הטועמות - מגישת 'ecolife' ב- 'eco99fm' נעמה חן ועורכת התוכנית בת שבע לפר.


איך הדיגיטל? האתר של "סידס" פשוט ומקסים. יש תמונות, יש מחירים, אפשר לקרוא את הסיפור מאחורי המקום, חמוד, נגיש, בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.



איך המגוון? יש הרבה מאוד אפשרויות לאוכל שניתן לרכשו במקום. אנחנו אמנם עשינו משלוח מתוק, אך המקום מציע גם שלל מנות כמו קציצות טבעוניות, קישים, קבבונים, אורז מלא, עוגיות, עוגות – הכל טבעוני ויש גם מנות ללא גלוטן. מגוון נאה בהחלט.



איך המחיר? מחירים סבירים לגמרי, חומרי הגלם איכותיים מאוד, המנות לא קטנות – כך שיש תמורה למחיר.




יש, האוכל הגיע!


איך האריזה? המשלוח הגיע בשקית נייר – זה לא רע, אבל נו.. אולי תעברו לשקיות בד רב פעמיות? הקינוחים עצמם הגיעו בקופסאות פלסטיק שניתנות למיחזור.



איך הטעם? קדימה, לעבודה..



הקינוחים:



קסטה דומדמניות ופסיפלורה – צמד עוגיות גרנולה, בננה ואגוזי מלך, במילוי קרם דומדמניות וקרם פסיפלורה (18 שקלים ליחידה).


קסטה סנדוויץ' – מורכבת מעוגיות שוקולד מקמח מלא במילוי שוקולד, קרמל ומלח (18 שקלים ליחידה).


גלידה על מקל – מטבעות שוקולד עם עוגיות מבחוץ ומילוי וניל באמצע (11 שקלים ליחידה).


קסטה מלבנית – צמד עוגיות אגוזי לוז ושוקו צ'יפס שבמרכזן קרם קפה (23 שקלים ליחידה).


קסטה דומדמניות ופסיפלורה- הקרם החמצמץ משתלב נהדר עם העוגיות שהיו פשוט נהדרות. אמנם אנחנו לא טיפוסים של בננות, אבל כאן הטעם שלהן בבצק העוגייה לא היה דומיננטי, ואפילו היה טעים. לרוב, גלידות בטעמי פירות לא ממש עושים לנו את זה, אבל כאן הטעמים היו פשוט נפלאים. העוגייה לא קראנצ'ית אלא רכה, אבל הכל טעים טעים!



קסטת הסנדוויץ הייתה מצוינת. מי יכול לומר לא למנת שהיא כל כולה שוקולד? המנה קצת מתפוררת, אבל כל עוד היא מתפוררת לנו בפה – למי אכפת?! קינוחים טבעוניים עלולים להיות פחות מוצלחים מהגרסה החמאתית/שמנתית שלהם. במקרה הזה, על אף שלא הייתה גרסה חמאתית/שמנתית להשוואה, הטעמים היו כל כך מוצלחים שאי אפשר היה לדמיין שמדובר בקינוח טבעוני. המתיקות הייתה עדינה, הגלידה הייתה מצוינת, טעמי הקרמל והמלח היו פחות מורגשים, אבל עדיין – נהנינו מכל ביס.



קסטה דומדמניות ופסיפלורה. צילום: אפיק גבאי
קסטה דומדמניות ופסיפלורה. צילום: אפיק גבאי



מנת הגלידה על מקל הייתה מעט פחות טובה. טעם הקוקוס שמחליף את השמנת, היה מאוד דומיננטי ובסוף הביס תקפו גם כמה טעמי לוואי. הוניל לא הרגיש כמו וניל אלא כמו קוקוס, יחד עם זאת – העוגייה הייתה לא רעה בכלל.


קסטה מלבנית – בת שבע אהבה מאוד את גלידת הקפה באמצע הקינוח. הקינוח הרגיש לה כמו חטיף "אגוזי" קפוא. נעמה פחות התחברה לטעמים, וגם כאן המחסור בשמנת היה מורגש מידי. יחד עם זאת, שוב העוגיות היו טעימות.



מה עוד חשוב לדעת?


חומרי גלם – נראה שהמקום מקפיד על שימוש בחומרי גלם איכותיים מאוד. המשלוח שרד יפה את הנסיעה מתל אביב להרצליה, והגלידות שמרו על מרקם אחיד ונכון.


גודל מנה – קסטת הדומדמניות והפסיפלורה והגלידה על מקל קטנות יותר ומתאימות לאכילה אישית. את קסטת הסנדוויץ ואת הקסטה המלבנית, תוכלו לחלוק עם חבר או חברה. איזה כיף לכם!



בשורה התחתונה..


לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "סידס" קיבלה את הציון הממוצע – 4.125! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים טעים! נפגש במשלוח הבא.