1.
לקראת חג הניקיונות משיקים בשארק שואב אבק Shark Rocket מדגם HV300. השואב, ששוקל רק 3.6 קילו, מיוחד בזכות יכולת התמרון שלו המאפשרת גישה גם לפינות צרות. השואב הוא דו-מנועי ומתאים לניקוי שטיחים, מרצפות, פרקטים ומשטחים מעל הרצפה.



מגיע עם אביזרים נלווים כמו מברשות טורבו לאיסוף שיער בעלי חיים, אביזר לשאיבה ולניקוי אבק מרצפות, אביזר צר לפינות ומסילות ומברשת לניקוי משטחים קשים וריפודים. מחיר: 1,590 שקלים. לרגל החג, כל מי שיקנה את השואב יקבל מנקה קיטור מדגם S3501 במתנה. בשורה התחתונה: שני הדברים הכי חשובים בעיני בשואבים הם המשקל והתפעול - מהבחינה הזאת הוא מצטיין בשניהם. השואב מעולה לניקוי ספות ושטיחים, ובעזרת הידית המוארכת שלו גם לפינות צרות ולתקרה.



2. כחלק מההתמודדות עם האבק האביבי, החליטו בערוץ הקניות לייבא את ה״סוויבל סוויפר" - מטאטא חשמלי נטען המגיע עם מוט מתארך המקל על הניקוי. המטאטא, שבתחתיתו יש מברשות קטנות, מתאים לרצפות, פרקטים ושטיחים. מחיר: 296 שקלים. בשורה התחתונה: למטאטא אין מכל איסוף, אלא הוא מגיע עם מגש איסוף, בניגוד לשואב סטנדרטי. הוא גם נטען ואז עובד באופן רצוף במשך כ-45 דקות, כדי להימנע מסרבול של החוטים.



3. המותג פיניש מרחיב את קו המוצרים שלו עם "פיניש קוואנטום". טבלייה חדשה למדיח עם נוסחה חדשה המגנה על הזכוכית וגם נותנת ברק לכלים. מחיר: 50-20 שקלים, בהתאם לגודל האריזה.



בשורה התחתונה: הרבה פעמים במהלך שימוש במדיחי כלים הברק של כלי הזכוכית נעלם ונשארים משקעי אבנית. הטב-ליות החדשות מוציאות את הכלים מבריקים יותר, בעיקר כשמשתמשים בתוכניות ניקוי קצרות. 



4. חברת "מעוז כל הפתרונות לבית, לבניין ולגן" החלה לשווק בארץ את מוצריה של חברת (HG (Home Guard ההולנדית. בין מוצרי החברה: מנטרל ריחות, פותח סתימות אנזימטי לצנרת המטבח, מסיר כתמים נקודתי מריצוף, קצף מסיר אבנית, מנקה תנורי מיקרוגל ועוד. המוצרים ידידותיים לסביבה, ונועדו לפתור בעיות ביתיות ללא צורך בהזמנת איש מקצוע. טווח מחירים: 55-34.90 שקלים. בשורה התחתונה: אף על פי שהמחירים נראים גבוהים במבט ראשון, המוצרים מרוכזים, ולכן הם נשארים להרבה זמן. רוב המוצרים ידידותיים לסביבה, הריח שלהם עדין, ובניגוד למוצרים אחרים שיש כיום בשוק, הם לא גורמים לגירוי נשימתי.

5. חברת אס. סי. ג׳ונסון משיקה לקראת החג את "מיסטר מאסל" למטבח 5 ב-1 בניחוח הדרים. מחיר: 16-10 שקלים. בשורה התחתונה: תכשיר נוח לשימוש המנקה את כל המשטחים, ולא מצריך שטיפה במים לאחר מכן. מגיע בניחוח הדרים עדין ונעים.
6. הנקל סוד השיקה קפסולות ג׳ל למדיח הכלים תחת המותג סומט. הקפסולות עשויות מ-100% ג׳ל שמתמוסס מעצמו והן מכילות חומר למניעת אבנית על הכלים ובמדיח.
מחיר: 29.90-20 שקלים. בשורה התחתונה: הקפסולות מתמוססות במהירות ויעילות גם במקרה של כתמים עקשניים. הן משאירות ברק ועוזרות למנוע אבנית במדיחים.
7. החנות esteban בכיכר המדינה בתל א ביב וחברת pure oil משיקים מפיץ ריח חשמלי - ultrasonic diffuser -המנדף לחלל החדר שמנים אתריים באמצעות אדים קרים. למכשיר יש חיבור ישיר לחשמל. מחיר: 249 שקלים. בשורה התחתונה: בניגוד למוצרים אחרים בשוק שעובדים על סוללות, המכשיר הזה עובד על חשמל, והוא מספק גם תאורה מתחלפת בשישה צבעים.
8. חוגלה קימברלי משיקה תחת המותג ניקול כמה מוצרים שיהיו לעזר בניקיונות החג, בהם משולשי קרצוף דו-צדדיים, מטליות לחות חד-פעמיות לחדרי אמבטיה ולשירותים, מטליות לחות חד-פעמיות לניקוי כללי בריח לימון, מטלית חכמה יומית ועוד. טווח מחירים: מ-10 שקלים. בשורה התחתונה: המטליות הלחות של ניקול פשוט מעולות לניקוי משטחים, יש להן ריח נפלא והן חד-פעמיות - כך שלא צריך להתאמץ ולנקות גם את המטליות. משולשי הקרצוף החדשים מתאימים לכל סוגי הכלים, שכן צד אחד שלהם עדין וצד אחר גס יותר.
9. ספארק של חברת סנו: סדרת מוצרים לשטיפת כלים וטבליות למדיח בנוסחה מחוזקת. מחיר: מ-9.90 שקלים. בשורה התחתונה: נוזל הכלים שבסדרה שודרג, וכעת הוא חזק יותר וחסכוני. בסדרה יש כמה ניחוחות, שהדומיננטי בהם הוא הלימון.