הגיע הזמן לא רק לאכול אלא גם לתת בזמן הזה אז הפעם יש לכם הזדמנות להתפנק על מרק של רושפלד ולתרום לבית השאנטי, לאכול בשלל מסעדת ולתרום לפליטים הסורים או להתארח אצל חיים כהן שמארח את רמה מהטבח של רמה שהמסעדה שלה נשרפה בגל השריפות האחרון. כמובן שבתכל'ס כולכם גרגרנית אז יש לכם מנות מושחתות בגורדוס חולון, פסטיבל של יין ללא הפסקה בדיזינגוף סנטר תל אביב, ערב יווני במרפיסוה הקיסרית וערב נשים בסילו. המיזם החדש - אחוזת בית 3 נפתח וגם כן התאילנדית המסקרנת של יריב מלילי מהבית התאילנדי שתשאיר אתכם לוהטים .. אז תשאירו מקום כי לקינוח יש המבורגר בפנקייק.

מטבח ללא גבולות

אנשי אוכל ישראלים חברו יחד למיזם קולינרי-הומני-התנדבותי שמטרתו סיוע לפליטים סורים. במשך שבועיים (31-16 בינואר) יועברו הכנסות של מנה בהשראת המטבח הסורי או מנת דגל ממסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות יין ברחבי הארץ - לקרן כראם המסייעת לנשים וילדים סוריים. הקרן נבחרה בקפידה על מנת להבטיח שהכנסות המיזם יגיעו ישירות לידי הנזקקים.

בין המסעדות והגופים המשתתפים: השף ישראל אהרוני (עם סדנת בישול פרטית); אדום; אואזיס; אוזריה; אונזה; בוזה; ברוט; גדרה 26; ג'יאקונדה; דא דא ודא; דוק; דיאנה; האנוי; הבסטה; הדסון; חוות צוק; לבן; מאייר; משיה; משק עפאים; סבידה; קזינו זה פריז; רולא; תיתה; ;M25ועוד.

רשימת המסעדות והמנות תתעדכן באופן סדיר בעמוד הפייסבוק "מטבח ללא גבולות Kitchen without borders"

מטבח ללא גבולות


מרק לחימום הלב

מיזם פופ-אפ קולינארי חדש ב"שרונה מרקט", המציע את מרקי השפים רושפילד ושגב במחיר של 10 שקלים בלבד למנה. במסגרת המיזם, מחצית מההכנסות יתרמו לעמותת "בית השנטי" שמטרתה לסייע לבני נוער בסיכון ולהעניק להם בית חם. ה-Soup Market יפעל במשך שבועיים עד לתאריך 27 בינואר, בימים א'-ה' בין השעות 11:30-20:00 ובימי שישי בין השעות 9:00-15:00.

שרונה מרקט, רחוב קלמן מגן 3 תל-אביב

יריד יין ואלכוהול חורפי בדיזנגוף סנטר - השתייה חופשית

"דרך היין" יקיים ביום חמישי 19/01/17, שעה 19:00 בדיזנגוף סנטר יריד חורף של אלכוהול ויין על בסיס שתייה חופשית. בתפריט יין מוקפד, אלכוהול איכותי ובירות מגניבות במחיר: 50 ש"ח
לרכישת כרטיסים: http://bit.ly/2hN7FiX
לפרטים נוספים: 03-6299211 "דרך היין" דיזינגוף סנטר

חיים כהן מארח את רמה

שף חיים כהן וצוות מסעדת יפו תל אביב נרגשים לארח את רמה בן צבי ושף תומר ניב מהמטבח של רמה כחודשיים לאחר שהמסעדה נשרפה כליל .
בערב המחווה תינתן ההזדמנות לטעום שוב ממעשה ידיהם של רמה וניב, שיבשלו יחד עם שף חיים כהן.יוגשו מנות הדגל מהתפריט המסעדה האהובה שאינה עוד בהן ישולבו עשבי חורף ולקטים טריים מאיזור נטף שבהרי ירושלים.
הערב יתקיים ביום רביעי, 25 בינואר.

