מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית.

איך הדיגיטל? אחלה של אתר יש למסעדת NONO! מאוד מפורט, מעוצב כמו שצריך, עושה חשק להזמין לאכול.

איך המגוון? בול! לא מוגזם מידי, וגם לא דל. לא הלכנו לאיבוד בתפריט, הצלחנו למצוא מספיק מנות שישקפו את הדרישות שלנו. כולם ימצאו שם מה שהם מחפשים, אבל לא יטבעו בעשרות מנות איטלקיות מבלבלות.

איך המחיר? לא זול, אבל בטח לא יקר. יש שימוש בחומרי גלם מהשורה הראשונה, לגמרי תמורה למחיר.

יש, האוכל הגיע!

איך האריזה? מנות המאפים הגיעו בקופסאות קרטון הניתנות למחזור, מנות הפסטה הגיעו בקופסאות פלסטיק הניתנות לשימוש חוזר. המשלוח כולו הגיע בשקית נייר שזה יופי, אבל לא עדיף שקית בד רב פעמית? ברור שעדיף.

איך הטעם? קדימה, לעבודה...

מנות ראשונות:

מאפה סטלה: מאפה על בסיס בצק פיצה, שעשוי מקמח ג'רסולה איטלקי במילוי גבינות (תערובת של 6 גבינות). בנוסף, שרי תמר ואורוגולה (48 שקלים).

בורטה: כדור מוצרלה ממולא בשמנת, קרוסטיני מיקס שרי וירקות ירוקים (51 שקלים).

סלט כריות: פולנטה ומוצרלה פריכות, שרי, ירקות ירוקים, פילה לימון, בזיליקום וקרם פרש (47 שקלים).

סטלה באיטלקית זה כוכב, ולא תאמינו – המאפה נראה כמו כוכב! ב-NONO בהחלט מכירים את המטבח האיטלקי ובהחלט יודעים לאפות. מדובר במנה נהדרת, בצק נפלא, שילוב הגבינות פשוט מושלם, ללקק את האצבעות.

מנת הבורטה הייתה גן עדן. הבורטה היא גבינה נפלאה עטופה בסרט. כשחותכים אותה נשפכת ממנה שמנת. והטעם? אלוהי. המנה שרדה את הטייק אווי בצורה מרשימה, נשארה מעוצבת ומהממת, והכי חשוב – עשתה לנו נעים בבטן. הקרוסטיני שהגיע לצידה היה חמים ונפלא, שילוב נהדר בין חם לקר. מדובר בלחם קלוי עליו אספרגוס, שעועית, אפונה ועוד שלל דברים טובים. הבחירה של הירקות לא מאוד ברורה, אבל בשורה התחתונה – היה טעים מאוד, כך שאין צורך לשאול שאלות מיותרות.

סלט הכריות טעים, יפה ומרענן, אך פחות עובר בטייק אווי. הסלט קר, כריות גבינת המוצרלה והפולנטה המטוגנת מגיעות חמות, ובזמן המשלוח והזמן שעובר, הן פשוט מתקררות ופריכותן הולכת לאיבוד. אנחנו משוכנעות שכשהמנה רק יצאה מהמטבח היא הייתה נהדרת, אך במשלוח השילוב בין החם לקר לא עבד. החמיצות במנה טובה מאוד, הירקות טריים רעננים ונפלאים, הטעמים עדינים ומאוזנים. כיף לנו.

מנות עיקריות:
פיצה כמהין: רוטב שמנת, מוצרלה, פרמז’ן, גאודה, מיקס פטריות צלויות ואורוגולה (62 שקלים).

ניוקי תרד: רוטב גורגונזולה, אגוזי לוז ובצל ירוק (51 שקלים).

רוטולו: גלילי פסטה ממולאים בדלעת מקורמלת, תרד, ריקוטה וגבינת פטה, נאפה בתנור עצים, ברוטב רוזה (57 שקלים).

מנת הפיצה היא ככל הנראה אחת ממנות הפיצה הטובות ביותר שאכלנו בחיינו. ואכלנו פיצה בחיינו. זה היה וואו. מושלם. עובי נכון, התוספות מושלמות ובמידה. מנה מאוזנת – פטריית הכמהין דומיננטית מאוד, והתחושה היא ששמו בדיוק כמה שצריך. יופי של מנה, וגם שימו לב לזה – את כל הפיצות ניתן להזמין ללא גלוטן. חוץ מזה יש גם לחמים ועוגות ללא גלוטן – NONO, ווי לייק יו!

