים של הבמבה? שומר נפשו ירחק! "ברֵד סטורי" הוא האויב מספר 1 שלכם. אם תיכנסו לכאן, תאבדו כל רסן. לא תוכלו לעמוד בסף הגירויים. תיכנ עו ליצר. ובסוף הארוחה תצאו מכאן עם עוד אלף קלוריות. מצד אחר, אלו

הן אלף הקלוריות המוצדקות ביותר. אם לאבד כל רסן – עדיף לעשות זאת כאן.

"ברד סטורי" היא מטבח הלחם הטרנדי של תל אביב. מקום חם, נעים, לוהט בכל המובנים, מכניס אורחים (צוות המלצרים פשוט מתוק) וטעים. לעזאזל, כמה שהוא טעים. אומנם לא ברמה אחידה, אבל יש בו בהחלט כמה מנות שמצדיקות שבירת דיאטה. הלחם כאן הוא מנחם. אוכלים אותו ומרגישים טוב יותר – לפחות בטווח המיידי. מגוון לחמים, בכל הצורות, בכל המרקמים ובכל הטעמים; לעתים משולב באופן מאולץ (למשל בסלטים) ולעתים בסיסי שאי אפשר בלעדיו.

אל תפספסו את מנת ההמבורגר בלחמניית גאודה  (64 שקל) – היא אומנם יקרה ונוטפת שומן, אבל טעימה כמותה קשה למצוא בעיר. גם מרק העגבניות (28 שקל), המוגש כאן בתוך לחם א־לה "איקאה", מתקתק ועשיר, וכשמסיימים אותו אי אפשר שלא לחסל גם את הבסיס. אהבנו גם את סלט הקיסר (46 שקל) העשיר בחסה רומית טרייה, קרוטונים ורוטב גבינתי ממכר. פחות התלהבנו מקציצות הדגים התפלות, שאפילו הכוסברה והבצל לא עזרו לשיממון שבה וגם לא הלחם שנוסף באילוץ־משהו (62 שקל). ולא אהבנו את הקוגהולף שוקולד צ'יפס (36 שקל), שהגיע בתבנית רותחת מדי שחיסלה כל אפשרות לטעם כלשהו.
 
למרות הפינאלה המאכזב, כבר הכנסנו את המקום לרשימת הפייבוריטס שלנו.
 
"ברד סטורי", דיזנגוף 88 , תל אביב, 03-5283888