1. תפוזינה מבית יפאורה מוציאה סדרת לימונדות במהדורה מוגבלת ובשלושה שילובים: לימונדה נענע קלאסי, לימונדה ורודה בתוספת פירות יער ולימונדה מנגו.



מחיר: 5.90 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר בשופרסל.



בשורה התחתונה: בעוד הלימונדה נענע לא מחדשת ומרגשת במיוחד, הלימונדה בשילוב פירות היער הייתה מרעננת ומתקתקה. השילוב השלישי שבחרו בתפוזינה, לימונדה מנגו, הפתיע אותנו הכי הרבה, והוא אומנם טעים אך ממותק יותר.



2. חברת b&d (״בטר אנד דיפרנט״) ^^השיקה סדרת פתיתי קינואה קלויים בשם ״קינופלקס״. הפתיתים עשויים מזרעי קינואה, ללא תוספות של חומרים מש־ מרים. בסדרה שלושה מוצרים: קינופלקס טבעי, קינופלקס אורגני וקינופלקס במתיקות מעודנת.



מחיר: 18-20 שקלים ל-200 גרם. 



בשורה התחתונה: באופן מפתיע מדובר במוצר מוצלח מאוד, קראנצ׳י מעט ועשיר בערכים תזונתיים. הבעיה היחידה היא לשכנע את הילדים שפתיתי הקינואה הם תחליף ראוי לפתיתים הקלאסיים. 



3. חברת שמן תעשיות משיקה את שמן קנולה פלוס אומגה 3. השמן החדש מתווסף לשמן קנולה פלוס אומגה 9 שהושק לפני כשנתיים, בסדרת הבריאות של עץ הזית. 

מחיר: 13.90-15.90 שקלים לליטר. 

בשורה התחתונה: היתרונות של אומגה 3 ידועים כבר שנים, וכעת הוא נכנס כתו־ סף לשמן הקנולה. אף על פי שהחברה טוענת שהוא בריא יותר, לא ברור אילו מהערכים שלו נשארים לאחר טיגון.
4. פסח אוטוטו מגיע, וכבר מוצרים חדשים ללא גלוטן עולים על המדפים. אחד מהם שייך לסדרת ״אגו״ של חברת כרמית. מדובר בחטיף אגו רוקס שוקולד חלב עם בוטנים מסוכרים ופצפוצי אורז. 

מחיר: 9-10 שקלים ל-100 גרם. 

בשורה התחתונה: שילוב מעניין של מלוח ומתוק מהאיחוד של הבוטנים והשוקולד הלבן. פצפוצי האורז גם כן נותנים את התרומה שלהם, עם קראנצ'יות כיפית.
5. מחלבת משק צוריאל משיקה יוגורט פרי מחלב עזים עם תוספות מתוקות של תות ואפרסק.
מחיר: 4.18 שקלים לגביע.
בשורה התחתונה: בשני הטעמים יש רק כ-2.4% שומן, והופחתו כמות הסוכר וכמות הקלוריות, כך שכרגע הם עומדים על כ-90 קלוריות ל-100 גרם. כמו כן, אף שמדובר ביוגורט עזים, הטעם מעודן מאוד.
6. רשת בתי הקפה ג׳ו משיקה את extra strongL6-  קפסולות קפה עם תערובת חזקה המשלבת פולי ערביקה ורובוסטה מיובשות.
מחיר: 20 שקלים למארז המכיל 10 קפסולות.
בשורה התחתונה: שוק קפסולות הקפה הפך רווי מאוד בשנים האחרונות, אך למרות זאת קשה למצוא קפסולות חזקות במיוחד. רוב הקפסולות שנמכרות לשימוש ביתי עדי־ נות מדי, כך ששמחנו לשמוע על התערובת החדשה של ג'ו. לתערובת יש ארומה נפלאה וטעם עדין של שוקולד מריר.
7. חברת העוגיות מרבה חוגגת 20 שנות פעילות בארץ בהשקה של עוגיית השוקולד צ'יפס המוכרת באריזה אישית. 

מחיר: 4 שקלים לעוגייה. 

בשורה התחתונה: אין ספק שעוגיות השוקולד צ'יפס של מרבה אהובות מאוד בארץ. לשמחת המנשנשים שלא מסוגלים לעמוד בפיתויים, כעת הן מגיעות באריזות אישיות, כך שלא חייבים לחסל חבילה.
8. מחלבת יטבתה משיקה מחדש את השוקו הפופולרי שלה במתכון מופחת סוכר ובתוספת סידן. השוקו החדש מכיל כעת פחות משתי כפיות סוכר לכוס.

מחיר: כ-5.30 שקלים. 

בשורה התחתונה: אם אי אפשר לשכנע את הילדים להימנע מהשוקו, אז לפחות להביא להם את הגרסאות הבריאות יותר של המשקה. ביטבתה מציינים שהשוקו החדש גם מופחת קלוריות בהשוואה למשקאות השוקו באותה קטגוריה.
9. ליימן שליסל מרחיבה את סדרת המסטיק מנטוס בהשקה חדשה: מסטיק מנטוס pure fresh באריזת שבע. מדובר במסטיקים שטוחים בעלי שתי שכבות טעמים. בסדרה יש כמה שילובים כמו מלון-לימונדה, פטל-תפוז, מנטה ומנטה עדינה. 

מחיר: 2.50 שקלים. 

בשורה התחתונה: עד כה נמכרו בארץ המסטיקים מהסדרה באריזות של חמש יחידות ובטעם אחד. ההשקה החדשה משתלמת יותר גם מבחינת הכמות והמחיר וגם מבחינת השילוב של שני טעמים בכל מסטיק.