נעמה חן מגישת התכנית ecolife ב-eco99fm ובת שבע לפר, עורכת התוכנית הזמינו הזמינו Take Away מרשת "ג'פניקה". הנה מה שהיה להן לומר:
איך הדיגיטל?
לג'פניקה יש אפליקציה חדשה. אז קודם כל - מזל טוב. נכנסנו לאפליקציה כדי להזמין משלוח, והאמת שמדובר באפליקציה קלה מאוד, פשוטה למשתמשים לא טכנולוגיים, ברורה וצבעונית. ליד כל מנה מוצגת תמונה ויש גם הסבר מפורט, כך שאי אפשר להתבלבל. שימו לב שלרוב המנות יש כמה גרסאות  - עם עוף, דג, בקר, טופו וכו'.

הצעה לייעול: במקום שלכל מנה כזו יהיה כפתור משלה, תנו לנו כפתור אחד עם שם המנה, ולאחר שבחרנו בו, נוכל גם לבחור את התוספת שתגיע איתו. 
איך המגוון?
יש לא מעט מנות בתפריט של ג'פניקה, אבל כולן שייכות למטבח האסיאתי, המטבח שהרשת מתמחה בו. המגוון רחב, אבל גם לא מפוזר. בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.
איך המחיר?
מחירים סבירים בהחלט. מדובר על מנות גדולות, וכשאנחנו מדברים על מנה עיקרית ב-36 שקלים, זה נחשב אפילו זול. 
יש, האוכל הגיע! איך האריזה?
המשלוח הגיע בשקיות נייר - יאללה ג'פניקה, עכשיו תורכם. אולי תעברו לשקיות בד? המנות עצמן הגיעו בקופסאות קרטון, הן אומנם ניתנות למיחזור, אבל לא לשימוש חוזר. אנחנו כמובן, מעדיפות חומרים ירוקים יותר ומתכלים.
איך הטעם? קדימה, לעבודה...

מנות ראשונות: 
סלט מלפפונים עם עוף/טופו – סלט מלפפונים ברוטב חמאת בוטנים וחלב קוקוס (24/22 שקלים).
סלט נאם טוק ניאה תאילנדי – פרוסות בקר מוקפצות, שבבי אורז, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, עלי נענע וטבעות צ'ילי אדום. ברוטב תמרינדי, ליים וסויה מתוקה (29 שקלים).
וול סטריט רול – סלמון מעושן, סלמון נא, גבינת שמנת, מלפפון ואבוקדו בציפוי פנקו בזיליקום, בזילוף מיונז בזיליקום ( 39 שקלים).
סלט המלפפונים הוא סלט פשוט פשוט פשוט. באמת, יש בו מלפפונים וטופו. זהו. אבל, כמה פשוט, ככה טעים. סלט נהדר, רענן, המלפפון פרוס לרצועות דקות דקות, פריכות וכיפיות, והרוטב הוא כוכב הערב. ואיזה רוטב, אין מילים. תנו לנו את הרוטב הזה בפיתה, על לחם, בתוך עוגה. רק תנו לנו ממנו, מנה פשוטה ונפלאה.
סלט הנאם טוק ניאה היה נפלא גם כן. עשיר מאוד, המון ירקות ובעיקר המון המון בקר. לא התקמצנו עלינו, ממש פינקו אותנו ביד נדיבה. שבבי האורז הם בעצם דפי אורז מגולגלים - תוספת כיפית במיוחד, והרוטב גם הוא נהדר, וגם מגיע כבר בתוך המנה, כך שהוא עוטף את כולה והיא אחידה ועשירה בטעמיה.
ועכשיו, הגענו לרול. ואו, איזה רול. מנה טעימה ובעיקר מקורית. איזה כיף לקבל מנה עם תוספות כמו גבינת שמנת או פנקו בזיליקום. לא עוד רולים משעממים עם דג, בטטה ואבוקדו. מדובר בדור הבא של הרולים, שעושה לנו שמח בפה וטעים בלב.