מסעדת מריפוסה מחדשת את תפריט הצהריים ומשיקה את ״שני יווני״

מסעדת "מריפוסה" הממוקמת במגרשי הגולף של קיסריה, מרעננת לקראת החורף את תפריט עסקיות הצהריים הכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה מהתפריט במחיר אחיד של 89 ש"ח.
בין המנות החדשות והספיישלים : מיקס דגים תאילנדי | סלט שוק אווז ואטריות שעועית |לינגוויני פירות ים | ריזוטו עגבניות ופלפלים | ״ברולה״ כבדי עוף| קלמארי מטוגןוסלט חריף של אטריות זכוכית | טטאקי סינטה | מחבת תאילנדי של פירות ים | ועוד

בנוסף, כל שבוע חוגגים במריפוסה את "שני יווני", ערב שהפך במהרה למסורת מוצלחת מאד. במהלך הערב מוגשת מנות יווניות קלאסיות כגון: גירוס טלה, קוקטיילים מיוחדים בניחוח אניס ואת הטון נותן הזמר עם מיטב הלהיטים היווניים. השילוש: אוכל- אלכוהול- ומוסיקה יוונית מביאים מידי שני בערב את פריאוס למגרשי הגולף של קיסריה.

מריפוסה מועדון הגולף - קיסריה להזמנת מקומות : 04-6265000


מסעדת סילו גאה להשיק את "שלישי נשי"
החל מה-17 בינואר 2017, מסעדת סילו בניצוחו של השף רובי פורטנוי תקיים מדי שבוע את 'שלישי נשי' – ערב שכולו מחווה לכוח הנשי בקהילת הנשים בכלל ובמסעדת סילו בפרט.

מדי "שלישי נשי" יוגשו ספיישלים משתנים שנבנו והוכנו על ידי נשים לצד תפריט המסעדה הקבוע.
בנוסף למנות הספיישל, בערבי "שלישי נשי" כל צוות המסעדה, החל מניהול ועד למארחת בכניסה- יכלול נשים בלבד.

בגזרת האלכוהול, הורכב תפריט מיוחד אשר כולו מוקדש לנשים.הסועדות ייזכו להטבות מפנקות וכל הקוקטיילים בתפריט יעלו 25 ₪ בלבד.
הערבים פתוחים לקהל הרחב. החל מ-20:00 עד חצות.
מתחם לה פארק, חולון


מטבחצר מארחים את אורי שביט

השפים יוגב ירוס ואייל סניור אשר פתחו בקיץ האחרון את "מטבחצר". מסעדת כפר המציעה ליין ארוחות קונספטואליות שפתוחות לקהל יארחו את אורי שביט לחגיגה טבעונית צבעונית. ב-19/1/2017 עם המון מנות מרגשות וטעימות.

מחיר הסעודה- 240 ש"ח לאדם (כולל יין ללא הפסקה ושתייה קלה, לא כולל שרות)
http://www.mitbachazer.co.il/
טלפון להזמנות 054-4579200

מטבחצר. צילום: שרית גופן


קאב-קם האסייאתית החדשה שתשאיר אתכם לוהטים

קאב-קם- האסייאתית החדשה של יריב מלילי פתחה דלתות והיא כבר מלאה. האווירה סקסית וקלילה, הקוקטיילים נמזגים ללא הרף, הסאקה נשפח בשפע והתפריט מורכב מכ-40 מנות שונות שרובן ישאירו אתכם לוהטים ולא רק מהתלהבות כמו מחריפות.. רוב המנות קטנות עד ממוצעות בגודלן והמחיר נע בין 48-78. כל המטרה היא לחלוק, לשתות ולהעביר ערב כיפי ופחות מסעדתי. התפריט בנוי רובו ממנות בשר (בעיקר חזיר) עם קטגוריה נכבדת לים (לברק ושרצים) ופינה צמחונית. כמו כן יש נישהל מרקים ונישה מיוחדת לסלט פאפאיה שזה מסקרן. אל תפספספו מנות כמו “סאיי הואה” (52 שקלים) נקניקיית בקר משופעת התבלינים שאוכלים בביס אחד קראנצי (היזהרו מהפלפל - הוא חריף) או “מיאנג פלה לואי סואן” (48 שקלים), שמורכבת משלוש קעריות של חסת אייסברג קריפית עם מלא טעמים שמעיפים את הפה : נתחי לברק, למון גראס, שאלוטס מקורמלים, ג’ינג’ר ובוטנים. גם מנת ה- מו קרופ פאד צ’ה” (68 שקלים), המורכבת מבטן חזיר, בזיליקום תאילנדי, שום וקראצ’אי (שורש שמזכיר ג׳ינג׳ר אבל עדין יותר) מייצגת את התפריט של יריב , היא טעימה, לא סטנדרטית אבל מאד חריפה. מזל שהמלצר שלנו קלט שאנחנו בוערות ומייד שלח ערימה של מלפפונים וכרוב לקרר עניינים. המנה הזו לדוגמא, אמנם מצויינת, אבל קטנה ולא מלווה בשום תוספת פחמימתית לצידה וזה חסר מעט. חזיר הוא מרכיב מאד דומיננטי בהרבה מהמנות וכך גם הלברק שמגיע מנות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות , חשוב להבין מה בא לכם לנסות ולהתנסות כי מצד אחד תוכלו לקחת סיכון במנות עם טעמים עזים ומיוחדים יותר בטעמן כמו הטום יאם חזיר שמגיע חריף ושמנוני מאד או שתנסו מנות קלאסיות יותר. שימו לב לחריפות המנה ותתכוננו אליה.

