רומנטיקה, נרות, מוסיקה שקטה, יין וארוחת ערב. המחשבות מתעוררות, החשק מתגבר ואז... מישהו מבני הזוג שיחרר גזים.

ישנם מאכלים שלא עושים לנו טוב בגוף ולעיתים בנשמה והתוצאה של המאכלים הללו היא הריסת האווירה הרומנטית. לאו דווקא בגזים ונפיחות, גם סתם הגברת יצור כימיקלים במוח שיעדיפו שהגוף יעבור למוד שינה מאשר שיבצע פעילות כלשהי.

 כולנו כבר יודעים למשל לא לגעת בשעועית. זה מאוד נחמד בארוחת הבוקר אם אתם בריטים, אבל לקראת ערב, עדיף לא לגעת בזה. השעועית לא מתעכלת טוב ויוצרת נפיחות והרגשה כבדה. תשמרו את השעועית לטיולים סביב המדורה עם החבר'ה.

 


רומנטיקה וגזים. צילום: kaleff

מה שלא כולם יודעים זה שפופקורן גם לא טוב לערב רומנטי. פופקורן?!? לא סתם פופקורן, אלא אלו שמחממים במיקרו. מתברר שבציפוי השקית יש כימיקלים רבים, כמו גם "בטעם חמאה" שמכיל כימיקלים רבים. כל הכימיקלים הללו שרובם מתפרקים בחימום על ידי מיקרו לא עושים לנו טוב בכללי, אבל לגברים הם גם לא מחזקים את האיתנות הגברית, אם אתם מבינים למה אני מתכוון.

 אוכל מהיר בכלל ושומני טראנס בפרט, מנמיכים את כל החשק המיני שלנו, ולכן כשאתם רואים בסרטים איך בני הזוג אוכלים טייק אווי סיני ממש רגע לפני הפעילות, תדעו שזה שקר אחד גדול!
אם כבר אוכל סיני, מתברר שרוטב סויה, וכל תוצרי סויה בכלל, גם מעכבים לנו את החשק. הם פוגעים ביצור של משהו, שמשפיע על משהו אחר שהתוצאה שמעניינת אותנו היא שהלילה כן אשכב לישון.

 
לא רק הריח. צילום: lockstockb

שום, בצל ומאכלים "מריחים" נוספים עושים את העבודה של הורדת החשק, לפחות בצד הריחני של התחום הרומנטי. אם גבר אכל שום ורצה להפיג את הריח, אז הפתרון המהיר הוא ריח מנטה. אז זהו, שמתברר שחומר המנתול מוריד את יצור הטסטוסטרון ולכן החשק ואיכות הפעילות תרד.

שוקולד ודברי מתיקה נחשבים כמעוררים. כעיקרון זה נכון, אבל לא כשיש בהם ממתיק מלאכותי. החומר הזה מדכא יצור סרטונין, הורמון חשוב שבלעדיו יתכן ולא תיהנו בכלל מהפעילות.

 


עושה בדיוק הפוך. צילום: inaquim

מה כבר נשאר לנו לחימום היחסים? בירה ויין, לא? אלכוהול מפחית את רמת הטסטוסטרון ולכן כמה שהבירה יכולה לרומם לך את רמת האומץ, היא לא תעזור בלרומם שום דבר אחר.

מדובר ברשימה חלקית, אך חשובה. מה שזה מלמד אותי זה שיתכן ורק טבעונים מצליחים באמת להכין ארוחה רומנטית ולהמשיך לפעילות מהנה ומלאה בעקבותיה.