דמיינו שאתם יושבים בבר ניו־יורקי אפלולי, מזמינים מרגריטה קלאסית, מסיימים אותה אחרי כמה לגימות מענגות ומשאירים אחריכם 1,200 דולר. וזה עוד לפני הטיפ לברמן. הסצנה הזו לא מתארת עוקץ בבר בניו יורק, אלא סנריו שלגמרי יכול לקרות אם הגעתם לבר ה"לונדון" במנהטן והזמנתם את המרגריטה של הביליונרים מבית "פטרון" העולמית.



חברת י.ד עסקים, היבואנית הרשמית והבלעדית של הטקילה מבית פטרון, מביאה לארץ בימים אלה את בקבוק הטקילה היקר בעולם, שממנו מכינים את המרגריטות של האלפיון העליון.



אז מה הופך את הנוזל המקסיקני לכל כך יקר? ובכן, מדובר בשיתוף פעולה של פטרון עם חברה מהליגה של הגדולים, חברת Lalique. למי שלא מכיר את לליק, מדובר בחברה לייצור תכשיטים ומוצרי זכוכית מצרפת.



אז כמה עולה בקבוק פטרון שיוצר על ידי חברת הזכוכית היקרה בעולם? כדאי שתשבו כשאתם קוראים את זה - תג המחיר על הבקבוק הוא לא פחות מ־8,000 דולר ובמילים אחרות – כ־30 אלף שקלים. לארץ יגיעו בייבוא מיוחד שמונה בקבוקים של המהדורה היוקרתית, וכיאה לבקבוקים שמיועדים לאספנים בלבד - כולם כבר נמכרו טרם הגעתם. 



אז אם גם אתם אוהבי טקילה מושבעים, אל תרגישו רע אם לא הספקתם לרכוש את בקבוק הטקילה היקר בעולם, לפטרון יש בקבוק חדש ומיוחד גם עבורכם - פטרון ״רוקה״ (בספרדית אבן). הטקילה נקראת כך משום שבתהליך הייצור שלה משתמשים באבן ששוקלת שני טון ומאפשרת להגיע למיצוי טוב יותר של טעמים מצמח האגבה הכחולה.



ויש גם בונוס - אחוזים גבוהים יותר של אלכוהול. המהדורה החדשה מושקת בימים אלה במסעדות קוואטרו ומסה של השף אביב משה. בשתי המסעדות תוכלו למצוא דיספליי מרשים וקוקטיילים שנרקחו במיוחד עבורכם.



נוסף על כך, את הבקבוקים ניתן להשיג ברשתות: wine & more, דרך היין, יין בעיר ובית היין, ומחירם נע בין 390 ל־429 שקלים לבקבוק מסדרת הסילבר ובין 399 ל־469 שקלים לבקבוק מסדרת האנייחו.