מי קבע שארוחות חג חייבות לכלול בשר?



בפוסט שפרסמה אמש ח"כ שלי יחימוביץ ברשת הפייסבוק, היא סיפרה על ארוחת ראש השנה המשפחתית שלה, שועררה בנו השראה לצאת מהמסגרת ומהתפריט הקבוע של ארוחת החג.



חברת הכנסת אירחה 16 אורחים ואורחות, ודיווחה בגאווה על "ארוחת חג לראשונה טבעונית למהדרין".



בפוסט שפרסמה בעמוד שלה, כתבה יחימוביץ: "שנה טובה, זאת שלי. הרוב המספרי (והמוסרי) אצלנו ניצח. ארוחת החג לראשונה טבעונית למהדרין. 8 מתוך 16, למה שלא להינות מזה ולצ׳פר אותם ואת עצמנו. בתמונה דוגמא: סלט טבולה שלטובתו שועבדו הבן שלי והחברה שלו. שנה מתוקה, נטולת צער ומרובת שמחה. שנת צדק ושלום. חג שמח והרבה תודה ואהבה".



לאחר מכן הגיבה יחימוביץ ודאגה להדגיש, כי למרות החשש של חלק מהגולשים, אף אורח לא נשאר רעב: "לכל מי שהביעו רחמים עלינו, הנה מה שאכלנו: עדשים שחורים עם פטריות ופקאן, אבוקדו עם יוזו, פיתות עבודת יד, לחוך וסלוף, חומוס ביתי שלי עם צנובר (בתמונה), טחינה, סלט חצילים שרופים עם טחינה, קציצות עדשים, טבולה, סלט שעועית לבנה חריפה, לזניה כרישה וחצילים עם באשמל על בסיס חלב קוקוס, סלט חסות עם ג'עלה, על המנגל: בטטות, תפ״א, זוקיני, פורטבלו, תירס, פלפלים ופרוסות טופו מתובלות, הרבה יין, ועוגת שוקולד עם פירות יער לקינוח".






 

שנה טובה, זאת שלי. הרוב המספרי (והמוסרי) אצלנו ניצח. ארוחת החג לראשונה טבעונית למהדרין. 8 מתוך 16, למה שלא להינות מזה ול...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Sunday, September 13, 2015