Passover Purple Grape
חברת "ספיריטים סחר" משיקה וודקה כשרה לפסח. הוודקה, שעברה שלושה תהליכי זיקוק, היא בטעם ענבים ובתוספת נגיעות של פירות סגולים. 
מחיר: 99 שקלים.
בשורה התחתונה: וודקה מתקתקה וכיפית, שמתאימה מאוד לקוקטיילים.

Forty
חברת א.ג.ת.ד החלה ליצר וודקה כשרה לפסח בשיתוף החברה ההולנדית אוונדיס - טים פרודקטס. יחד הן פיתחו שני מותגי וודקה סופר-פרימיום חדשים שנעשים בשישה שלבי זיקוק רציפים שמבטיחים טקסטורה חלקה: FORTY , וודקה לבנה ו-MID NIGHT, וודקה בטעמי מלון, אננס, אסאי ואוכמניות.
מחיר: 100-109 שקלים.
בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים אלכוהול שיעזור לכם להחליק את המצות בגרון, וודקה היא האופציה הכשרה. הוודקה הלבנה מצוינת. הוודקה בטעמים קצת פחות מלהיבה.
קברנה פרנק
יין קברנה פרנק של יקב בן־חיים מסדרת RESERVE הוא בלנד של מספר זנים: ענבי קברנה פרנק, קברנה סובניון ופטיט סירה. היין, מבציר 2011, התיישן במשך 18 חודשים בחבית עץ אלון צרפתי.
מחיר: 130 שקלים.
בשורה התחתונה: למרות ההצלחה של קברנה פרנק בעולם, בארץ הוא עדיין לא זכה להצלחה רבה. היין של יקב בן־חיים הוא בעל גוף דומיננטי וטעם עשיר.
שרדונה 2012
שרדונה 2012 של יקב האלה הוא יין לבן יבש שמיוצר מ-100% ענבי שרדונה. היין, שתסס בחביות עץ אלון צרפתי ובמכלי נירוסטה, ולאחר מכן התיישן בחביות במשך שנה, הוא מסדרת האיכות של היקב.
מחיר: 85 שקלים.
בשורה התחתונה: יין איכותי במחיר נוח. הגוון שלו זהוב עדין, ובטעם ניכרת חמיצות מרעננת וארומה פירותית.
רוזה 2014
יקב תשבי משיק לכבוד הפסח את רוזה 2014 , יין יבש מענבי קברנה סוביניון שגדלים בכרמים באזור הרי יהודה.
מחיר: 45 שקלים.
בשורה התחתונה: ליין טעם פירותי וארומטי, וצבע ורדרד עדין. הוא קליל מאוד, מרענן ומתאים במיוחד לאביב-קיץ.

רוזה עמק קדש 2014
יקבי כרמל משיקים את "רוזה עמק קדש 2014 ", שמצטרף לסדרת האיכות Carmel Vineyards. זהו יין רוזה יבש מענבי טמפרניו ושיראז, שגדלו בכרמים בעמק קדש שבגליל העליון ותססו בטמפרטורה נמוכה.
מחיר: 65 שקלים.
בשורה התחתונה: יין בעל גוף בינוני, גוון ורוד בהיר, חמיצות עדינה וניחוחות של פירות יער אדמדמים.
קברנה סוביניון Superieur
יקבי ברקן משיקים לרגל פסח יין קברנה סוביניון מסדרת Supérieur , שזכתה לאורך השנים בכמעט 40 מדליות. היין החדש הוא מבציר 2011 , והתיישן 20 חודשים. הגוון שלו אדום ועשיר, והוא בעל טעמים מעודנים וקלאסיים.
מחיר: 225 שקלים.
בשורה התחתונה: יין מצוין שיוצר במהדורה מוגבלת. בעל טעמים מעודנים, מעט שוקולדיים, ונגיעה קלה של תבלינים כמו עלי דפנה ופלפל שחור.

קריניאן פרא 2013
יקב רקנאטי משגר את "קריניאן פרא 2013", מסדרת הרזרב הנודעת. ענבי הקריניאן של היין מגיעים מכרם בהרי יהודה שבו לא משקים את הגפנים כלל. השורשים מחפשים אחר מקור מים ולכן מעמיקים את אחיזתם בקרקע, מה שמוביל לטעמים הייחודיים של היין.
מחיר: 149 שקלים.
בשורה התחתונה: יין בעל ארומה ייחודית ומעט עצית.
V.S.O.P
בית הקוניאק הוותיק רמי מרטן משיק לקראת הפסח מארז במהדורה מוגבלת שכולל קוניאק 700 מ"ל מסוג V.S.O.P ו"שמפנרייה" מתקפלת מפלסטיק, שעוזרת לשמור על הבקבוק צונן ונוחה מאוד לנסיעות.
מחיר: 290 שקלים.
בשורה התחתונה: רעיון נפלא למתנה לחג.
צילומים: מורג ביטון, בועז לביא, אייל קרן, מוטי פישביין, בית הכרם, יח"צ