אפליקציה חדשה, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ DOV-E, עשויה לגרום לכם לעשות משהו שנראה כלקוח מהעתיד. הזמנת קוקה קולה עם נהג מונית שיגיע עד אליכם הביתה. שתי החברות יאחדו לראשונה בין מסך הטלוויזיה והסלולר, באמצעות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לאפליקציה ייעודית של Gett "לקלוט" את הפרסומות שמתנגנות ברקע ולהגיב אליהן.

מותג המשקאות הפופולארי בעולם קוקה-קולה ואפליקציית  Gett (לשעבר גט-טקסי), אשר חוללה מהפכה בתחום התחבורה בישראל ובעולם, ישדרו השבוע היום (רביעי), לראשונה בעולם, פרסומת אינטראקטיבית באמצעות טכנולוגיית Second Screen ("מסך שני") עתידנית, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ. 
אז מה אתם צריכים לעשות? הורידו את האפליקציה, והסמארטפונים יזהו באמצעותה מתי מתנגנת הפרסומת של קוקה-קולה ברקע, באמצעות גלים אולטרא-סוניים, ויאפשרו מיד באותו הרגע ללחוץ על כפתור ולקבל מארז בקבוקים במתנה עד הבית, באמצעות מערך השליחויות של Gett.  לשם כך השיקו שתי החברות כבר אפליקציה משותפת בשם "Gett Coca-Cola" והיא זו שתזהה בזמן אמת מתי המשתמשים צופים בפרסומת.

האפליקציה הייעודית תהיה זמינה רק למשתמשי אנדרואיד אשר בחרו לקחת חלק במהלך החדשני, כאשר גם משתמשי מערכות הפעלה אחרות, דוגמת ios, יוכלו להזמין את המארז באמצעות האפליקציה הרגילה של Gett, אולם לא יוכלו ליהנות מפיצ'ר "קליטת הפרסומות" שיהיה זמין באפליקציה הייעודית בלבד.
יצוין כי זו הפעם הראשונה בעולם שפרסומת תגרום לתקשורת בין הסמארטפון למה שמשודר על מסך הטלוויזיה בזמן אמת – טכנולוגיה חדשנית שכנראה בעתיד תיכנס לשימוש נפוץ יותר.