שינוי תדמית: חברת "נסטלה" הודיעה כי מהשבוע הבא היא תצמצם את כמות הסוכר בחטיפים הפופולריים שלה, ובראשם קיט קאט, ברשתות השיווק ברחבי בריטניה. לא מעט לקוחות הביעו מורת רוח מהמהלך ודרשו מנסטלה "להפסיק להתעסק לנו בשוקולד". בהודעת החברה נאמר כי המתכון החדש של הקיט קאט יכלול צמצום בשיעור של 10% בכמות הסוכר. במקום זאת תוגדל כמות הקקאו והחלב ב־33%. השינוי צפוי להביא לידי הפחתה של יותר מאלף טון סוכר בצריכה הכללית, כמות שוות ערך ליותר מ־250 מיליון כפיות תה.



"אני גאה לומר שהמוצרים האלה יהיה באותו גודל ויהיו טעימים באותה מידה", אמרה פיונה קנדריק, יו"רית ומנכ"לית נטסלה בריטניה ואירלנד. "חלב וקקאו היו בבסיס המתכון של קיט קאט מאז יוצר לראשונה בשנת 1936. לכן, בעוד אנשים אולי מצפים מאיתנו שנוסיף משהו אחר, זו דוגמה לאופן שבו אנחנו משתמשים בכוח המחקר והחדשנות שלנו כדי לפתח מתכון נהדר, שיחליף סוכר במרכיבים הקיימים והטבעיים שאנשים מכירים ואוהבים".



למרות זאת, לא מעט צרכנים לא כבשו את מורת רוחם משינוי המתכון. "נסטלה שינתה את המתכון של קיט קאט. לא מעריצה. זה קצה של מערכת יחסים ארוכה מאוד", צייצה הגולשת שרלוט הנסי.



"אם הטעם ישתנה, נסטלה, אל תצפו שנקנה את זה. תפסיקו את ההתערבות שלכם. אנחנו נחליט מה תהיה כמות הסוכר בדיאטות שלנו, לא אתם", הוסיף מעריץ אחר, בעוד תושב מנצ'סטר קרא: "תפסיקו כבר להתערב לנו בשוקולד".