מנת הצ'יקן סמוי מג'פניקה. צילום: שי בן אפרים

 
מנות עיקריות:
מקאו - ירקות/טופו/עוף/פירות ים/סלמון - אטריות אודון מוקפצות בקארי ירוק, חלב קוקוס ובוטנים עם ברוקולי, פטריות שמפיניון, בצל ירוק, בזיליקום וקישוט כוסברה ובוטנים קלויים (46-54 שקלים, תלוי בתוספת).
צ'יקן סאמוי - נתחי עוף מוקפצים בקארי אדום וחלב קוקוס עם ברוקולי, קולורבי, פטריות שמפיניון, פלפלים, בצל ירוק ובזיליקום. מוגש עם אורז מאודה (49 שקלים).
פרש נודלס - ירקות/טופו/עוף/בקר/פירות ים - אטריות טריות בייצור ביתי מוקפצות בטריאקי עם כרוב, גזר, פטריות שמפיניון, נבטים ובצל ירוק (36-49 שקלים, תלוי בתוספת).
מנת המקאו עשירה מאוד. יש בה המון מרכיבים, חריפות קלה ומעניינת וטעמים מיוחדים. אבל משהו שם לא ישב לנו בדיוק. קשה לשים את האצבע על מה לא עבד, אולי תוספת הדג הנבחרת היתה פחות מוצלחת (על אף שהדג היה עשוי נכון, ורך בדיוק במידה), אולי תוספת עוף היתה עדיפה כאן. תוספת הבוטנים בהחלט שידרגה. זו לא מנה רעה, אבל היא לא שבתה את ליבנו.
 
הצ'יקן סמוי היה נהדר, אבל… חריף ברמות! חבל שזה לא צוין בהזמנה. מסעדות אסיאתיות רבות משתמשות בסימון פלפלים - יותר פלפלים, יותר חריף. הסימון גורם לסועד להבין כמה חריפה המנה, וכאן אין סימון כזה, וכשהזמנו לא הבנו שהמנה חריפה. והיא חריפה. ממש חריפה! אבל – כמה חריף ככה טעים. הפה בוער וקשה להפסיק לאכול. הירקות נשארו פריכים גם לאחר ההקפצה, העוף היה רך, באמת יופי של מנה – לאוהבי חריף בלבד, כן?!
מנת הפרש נודלס כבשה את נעמה לגמרי. לכאורה, מדובר במנת נודלס פשוטה, אבל הנודלס הם הום מייד וזה לגמרי מורגש בטעם. בת שבע לא התעלפה על המנה, אולי כי היא לא חובבת גדולה של רוטב טריאקי. נעמה לא הפסיקה לדבר עליה, גם כמה ימים אחרי המשלוח.

מנת הפרש נודלס בג'פניקה. צילום: שי בן אפרים
קינוח:
פינוק מנגו - שכבות של קרם מנגו וקרם שוקולד לבן על מצע קרמבל, מצופה ברוטב מנגו (19 שקלים).
שוקולד בלגי וחמאת בוטנים - מוס שוקולד וחמאת בוטנים על מצע בראוניס, בקישוט בוטנים וקראנץ' שוקולד בלגי (19 שקלים).
פינוק המנגו היה מפנק. זוכרים את הארטיק הכתמתם צהבהב סולרו? אז הקינוח הזה היה שחזור די מדויק של הארטיק, רק בצנצנת זכוכית מקסימה ובשכבות. השכבות היו נפלאות, מרעננות, טעימות במיוחד וממש נהנינו.
מוס השוקולד היה טעים, אבל עם זאת חמאת הבוטנים לא הורגשה בו יותר מידי. היתה תחושה של סמיכות ואווריריות גם יחד. כאן, לא היתה תחושה של שכבות, אלא יותר מוס שוקולד על מצע בראוניז. היה קשה להגיע למצע הבראוניז וגם קשה להוציא אותו מהצנצנת, אבל בסופו של דבר, כאשר הוא יצא סוף סוף מהכלי והגיע לפה שלנו, היה לנו מאוד טעים, אז למי אכפת מכל השאר?
מה עוד חשוב לדעת?
חומרי גלם: חומרי הגלם במשלוח הזה היו נפלאים. הכל טרי, נחתך במקום, והוקפץ כשלחצנו "שלח" באפליקציה. גם המרכיבים היו מצוינים ומפתיעים - נודלס בהכנה ביתית, דגים טריים ואפילו פירורי פנקו בטעם בזיליקום, מפתיע ומרענן.
גודל מנה: המנות בגודל המתאים - מנות ראשונות בגודל של מנות ראשונות, ועיקריות בגודל של עיקריות. רעבים לא תישארו כאן.
ובשורה התחתונה:
לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "ג'פניקה" קיבלה את הציון הממוצע - 4.4 במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים פלוס פלוס. כל הכבוד, נפגש במשלוח הבא.