קנטקי פרייד צ'יקן, רשת המזון המהיר הבינלאומית המתמחה בעופות מטוגנים, נכנסת לעסקי האופנה והוציאה לשוק שני לקים בטעמי הרטבים המיוחדים שלה. הלקים, שייצאו במהדורה מוגבלת בהונג קונג, יהיו בטעם הרוטב הקלאסי בצבע nude או הרוטב החריף, שקיבל את הצבע המתבקש, כתום בוהק.

אמנם הלקים מבוססים על רשת מזון מהיר, אבל למרות זאת הם מגיעים בבקבוקוני זכוכית ובקופסא מהודרת שלא תבייש אף מדף איפור. את הלקים יש למרוח ולייבש כמו כל לק אחר - ואז ללקק את האצבעות שוב ושוב ושוב, אמרה החברה, במחווה לסיסמא שלה.

שלי ורוד
 
"המתכון ללקים האכילים שלנו הוא ייחודי ועוצב במיוחד בשביל לשמר את הטעם מצד אחד, ומצד שני לשמור על מראה יבש אך מבריק", אמר האחראי על קמפיין השיווק הייחודי, והוסיף כי "הקמפיין נועד להיות משעשע ומעניין, בשביל להגביר את העניין במותג בהונג קונג".

   
לקים בשני טעמים, צילום: יח"צ.
לקים בשני טעמים, צילום: יח"צ.
 
במטרה ליצור את סדרת הלקים, חברת השיווק שיתפה פעולה עם מהנדסי מזון מחברת הרטבים "מקורמיק", שמייצרת את הרטבים של קנטקי פרייד צ'יקן, לטענת המהנדסים, הלקים מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד. אמנם הפרוייקט המרענן נראה כמו אחת מהפתעות השיווק של השנה, גולש אחד שאל בטוויטר "איך קנטקי פרייד צ'יקן יכולים לייצר לק בטעמי עוף, כשהם לא מסוגלים להכין עוף בטעם עוף?".

ללקק את הלק, צילום: יח"צ.
ללקק את הלק, צילום: יח"צ.