לפעמים, במסגרת כל הטעימות והביקורות, בין חשיפת מסעדה חדשה להשקת תפריט חדש של מסעדה ותיקה, לפעמים, אני מוצאת את עצמי מתענגת מארוחה כאילו אכלתי זה עכשיו בפעם הראשונה בחיי. לא על השואו, על הצילחות ולא על הפינוקים - אלא פשוט על האוכל. אני נהנתנית לא קטנה, אבל למצוא אותי לוקחת כמה שניות של ממש כדי לחוות כל טעם מההנאה האדירה  – זה  לא קורה לי הרבה.

לפני כשבועיים יצא לי לאכול ארוחת טעימות של השף יובל פכלר במסעדת פופאפ (מסעדה חד פעמית שנסגרת עבור פרק זמן מצוצמצם) שהולכת להתמקם על הגג של מלון בראון. הגג של בראון מספק אווירה מעניינת  שיש בה גם סטייל אבל גם נונשלנטיות מרגיעה (בעיקר אחרי כמה דרינקים). השילוב בין האווירה לתפריט של יובל הניב חווית אוכל ובילוי מהטובות שתחוו וכדאי שתמהרו, כי זה מסתיים עוד חודשיים. 
סגנון המטבח של פכלר שואב השראה מהמקומות השונים בהם עבד, מזיכרונות ילדות ומחומרי הגלם הזמינים. התפריט שנקרא בתמציתיות 'קליפורניה פוגשת את הים התיכון' מבוסס על חומרי גלם טריים מקומיים עם חומרי גלם קליפורניים. 

אל תעזו לוותר על הקוקטיילים  שבנו במיוחד לתפריט או לפחות על יין לבן משובח מרשימת היינות. אנחנו התחלנו עם נגרוני קלאסי המכיל ג'ין, וורמוט אדום וקמפרי (40 שקלים) וקוקטייל Green Iba Geenie המבוסס מזקל וג'ין שבתוכו גם מלפפונים וג'ינג'ר (43 שקלים). גם תפריט היינות של "סלבה וידה" רחב וכולל כמה זנים ויקבים פחות מוכרים ושגרתיים. הדבר הנחמד ביותר הוא שלכל מנה בתפריט מותאם במיוחד יין המוצע בכוסות וגם בחצאי כוסות (החל מ- 18 שקלים), דבר המאפשר חוויה מלאה של אוכל ויין.

מנת הבורטה זוקיני של "סלבה וידה". צילום: יעל ראובני
מה בתפריט? חובה להתחיל בפוקצ׳ה שחוץ מהיותה טעימה היא גם זולה (12 שקלים), וגם מגיעה עם 3 סוגי חמאות נפלאות:  מעושנת, עשבי פורקטה, עגבנייה ואנשובי. משם תמשיכו לטרטר טונה עם תירס מתוק, אבוקדו וצנוברים (46 שקלים) ולמנה מעניינת של טרטר בקר ״צרוב״ שבעצם הוציא את המנה מרמת הבשר הנא למשהו אחר לחלוטין ולטעמים אחרים  בגלל הצריבה של הבשר– חובבי הטרטר אולי לא יסתדרו עם המנה הזו (46 שקלים).
המשכנו למנה מציינת וטעימה של פסטה פיצ׳י טוסקנית ששמרה על נגיסתיות בכל ביס, ומוגשת עם תרד, ברוקוליני ופיסטוקים קלויים (64 שקלים). הוגשה גם מנת צלעות טלה נימוחות שהוגשו עם תפו״א, עגבניות צלויות ושאלוט (96 שקלים). 
פעם ראשונה במדור בה אני מתעקשת שלא תוותרו על הקינוחים. יובל מכין עוגת שמן זית עם טוויל חמאת בוטנים וריבה טעימה ברמה שלא תיאמן, וברולה עם שוס של פופקורן מייפל! (34 שקלים).
החוויה הכוללת של הלוקיישן עם האוכל והאיטיות הזורמת של הארוחה מייצרים הנאה של ערב קצת אחר ולא יקר במיוחד. שווה כל שקל. שימו על עצמכם משהו קייצי יפה, קחו איתכם מישהו שיודע לנהל שיחה ולהצחיק אתכם ופנקו את עצמכם בערב איכותי. כי מגיע לנו.