פיצת כמהין של
פיצת כמהין של


מנת הניוקי הייתה מעט כבדה יותר, אבל אם נסתכל על הגבינה שעוטפת את המנה הזו – גבינת גורגונזולה (גבינה כחולה ומסריחה), יש כאן עדינות מפתיעה. אנחנו לא חובבות גבינות מסריחות, והטעם כאן היה כ"כ נקי ולא חזק, שאפילו נהנינו מהמנה הזו. הניוקי היו מעט רכים מידי, נעמה הרגישה שעוד דקה במחבת, הייתה עושה חסד עם הניוקי. יחד עם זאת, המנה טובה מאוד ומעניינת.

מנת הרוטולו נהדרת. זה מרגיש כאילו אתה אוכל רביולי ענק ממולא בכל טוב. יש כאן שילוב של תרד בכמויות מדויקות, הגבינות טובות מאוד, הפסטה עשויה בצורה נהדרת, מנה עשירה מאוד, מפתיעה, וגם התחושה היא של מנה שבושלה במחבת ולא של מנה שנאפתה בתנור.

קינוחים:

גלידה בטעמים: לוז, באצ'י, מסקרפונה, דובדבני אמרנה וסורבה מנגו (45 שקלים לחצי קילו).

מוס מסקרפונה: טופי שוקולד חלב, מצופה בגנאש שוקולד, על קראנץ' אגוזי לוז וביסקוויט שקדים (25 שקלים).

פחזנית קרם פטיסייר: עם שנטילי וניל ותותים טריים (21 שקלים).

טארט תותים: בצק פריך עם קרם פטיסייר, שנטילי וניל ותותים טריים (24 שקלים).

פחזינית קרמל: במילוי קרן קרמל מלוח וטופי (21 שקלים).

כל הקינוחים והגלידות של NONO מיוצרים בייצור עצמי אצל MIMI – הבייקרי פטיסרי, שנפתח לפני כחודש ושייך למסעדה. אין סיבה להכביר במילים. הגלידה מושלמת. לכו תאכלו את הגלידה הזאת. מוס המסקרפונה יפתיע אתכם. הוא לא צח כשלג, אלא חום כשוקולד. העטיפה השוקולדית הזו פשוט נהדרת, השכבות שנמצאות בפנים מפתיעות ונפלאות, הטעם עדין, הקראנצ'יות מוסיפה כיף לכל הסיפור – והמתיקות? בדיוק במידה.

פחזנית קרם הפטיסייר הייתה טובה, אבל אל מול חברותיה שנחו לנו על הצלחת, היא הייתה קצת פחות טובה. הבצק היה מעט יבש. יש סיכוי שאם היינו מקבלות רק אותה היינו מתעלפות מאושר, אבל הסטנדרט הגבוה של שאר המנות, מחייב אותנו לכנות עם עצמנו ועם קוראינו – הפחזנית הייתה נהדרת, אבל חברותיה – יותר.

טארט התותים היה עילוי! הבצק היה מושלם, ולרוב בצק מושלם מתהדר בכמויות נאות של חמאה, אבל זה בהחלט לא הרגיש שמן.
פחזנית הקרמל המלוח מתאימה לאנשים שאוהבים מתוק ומלוח. אנחנו אוהבות מתוק ומלוח, כך שהתעלפנו עליה. טעמים מיוחדים מאוד, מרגשים, מפתיעים, ועוד מיני סופרלטיבים שקשה לנו לשלוף כעת כי כ"כ טעים לנו.

טארט תותים של
טארט תותים של


מה עוד חשוב לדעת?
חומרי גלם – טרי טרי טרי. הכל נאפה במקום, נחתך רגע לפני שנתתם ביס, ועלה למחבת רק כשצלצלתם להזמין. החומרים איכותיים מאוד, זה ניכר בטעם, וזה גם ניכר בציון שמקבלת המסעדה הזו.

גודל מנה – המנות גדולות מאוד, מפנקות, מכבדות, ואיזה כיף לנו. היה מושלם!

בשורה התחתונה:
לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "NONO" קיבלה את הציון הממוצע –4.66 – הציון הגבוה ביותר שאי פעם ניתן במדד אקו לייף. זה כמובן אומר שעפנו ואנחנו מאוד מאוד ממליצות!  נפגש במשלוח הבא.