לא הרבה מסעדות מצהירות על הקונספט של לפנק לפנק לפנק ובטח לא מצהירות שאצלנו לשניים אין הרבה מה לעשות. טיטו, האיטלקיה המשפחתית מגבעתיים עלתה על קונספט גאוני שבו כל המנות מוגשות כאילו אתם בבית של איזו מאמא איטלקיה- היישר מהסיר או במגש. הקונספט הכיפי הזה שהופך כל מנה לגדולה ומפנקת הופך את המשלוח טיטו לארוחה שמחה וצבעונית, אם זה לחבר׳ה רעבים, או למשפחה שאין לה כוח לבשל. כל המנות מגיעות בקופסאות מעוצבות ובגדלים רחבים במיוחד שעושים חשק. מגש לזניה, סיר מלא בספגטי וכדורי בשר, פיצה כאורך הגלות, סלט בקערה ענקית והכל למרכז השולחן ויאללה לאכול, ממש כמו בארוחת שישי אצל אמא רק..באיטליה.

מה אוכלים? מתחילים בצלחת ענקית עם סלט קפרזה רענן עם סלייסים נדיבים של מוצרלה, פרוסות עגבניה עבות, מלא בזיליקום וכמובן שמן זית טוב, ממשיכים בראש כרובית שלם ברוטב בשמל וכמהין וקערה מלאה בירוקים למיניהם כגון ברוקולי, שעועית, אספרגוס וזוקיני בשמן זית ושום. מפה כבר נכנסנו למחלקת הפיצה שהגיעה כבצק קריספי באורך של מטר! עם ארטישוק, זיתי קלמטה, שלל של פטריות, אספרגוס, חזה אווז מעושן ועוד מיני תוספות. בשלב הזה אתם אמורים לפתוח כפתור, לנשום קצת ולהתכונן לשאר האוכל.

קערה ענקית של פסטה פולו – ספגטי של פעם עם נתחי עוף במרינדת עשבי תיבול, המון קונפי שום ושלל זיתי קלמטה שנתנו מליחות מצויינת, בצד השני של השולחן חיסלו החבר׳ה פפרדלה שכולה על טהרת הפטריות עם פטריות יער, שמפניון ופורטובלו בציר פטריות וצנוברים. עוד אלו מחוסלים והתחלנו לתקוע מזלגות במגש של לזניה מושחתת ושמנמנה שהרגה את כולנו. שכבות שכבות של פסטה טרייה גדושות בתבשיל ראגו בקר עטופות בכל טוב ומבעבעות לצד ערימת כדורי בשר של בית, רכים ונימוחים על ספגטי ברוטב עגבניות.

לא למות עוד! יש גם מגש של טירמיסו , גביע ענקי של מוס שוקולד ועוד מלא דברים מושחתים. אם לא הבנתם את זה אז אין מצב לצאת מטייק אווי של טיטו בלי להרגיש שבעים ומפונקים. ורוב הסיכויים שיישאר גם למחרת. אם לא ביקרתם שם, אז קחו את המשפוחה ולכו ליהנות במסעדה עצמה, אם הייתם אז יש לכם אישור להיות עצלנים, לא לבשל כלום השבוע ופשוט ליהנות. מושלם גם לאירוח של הרבה אנשים. בקיצור, חוויה קולינרית מפתיעה ומזינה.

לאתר המשלוחים  

03-631-7080