מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית.

אנחנו רעבות. מה נזמין?

איך הדיגיטל?
אתר יפהפה, מעוצב נפלא, רשימת הסניפים המלאה נמצאת שם, אבל מנגד – האתר לא מעודכן לגמרי ולא כל הטעמים מופיעים בו. 

איך המגוון? בגולדה יש המון סוגים של גלידה, לפעמים המון סוגים זה מבלבל כי קשה לבחור, אבל כאן הכל נראה כל כך טעים, ש… למה לא?!
איך המחיר? 88 שקלים לקילו, עבור כל הטעמים, כדור עולה 16 שקלים, שניים עולים 21 שקלים ושלושה – 25 שקלים.  לא זול, אבל בעצם – אלו המחירים היום בשוק הגלידות ועבור טעמים כאלה, שווה כל שקל!
 

יש, האוכל הגיע!

איך האריזה? יש כאן בעיה, כי גלידה חייבת להגיע בקלקר ששומר על הקור, אבל מאוד לא שומר על הסביבה. אולי שמישהו ירים את הכפפה וימציא חומר לא מזהם ששומר על קור? בכל אופן,  פתרון לקלקר אנחנו לא מכירות, אבל לגבי שקית הנייר שבה הגיע המשלוח – כאן יש פתרון שאנחנו מכירות היטב! שקית רב פעמית כמובן...אז יאללה, תתקדמו?




איך הטעם?
קדימה, לעבודה...



מנות ראשונות – גלידות טבעוניות:
שוקולד מריר – גלידה על בסיס שוקולד – 60 או 70 אחוז, עם סוכר ומים, ללא תוספות אחרות.
לימונצ׳לו - סורבה לימון עשוי מ-30 אחוז מיץ לימון, עם נגיעה של ליקר לימונצ'לו ונענע.
אבטיח נענע - סורבה אבטיח עם נענע - 80% פרי.
גלידת השוקולד מריר, לוקחת לאקסטרים את המילה מריר. זו גלידה לחובבי מריר. השוקולד האיכותי מורגש במיוחד, המרקם נעים וגלידתי, חלק ומחליק בגרון וחתיכות השוקולד מפנקות במיוחד ומשדרגות את המנה לגמרי.
גלידת הלימונצ'לו מרעננת מאוד בימי הקיץ החמים. הנענע שלטה במנה, אך התאזנה עם טעמי הלימון. המרקם כיף מאוד, מרגיש כמו ברד.
ואז הגיע טעם האבטיח נענע. בחיים לא טעמנו טעם כזה. פשוט גאוני! איך לא חשבו על זה קודם? טעם כיפי, קיצי, מרענן- פשוט מושלם! 




מנות עיקריות – גלידות שמנת:
אגסים ביין - גלידת שמנת עם ריבת אגסים ביתית, שמבושלת עם קינמון ואניס.
חלבה – פיסטוק - גלידת חלבה עם קיפולים של קרם פיסטוק, ופיסטוקים גרוסים בציפוי קרם פיסטוקים.
יער שחור - גלידת שמנת בטעם אגוזי לוז מקורמלים ברום, עם קיפולים של ריבת פירות יער בציפוי גנאש שוקולד אגוזים. 
שוקולד שקדים וקרמל - גלידת קרמל עם קיפולים של שוקולד ושקדים גרוסים.
גלידת האגסים ביין הייתה אחת המיוחדות והטעימות שטעמנו בחיינו. אנחנו לא מגזימות. מה זה?! זה היה מושלם‼ קשה להסביר מה כאן טעים כל כך. האניס אינו מורגש, כך שאם אתם פחות מחבבים אותו, אין סיבה לוותר על הטעם הזה. גם ריבת האגסים, אומנם משרה טעם אגסי, אך אין באמת דמיון בין מרקם ריבתי למה שקורה בטעם המופלא הזה. לא יכולנו להפסיק! הקינמון קליל ונעים בפה, המתיקות מאוזנת, והעיצוב – פשוט מושלם!
גלידת החלבה פיסטוק, הייתה כל כך יפה שהיה חבל לאכול אותה, אבל עדיין, אכלנו אותה. ומזל שעישנו את זה! כי היא הייתה נדירה. הציפוי היה פשוט וואו! מתוק מאוד, שמשתלב נהדר עם הגלידה עצמה, שהייתה לא מתוקה מידי. המון שברי פיסטוק חבויות בגלידה – ממש מפנקים שם בגולדה, ואנחנו אוהבות את זה. טעם שחובה לקחת!
 
גלידת היער השחור גררה מחלוקת סביב השולחן. נעמה לא מאוד התחברה לטעמי פירות היער, בת שבע דווקא אהבה מאוד את החיבור בין ציפוי השוקולד לפירות היער לרום שהשתלט על כל המנה.
 
הטעם האחרון (מה, כבר נגמר?!) היה טעים מאוד לחובבי הטעמים האגוזיים שוקולדים. כמויות השקדים שהיו שם – זו שערורייה! כמה?! תשאירו גם לאחרים! בכל ביס שקד! באמת שגולדה מציבים כאן רף חדש של פינוק הלקוחות.
ועוד לא התחלנו לדבר על הגביעים המושלמים שיש בגולדה, בקיצור – התענגנו‼


מה עוד חשוב לדעת?

חומרי גלם
–כשזה מגיע לחומרי גלם – אין מה לומר. מדובר בטופ של הטופ. ריבת אגסים, שוקולד איכותי ביותר, סוגי אגוזים שונים, ליקרים – פשוט נפלא! ומעבר לזה, התוספות מגיעות בכמות כל כך נדיבה, שעושה נעים בבטן ובלב.

גודל מנה
–  קילו גלידה זה די גדול לא? גדול ומפנק במיוחד!




ובשורה התחתונה...

 
לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "גולדה" קיבלה את הציון הממוצע – 4.4! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים פלוס פלוס! כל הכבוד! נפגש במשלוח הבא!