כך או כך קאב קם היא חוויה קולינרית לא זולה אבל כזו שתצטרכו ביקור חוזר כדי להבין את כל התפריט שיריב בנה. שווה לקפוץ אליה אבל לא לבד כדי שתוכלו לנסות כמה מנות.

קאב קם לינקולן 11, תל אביב

אחוזת בית 3

המסעדה החדשה נפתחה סוף סוף לקהל הרחב והיא מפיצה ריחות וניחוחות של דם צעיר ואנרגטי.
הבעלים הם קבוצה צעירה הכוללת אנשים כמו דויד סדי (סנטה קתרינה) ועידן רובין (לשעבר קלארו ).המטבח הוא פתוח והאווירה חמימה ופתוחה.
יש המון ציפייה לתפריט שונה ומעניין וכולנו מחזיקים אצבעות שכך זה יהיה, כרגע המנות משתנות ותוכלו למצוא מנות כמו : רוסט עגל ברוטב מונייר ואגוזי לוז (48 שקלים), קרפצ'יו זוקיני וראשי אספרגוס (46 שקלים), דג ים נא עם ארטישוק, ג'לי ליין לבן, דבש וגרניום וקרם סלרי (42 שקלים), צלע בשר לבן עם פירה חרדל וכרוב סגול כבוש ו (80 שקלים), כמו רביולי סלקים עם ריקוטה ברוטב חמאה חומה ופרג (52 שקלים) ועוד
יין יעלה לכ כ- 35 לכוס וישה הבטחה למחירים נגישים לבקבוק. כרגע פתוח להזמנות בכל השבוע בשעות הערב

אחוזת בית 3. אחוזת בית 3, תל אביב. 03-9339328.

מסעדת גורדוס משיקה תפריט חורף מושחת!
"גורדוס" בורגר בר, מסעדה חדשה המעוצבת בהשראת העיר לאס-וגאס,משיקה תפריט חורף הכולל מגוון מנות מושחתות ומוגזמות בסוגי הגשה מקוריים ומפתיעים.
בין המנות:
הללויה / דאבל סופר ספיישל פנקייק בורגר
שני בורגרים בין שמיכות פנקייק, עם רוטב ברביקיו, חרדל, מייפל, גבינת צ'דר, בצל, צ'ילי מתוק, חזה אווז ועלי ביבי (75 ₪)

מאמא מיא / תבשילבורגר
תבשיל אסאדו בבישול ארוך בציר ברביקיו, מוקרם בצ'דר, בלחמניית בריוש, עם קריספי בטטה (69 ₪)

ג'קי באן / נודלבורגר / רק 120 גרם אבל עם מלא נודלס
ירקות ואטריות אורז מוקפצים ברוטב אסייתי על בורגר בלחמניית באן מאודה עם מיונז וואסבי (69 ₪)

מושיקו בתיבה /בקרטון ביצים - נקניקייה איכותית עם גבינת צ'דר בציפוי פריך, מוגש בתוך קרטון ביצים בליווי מטבלים (39 ₪)

מילי ונילי / הר וואפלים בלגי שחור לבן
עם רוטב שוקולד פאדג' ושוקולד לבן, גליליות שוקולוד, שברי בראוניס, עוגיות אוראו, קליקים, שטרויזל, פופקורן מתוק, קצפת בתוך ביצת שוקולד וגלידת קרם ברולה (65 ₪)
ועוד..