נכון שלרוב מופיעות פה מסעדות חדשות בתל אביב, אבל הפעם אנחנו מציגים שתי מסעדות במיקומים קצת שונים - אחת כלל לא במרכז הארץ ואילו השנייה במקום בשדרך כלל לא נודע במעדות האיכותיות שלו - הפוד קורט בקניון. חוץ מזה יש גם מסעדת אוכל של אמא בפלורנטין, רשת בוזה מציעה גלידות בשני טעמים לחדשים, מסעדת אגתה מציעה תפריט קיץ חדש ושמני הזית הישראלים עושים חיל בחו"ל. 



נס ציונה על המפה הקולינארית!
מסעדת המעשנה של היזם ירון דלאל והשף אוהד קויתי נפתחה לאחרונה בנס ציונה. את התפריט יצר קויתי מהידע שרכש, ולאחר ניסיונות עישון רבים החליט לזקק את התפריט ולהציע בו שתי קטגוריות של בקר מעושן או עוף מעושן ואם יש לכם חבר צמחוני הוא יוכל לבחור במנת טופו מעושן.



קטגוריית הבקר המעושן מציעה ארבע מנות: (200 גר' – 39 שקלים) אסאדו - צלעות מעושנות בתערובת התבלינים הסודית של המקום, בריסקט – חזה בקר מעושן ועסיסי ומנת הדגל Low & Slow – אונטריב בבישול ארוך ארוך בציר בקר ומנת ספיישל המעשנה - נתחי בשר מתחלפים.



קטגוריית העופות מציעה שלוש מנות במחיר של 39 שקלים: עוף מעושן – כרעי עוף במרינדת עשבי תיבול ארומטיים, עוף מטוגן במעטפת קריספית.


המעשנה, נס ציונה – כשר. טלפון: 08-655-3500


"תירס" רשת הפסט-פוד החדשה נפתחה.
הרשת תציע מגוון מנות תירס בטעמים מיוחדים ותשלב בין מנות תפו"א מדורה ענק ובטטה חצויה במשקל של 600 גרם ומעליהם מגון תוספת גורמה רחב ללא הגבלה ובתוספת של גבינה בסגנון רקלט שממוסת על תפו"א ושמן כמהין.



רשת תירס, שצפויה להיפתח בפריסה ארצית, תציע מגוון מנות של גרגירי תירס המיובאים במיוחד מאינדונזיה ובטעמים מיוחדים וייחודיים שמיוצרים במיוחד עבור הרשת.לרשת מגוון רחב של רטבים וביניהם: חלפינו, לימון, ברביקיו, שזיפים, מרקש, מיונז, אלף האיים, שום, צ'ילי חריף, פסטו וצ'ילי מתוק ועוד.


תירס Mall - קניון איילון, אבא הלל סילבר 301, רמת גן (במתחם המזון)

תפוח אדמה ברשת תירס. צילום: חנן דיאמנט
תפוח אדמה ברשת תירס. צילום: חנן דיאמנט


גלידה מרעננת לקיץ 
"בוזה" משיקה את המרענן הרשמי של קיץ 2017 –גלידת מרטיני איטלקית בשני טעמים חדשים: לימון ביאנקו רענן ואשכוליות ביטר מריר. המהדורה המיוחדת מושקת לרגל העיצוב החדש של בקבוקי מרטיני, המשלב עיצוב מהמאה ה- 19 בשילוב עיצוב מודרני.


גלידת מרטיני איטלקית תימכר במשך חודש יולי בכל סניפי "בוזה" ברחבי הארץ במחיר 20 לשני כדורים

גלידה אשכוליות ביטר של בוזה. צילום: גל זהבי
גלידה אשכוליות ביטר של בוזה. צילום: גל זהבי


מסעדת אוכל של אמא נפתחה בפלורנטין
נינה – מסעדת אוכל ביתי משודרגת מסעדה חדשה בלב שכונת פלורנטין בתפריט מנות ראשונות כמו: קובה // כבד קצוץ עם ביצה מגורדת // כרובית מטוגנת//קוסקוס ביתי // ממולאים טבעוני עם בורגול ועשבי תיבול// מעורב ירושלמי // קציצות של אמא לצד סלטים קטנים של גזר מרוקאי, חצילים, טאבולה וסלק פטרוזיליה// פיתת דייגים עם פילה ברבוניה ועוד מגוון קינוחים העשויים במקום ובאלכוהול בתפריט מופיעים משקאות אניס, יין וארבעה ברזי בירה מתחלפים מהחבית.


"נינה", הרצל 77 ת"א פינת פלורנטין 03-5471272

אוכל של אמא. מסעדת נינה בפלורנטין. צילום: יואב פלד
אוכל של אמא. מסעדת נינה בפלורנטין. צילום: יואב פלד



אגתה בקטנות לקיץ
מעדניית אגתה ברמת החייל, מציגה את תפריט הקיץ החדש ובו מגוון רב של מנות קטנות, סלטים, פלטות של נקניקים וגבינות וכריכים מחומרי הגלם הטובים ביותר, המוצעים במעדנייה לצד כוס יין :פלטת גבינות// פלטת נקניקים // קרפצ'ו של ברזואלה // פרושוטו עם מוצרלה די בופאלה או מלון // סלמון מעושן עם צלפים צרפתיים וקרם פרש מנורמנדי // גבינת סנט מור צרפתית עם דבש ואגוזים // כריך סלמי וגאודה עיזים הולנדית // טוסט מוצרלה די בופאלה וממרח כמהין // כריך הרינג הולנדי מעושן וחמאה צרפתית ועוד.


"אגתה", ראול ולנברג 24, מגדלי זיו | 03-5757901

סנדוויץ' סלאמי גאודה באגאתה. צילום: אנטולי מיכאלו
סנדוויץ' סלאמי גאודה באגאתה. צילום: אנטולי מיכאלו


אז מי השמן זית הכי טוב?
בתחרות שמני הזית שנערכה השבוע בה השתתפו 632 שמני זית שונים ממדינות העולם ביניהן ספרד, איטליה, יוון, פורטוגל, תורכיה, ארגנטינה, אורוגוואי וארה"ב הזוכים מישראל הם: משק אחיה קטף את תואר שמן הזית הישראלי הטוב עבור 'משק אחיה בלנד'. מסיק קיבוץ מגל הוא מותג שמן הזית הישראלי הטוב בתחרות. כרמי גולן ממושב נוב זכה בתואר מותג הבוטיק הישראלי הטוב ביותר ושמן זית פיקואל של משק תירוש הוא שמן הזית הישראלי הטוב ביותר מבין מותגי הבוטיק. בית הבד של ארץ גשור נבחר כבית הבד הטוב בישראל.



שבעה שמני זית ישראלים זכו במדליית Grand Prestige Gold - הדרגה הגבוהה בתחרות, ביניהם שמני זית נבחרים של משק אחיה, ארץ גשור, כרמי גולן, מסיק מגל, תירוש. שמן הזית הבינלאומי הטוב בתחרות הגיע השנה מפורטוגל.



שמני זית בתחרות טרה אוליבו. צילום: אילן לוי
שמני זית בתחרות טרה אוליבו. צילום: אילן לוי