אין צורך להציג לקהל הישראלי את וודקה ואן גוך, וודקת הטעמים שנכנסה לישראל בסערה לפני כעשור, עם טעמים כמו הדאבל אספרסו והאסאי, שנמזגו בצ'ייסרים במסיבות וכבשו את הבליינים.
"אנחנו מייצרים וודקה במגוון רחב של טעמים וצבעים", מספר טים ווס, המזקק הראשי של מזקקת וודקה ואן גוך. "החיפוש אחר הטעמים הוא ארוך ומייגע. לקח לנו שנתיים למצוא את פולי הקפה המתאימים ליצירת הטעם של וודקת הדאבל אספרסו. אפילו הקולגות שלי למקצוע לא מאמינים שהשקענו כל כך הרבה זמן. את וודקת האפרסק, שהושקה השנה בישראל, התחלתי לייצר מעץ האפרסקים שגדל אצלי בגינה. עשיתי ניסיונות בבית, ולאט־לאט פיתחתי את הטעמים".
"כמזקק ראשי, אני אחראי על הקשר שבין המזקקה לבעלי המותג האמריקאים", מוסיף ווס. "כמו כן, אני אחראי על יצירת טעמים חדשים לוודקה, מפקח על תהליכי הייצור, הבקבוק והשילוח".
"אני עובד במזקקה מאז שנת 2001. נולדתי למשפחה בעלת מסורת בתחום הזיקוק. בצעירותי עבדתי בצמוד לאבי וסבי במזקקה שנוהלה על ידי המשפחה. תפקידי הראשון כלל גרירת צינורות ומילוי מכלים".
"באופן אישי, אני מעדיף לשתות רק את המוצרים שאני מייצר, ואני שותה כוסית וודקה שלוש־ארבע פעמים בשבוע. אני אוהב את כל הטעמים שאני מייצר, והאהוב עלי הוא תמיד הטעם האחרון שייצרתי".