אהבה עם תוכן: בית INIMA - בית לנשים שמחפשות תוכן, יוצא עם הרצאה מיוחדת לוולנטיינ'ס: לאהוב את עצמך - עם או בלי אהבה. המרצה עינת גיל תדבר על מערכות יחסים, זוגיות, חברות, אהבה, מיתוסים, עובדות ותקווה, ועל מתכון למערכת יחסים מאושרת.


עלות: 70 שקלים. 22:30־23:30, הערבה 3, הוד השרון




תפריט לאוהבים



ב"מקס ברנר" משיקים תפריט לזוגות האוהבים. נוסף על כך, בערב כל הסניפים יקושטו במאות נרות ולבבות, אווירה מעומעמת ומוזיקה שקטה ברקע, לחוויה הכי רומנטית שאפשר. לסיום מתוק של החוויה, יקבל כל זוג מארז בצורת פחית לב מעוצבת ובה קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי במתנה. בתפריט המיוחד מנות שרינג לאכילה ביחד, ובהן המרכיב העיקרי הוא השוקולד בחיבורו לתשוקה, אהבה וחושניות. למי שבוחר לחגוג בערב אינטימי בבית, מציעים ברשת להגיע מבעוד מועד ולהצטייד במארז מיוחד כמתנה מתוקה.


בסניפי הרשת



תפריט לאוהבים במקס ברנר. צילום: אלירן ניסן, יח"צ
תפריט לאוהבים במקס ברנר. צילום: אלירן ניסן, יח"צ



על אהבה ושוקולד



חן ואלון קורן, המתגוררים בבית עתיק בן 200 שנה על הגבול בין שכונת מקור ברוך הוותיקה לשוק מחנה יהודה בירושלים, יקיימו לכבוד יום האהבה סדנאות קינוחי שוקולד "מושחתים", שיתמקדו בקשר הסמוי בין שוקולד לאהבה. במהלך הסדנאות יכינו המשתתפים שלושה קינוחי שוקולד. הסדנאות מותאמות לכל הגילאים, למתחילים וגם למשופשפים במטבח, לנשים וגברים. אפשר לשלב בין סדנאות לסיורים בהתאם לבקשת המשתתפים. מחיר סדנת "שוקולד וזוגיות": 700 שקלים לזוג. מספר המקומות מוגבל.


פרטים באתר www.mamadiali.co.il



שלום עכשיו



שלום חנוך והאורקסטרה מארחים את גידי גוב במופע מיוחד לוולנטיינ'ס בהיכל התרבות בתל אביב. מיטב להיטיו של שלום חנוך זוכים לעיבודים חדשים בהפקה מיוחדת עם האורקסטרה של אבי ליבוביץ׳ בניהולו המוזיקלי של יוסי פיין. שיריו של חנוך, שרבים מהם הפכו מזמן נכסי צאן ברזל, זוכים לביצועים חדשים עם תזמורת ג'אז מהטובות בארץ. המופע, שהופק לראשונה לפסטיבל הג'אז באילת, מגיע עכשיו גם למרכז.


21:00, היכל התרבות תל אביב



שלום חנוך מארח את גידי גוב. צילום: אורית פניני
שלום חנוך מארח את גידי גוב. צילום: אורית פניני



אהבה מבלבלת



״הכרתי את בעלי הראשון כשהיה בעלה השני של חברתי. באותו זמן הייתי בת זוגו של בעלה הראשון, כשהיא הייתה נשואה בשנית, למי שכיום הוא בעלי". מבולבלים? בואו ל"סיפורים ושירים על אהבה, חברות ו...פלפל חריף": אופירה עזריאלי ולימור בלס יצרו מופע מיוחד על אהבה, זוגיות, חברות, קריירה והקרבה. בקיצור - על החיים.


20:30, בית היוצר, האנגר 22,  נמל תל אביב



אהבה בטבע



רשות הטבע והגנים מזמינה לכבוד הוולנטיינ'ס לפתוח את הבוקר בחוויה של אור וצבע. הרשות תפתח באופן חריג את שעריה כבר ב־06:15 בשביל כל זוגות האוהבים, שיוכלו ליהנות ממראה עוצר נשימה בתצפית של מצוק הגן הלאומי ושמורת הטבע ארבל. עוד בחוויה: הקשבה לטבע המתעורר, לחיות הבר ולרוח המנשבת בין הצוקים, התבוננות בזריחה, הצובעת את השמים בגוונים אדומים. הזוגות שיבואו בשערי הגן הלאומי יוכלו גם להתכבד בתה חם ועוגיות מול הנוף עוצר הנשימה.


עלות הכניסה לאתר: מבוגר - 22 שקלים, ילד - תשעה שקלים.



מתנה מתוקה



מי שעדיין לא חשב על מתנה מתוקה ליום האהבה יוכל ליהנות היום ממתחם מתוק במתחם שרונים, ובו יציגו פסגת השוקולטיירים, הקונדיטורים והאופים בארץ, בהם שגב משה, פושון, אורי שפט, איקה שוקולד ורוית גליצקי. עוד ברפרטואר המתקתק: סדנאות שף של ערן שוורצברד, איקה וענבל שלים. נוסף על כך, יהיה אפשר לרכוש במקום אריזות של מיטב המציגים לכבוד יום האהבה.


17:00־22:00, קניון שרונים, הרקון 2, הוד השרון



אהבה בשחקים



FlyBox היא מנהרת רוח בחלל סגור, בעלת טכנולוגיה חדישה המדמה את חוויית התעופה בצניחה החופשית. מנהרת הרוח מאפשרת לכל אחד להגשים חלום ופשוט לעוף בתחושת אדרנלין עוצמתית. תא התעופה במנהרת הרוח הוא בקוטר 4.3 מטרים ומתנוסס לגובה 14 מטרים. הזכוכית המקיפה את תא התעופה מגיעה לגובה 5.5 מטרים, ואפשר לעוף במנהרה במהירות מרבית של 270 קמ"ש. לכבוד הוולנטיינ'ס מציעים חבילה זוגית במחיר 495 שקלים, ובה ארבע תעופות בליווי צמוד של מדריך מקצועי.


יוסף טומי לפיד 8, פארק האגם, ראשון לציון, פרטים באתר www.flybox.co.il



ריחוף אקסטרים רומנטי. צילום: יח"צ
ריחוף אקסטרים רומנטי. צילום: יח"צ



אהבה על רמה 


כפר הנופש מרום גולן מציע חבילת אהבה רומנטית. ברפרטואר: בקתות מפנקות לזוגות, בהן פינוקים – יין, פירות יבשים, מארז שוקולד, חלוקים + כפכפים, טיפול הוליסטי זוגי במשך 45 דקות לאדם, ארוחת ערב במסעדת הבוקרים, תפריט בשרים + כוס יין בהגשה לשולחן וארוחת בוקר עשירה בחדר האוכל של כפר הנופש, או ב"קופי ענן" על הר בנטל. עוד ברפרטואר: טיול טרקטורונים זוגי וטיול סוסים במרחבי כפר הנופש.


כפר הנופש מרום גולן

טיול טרקטורונים רומנטי. צילום: עומר שביט
טיול טרקטורונים רומנטי. צילום: עומר שביט