1. המותג ״אחלה״ של שטראוס מתרחב עם שני מוצרים חדשים בסדרת ״החומוסייה של אבי״: חומוס עם זחוק (סחוג) זהבי וחומוס מסבחה. מחיר: מ־13.90 שקלים ל־400 גרם. בשורה התחתונה: חומוס ועל האש הם שני דברים בלתי נפרדים אצלנו, הישראלים. אין על החומוס הקלאסי אבל תמיד כיף לרענן את המלאי. הטעמים לא מתוחכמים מדי, אלא מתאימים מצוין לחך שלנו.



2. חברת עוף טוב משדרגת את תחום הנקניקיות ומוציאה ליין של נקניקיות מחזה עוף עם 40% יותר חלבון ונקניקיות Xtra Juicy מבשר בקר והודו. מחיר: מ-17 שקלים. בשורה התחתונה: הרבה מתחבטים אם להכניס נקניקיות לברביקיו שלהם או לא, אבל אי אפשר להתעלם מטעמם של הילדים. לפחות הנקניקיות החדשות שומרות על איכות, הן ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט וחומרים משמרים.



3. המותג טובורג משיק מהדורה מיוחדת הכוללת שישיית בקבוקי טובורג קלאסיים, כשלצדם שני בקבוקים בצבע כחול במתכון המכיל 6.7% אלכוהול.

מחיר: 48-45 שקלים למארז. בשורה התחתונה: מאוד מגניב ומאוד פטריוטי. הטעם של הבירה החדשה עשיר מאוד ומעט יותר כבד מהטובורג הקלאסית.
4. קברנה סוביניון מסדרת אדמה של ייקב תבור - יין אדום עם טעמים קלאסיים בניחוח פרי שחור ותיבול עץ מעושן.
מחיר: 59 שקלים.
בשורה התחתונה: יין עם טעמים מעודנים המתאימים כמעט לכל ארוחה. מושלם עם בשר ובעל ארומה נעימה.
5. יין מבעבע עם עלעלי זהב, 22 קראט, של המותג הגרמני בלו נאן ביבוא של חברת שקד. מחיר: 59.90 שקלים. בשורה התחתונה: יין קליל עם טעם מעודן. מתאים לימים חמים ומר שלם לפיקניק. פתיתי הזהב שבתוכו נותנים לו תחושה יוקרתית, אף שמדובר במחיר סביר.
6. יקב הבוטיק אבידן ממושב רמות נפתלי חוזר לעניינים, והפעם היינות החדשים יהיו מבציר 2013 ויכללו כמה סדרות: TAG, אדום, לבן ורוזה.
מחיר: 79.90-59.90 שקלים. בשורה התחתונה: היקב לא הוציא תוצרת חדשה כשלוש שנים, בשל מותה של הייננית והמייסדת צינה אבידן. כעת עומד בראש היקב היין עמית טולדו.
7. מהדורה נוסטלגית של מיונז אמיתי תלמה בעיצוב רטרו. מחיר: מ-8.80 שקלים. בשורה התחתונה: מהדורה שתתפוס את עיניהם של האספנים. האריזה עוצבה כשברקע כרזת פרסום משנת 1955, שאייר האמן אנטו גורביץ'.
8. מותג הוודקה הסופר פרימיום לג׳נד אוף קרמלין השיק מהדורה מיוחדת, שתכלול כ-5,000 יחידות ממוספרות. הבקבוק עוצב בצבעי הדגל, וחרוטה עליו הקדשה למדינה. מחיר: 149 שקלים לבקבוק, 190 שקלים למארז.
בשורה התחתונה: תמיד משמח לראות שמותגים בינלאומיים עושים מחוות לארץ ישראל, ובמיוחד כשמדובר במותג ותיק ויוקרתי. כחלק מההשקה תוצע הוודקה במארז של בקבוק עם ספר מעוצב, שבדפיו הראשונים מופיע סיפור המותג.
9. טירת צבי משיקה שני סוגים חדשים של נקניקיות: צ׳וריסוס ומרגז. שני הסוגים יוצעו בפעם הראשונה במקרר ולא במקפיא. הנקניקיות מבושלות ומוכנות לאכילה, ושומרות על חיי מדף של עד ארבעה חודשים במקרר. מחיר: 26-19.90 שקלים. בשורה התחתונה: סוף סוף המעדניות המסחריות מתייחסות לקהל הבוגר שצורך נקניקיות. הנקניקיות בסדרה מתובלות בחריפות עדינה, והן מצוינות לנשנוש לפני שהסטייקים יוצאים מהאש.