מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית.


אנחנו רעבות. מה נזמין?

איך הדיגיטל?
הקונספט מאחורי טיטו הוא ארוחות משפחתיות שנועדו לחלוקה. מדובר על מנה עצומה אותה אוכלים יחד. בתקופה האחרונה טיטו מאפשרת לסועדיה לאכול גם חצאי מנות. האתר של המסעדה יפה מאוד, מעוצב מאוד, מזמין ובאווירה איטלקית. עשה אותנו רעבות!

איך המגוון? המגוון כאן נפלא, לא הולכים לאיבוד, יש חלוקה קלה ונוחה, ובעיקר – אין התחכמות. מטבח איטלקי, מה צריך יותר מזה?
איך המחיר? חשוב לזכור שמדובר על מנות עצומות, שנועדו לחלוקה. המחירים גבוהים אבל גם הכמות גדולה מאוד. אם לוקחים את חצאי המנות – המחירים בהחלט סבירים וגם שם, יישאר לכם למחר. 
יש, האוכל הגיע!
איך האריזה? המשלוח הגיע בשקית נייר, המנות הגיעו בקופסאות קרטון או פלסטיק שניתנות למיחזור, אבל לא לשימוש חוזר. נזכיר שוב, אנחנו כמובן מעדיפות שקיות רב פעמיות.  
איך הטעם? קדימה, לעבודה...


מסעדת "טיטו". צילום: שרית גופן
מסעדת "טיטו". צילום: שרית גופן



מנות ראשונות:

סלט פנצנלה – עגבניות טריות צבעוניות, בצל סגול, סלרי, זיתי קלמטה וקרוטונים ברוטב ויניגרט חומץ בן יין אדום (67 שקלים).
אינבולטיני ריקוטה וזוקיני – פרוסות חצילים אפויות עם שמן זית במילוי ריקוטה עם ירקות מהגריל – קוביות זוקיני, עגבניות ובצל, על רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה (41 שקלים ל-3 יח', 69 שקלים ל-5 יח').
ירקות ירוקים – ברוקולי, אספרגוס, זוקיני ושעועית ירוקה בשמן זית ושום (37 שקלים).
מנת הסלט טרייה מאוד, גדולה וצבעונית. זה סלט פרשי וכיפי, אבל אין הפתעות. אגב, לא בטוח שצריך, זו מנה קלאסית טעימה מאוד ועשירה במיוחד. טעים!
מנת האינבולטיני הייתה טעימה ומרשימה מאוד במראה שלה. המנה הייתה עדינה, לא כבדה מידי, על אף שאפשר בקלות להפוך אותה למנה כבדה ומעמיסה. מנה טובה וכיפית.
מנת הירקות הירוקים, לעומת זאת, הייתה קצת משעממת. אלו היו ירקות. ירוקים. וזהו. לא היה טוויסט, לא היה ריגוש, אומנם הכל עשוי טוב, וגם קיבלנו מה שהזמנו אבל בכל זאת, היינו שמחות לקצת יותר מהמנה הזו.


 מסעדת "טיטו". צילום: שרית גופן
מסעדת "טיטו". צילום: שרית גופן



מנות עיקריות:

פסטה פרימוורה – ברוקולי, אספרגוס, שעועית ירוקה, זוקיני, תרד וארטישוק איטלקי בעשבי תיבול ושמן זית, עם גבינת ריקוטה (51 שקלים לחצי מנה, 96 שקלים למנה).
סלמון – חצי קילו של פילה סלמון טרי, אפוי בתנור אבן, על ירקות שורש ברוטב יין לבן ומרווה (חצי מנה – 66 שקלים, מנה – 132 שקלים).
הפסטה הייתה טעימה ועשויה טוב. אין ספק שמדובר על מקום שיודע להכין פסטה (היא כמובן תוצרת בית, וזה בהחלט מורגש). גם התוספות מעשירות מאוד את המנה, אבל – אין מספיק כאלה. היה אפשר לפנק בקצת יותר תוספות. זו מנה מרעננת, קיצית, עדינה ולא כבדה – אהבנו!
מנת הסלמון גרמה לנו קצת להתבלבל. לא היינו בטוחות לגביה, האם הדג יבש או קריספי?  איפה היין הלבן? איפה המרווה? הירקות אומנם היו טובים וטעימים, אך הבסיס של המנה הוא כמובן הדג, וכאן הרגשנו שיש מקום לשיפור. 

מסעדת "טיטו". צילום: שרית גופן
מסעדת "טיטו". צילום: שרית גופן



קינוחים:

מרנג לימון, עוגת רד וולווט ומוס שוקולד תפוז (120 שקלים לכל המיקס הכולל 6 פרוסות, 2 בכל טעם).
טוב, איפה להתחיל? הכל היה יפה כל כך וגם – טעים כל כך‼ עוגת הרד וולווט הייתה פשוט ממכרת. לא הצלחנו להפסיק לאכול. ויש עוד שתי עוגות לפנינו... אבל העוגה הייתה כל כך טעימה שפשוט סירבנו לעצור – עד הביס האחרון. השכבות היו מושלמות, העוגה הייתה גבינתית, שכבת העוגה עצמה הייתה רכה ורטובה, המתיקות הייתה מדויקת – נפלא! 
עוגת שוקולד התפוז הייתה מצוינת, אם אתם חובבים שוקולד ותפוז יחד. השוקולד איכותי ביותר, הביצוע מצוין, חומרי הגלם נפלאים, המרירות מדויקת ולא מוגזמת – נהדר!
 
ולקינוח של הקינוח – מרנג לימון. חמיצות מושלמת עם מתיקות נכונה, ביצוע מרהיב לעוגה טעימה במיוחד, ללקק את האצבעות!

מה עוד חשוב לדעת?

חומרי גלם –  מדובר על רכיבים מאוד איכותיים וחומרי גלם שלא רואים בכל משלוח. אספרגוס, זוקיני, עגבניות צבעוניות וארטישוקים הם חומרי גלם יקרים יותר ואיכותיים יותר – כאן, לא מתפשרים.
גודל מנה –  כל הקונספט של מסעדת טיטו מתבסס על גודל מנה. המנות כמובן גדולות מאוד – אבל זה, איך לא, מגיע גם במחיר גבוה יותר.  

ובשורה התחתונה...

לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "טיטו" קיבלה את הציון הממוצע – 4! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים!! נפגש במשלוח הבא!