לא נחה לרגע: הדוגמנית והמגישה מירי בוהדנה, המזוהה עם תוכנית ריאליטי הבישול המצליחה "משחקי השף", מנחה בימים אלה את גם התכנית החדשה, שמהווה הרחבה של המותג, ונקראת "משחקי השף אוטו אוכל". בדומה לגרסה הקודמת, גם הפעם משתתפים בה השפים-הכוכבים אסף גרניט, מאיר אדוני ומושיק רוט. 



בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרה בוהדנה: "בתכנית החדשה זה סטרס מסוג אחר. יצאנו מהאולפן. החלטנו לגוון את התחרויות ולערוך אותן בכל מיני פרובינציות מגניבות בארץ, כמו דימונה, רמלה ורחוב רוטשילד בתל אביב. יש שלושה רכבי אוכל, בכל אחד מהם יש שף שאליו מצטרף סלב. הם מתחרים כצמדים ומי שבא ושופט זה בעצם העם. אני עושה סיור מוקדם, מזמינה תושבים ועורכת משאלים בנושא סוג האוכל שיש באותה התכנית. בכל פרק יש קונספט, כמו אוכל טבעוני, אוכל ירושלמי, מאכלי עדות. מעבר למשאלים המגניבים ולחיכוך עם העם, אני מקבלת המון אהבה, שזה באמת אחת ההנאות הכי גדולות בצילומי התכנית. כיף גדול לשמוע את זה".



"זה מגניב וכיפי ומשולח רסן והשפים צוחקים, אבל שלושת השפים גם בתחרות מאוד גדולה ביניהם", הוסיפה. "גם מושיק תחרותי, למרות שהוא קצת או"מניק, פחות אכפת לו אם הוא ינצח או יפסיד. החיים שלו מלאים בדברים אחרים, הוא התחתן ובקרוב יהיה לו ילד. אסף גרניט הוא הכי תחרותי מביניהם. גם מאיר אדוני תחרותי, אבל הוא קצת יותר רגיש, מאוד אכפת לו מהפרטנר שלו. יש בעונה הזו גם דמעות. הם מאוד מאוד רגישים, הם מאוד אוהבים אחד את השני, הם חברים מאוד טובים והם גם אוהבים לנצח. זאת העבודה שלהם. הסלבס שמתארחים עובדים כמו סו-שפים, הם מזיעים ונלחצים ומלחיצים, ואני מלחיצה, אבל זה משעשע וכיף".





על הרגלי התזונה שלה סיפרה בוהדנה: "אני אוכלת חופשי. לא אוכלת ג'אנק-פוד. אני לא נוגעת בממתקים. אני אוכלת המבורגר אבל אחת להרבה זמן. אני אוכלת בשר רק פעם בחודש, כשהגוף שלי מבקש את זה. זה בדרך כלל בתקופה הקדם וסתית שלי, כשהגוף שלי זקוק לברזל ואז הוא ממש דורש את זה. וזה יכול לבוא בקונוטציה של קציצה. אני בדרך כלל לא צורכת בשר, משתדלת להימנע. לרוב אני ניזונה מדגים, ירקות, פירות, מאכלים שהם יותר בריאים, וככה אני גם מחנכת את הילדים. אפשר גם לתת להם את החטיפים הנכונים, ולא חטיפים עתירי מלח, שומן, מונוסודיום וכו'. כשאני קונה אני בכל פעם מסתכלת על השקית מאחורה. זה מהרצון לשמור על הבריאות שלי ושל הילדים. בספורט אני מאוד פעילה. גם רוכבת סוסים, גם מתרגלת יוגה, התחלתי לקחת שיעורי טניס. אני צריכה את זה כל הזמן. אני מרגישה כאילו יש לי מבערים בתוכי שאני צריכה לפרוק ולזוז. לא יכולה לשבת בשקט. זה כיף גדול".



את "יום האישה הבינלאומי" חגגה בוהדנה ברכיבה על הסוסה השחורה שלה "סטאר", שלדבריה כרגע נמצאת בהריון. "החלום שלי, שאני קרובה להגשים אותו, הוא לבנות לי חוות סוסים. אני מחפשת חלקת אדמה. זו תהיה חווה טיפולית שבה אארח אנשים וילדים עם צרכים מיוחדים. לא למרות רווח. זה החלום הפילנתרופי שלי, שאני מאוד נהנית לעשות אותו. אני מאוד אוהבת לבלות בחברת סוסים, גם אני וגם ילדיי", סיפרה. "בטלוויזיה אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה ואמשיך. מצאתי בית ב'רשת' והתוכנית הזו לדעתי הולכת להישאר. אין לי חלומות אחרים. פעם הייתי צובעת את השיער וקראו לי 'ילדה רעה'. אני הקדמתי את זמני".