בנות מערכת - ecolife מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמינו TAKE AWAY בריא מ"קוקוריקו", דוכן אוכל חדש של השף רן שמואלי בשרונה מרקט. הנה מה שהיה להן לומר. מי הטועמות? נעמה חן- מגישת ecolife ב-eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית. אנחנו רעבות. מה נזמין?



איך הדיגיטל? האתר של קוקוריקו פשוט מהמם, באמת. אתר צבעוני, מעוצב, מיתוג מאוד יפה, שאפו.


איך המגוון? אין הרבה מנות, יש כמה כריכים, כמה סלטים, כמה מנות עוף - הכל מאוד ממוקד, לא מתפזרים כאן לשום מקום ואנחנו באופן אישי אוהבות את זה.


איך המחיר? המחירים סבירים לגמרי, גם של הכריכים וגם של המנה העיקרית. מדובר על ארוחה שמתאימה לשלושה אנשים, במחיר משתלם בהחלט.


יש, האוכל הגיע.


איך האריזה? המנות הגיעו בקופסאות קרטון שניתנות למיחזור, אבל לא לשימוש חוזר. המשלוח הגיע גם הוא בשקיות קרטון ולא בשקיות רב פעמיות. אנחנו כמובן ממליצות לעבור לרב פעמי.


איך הטעם? קדימה, לעבודה...


מנות ראשונות:


הכריכים הם של נתחי עוף צלוי בפרנה, מוגשים בליווי תפוחי אדמה ובצלים צלויים, סלטים, ירקות בגריל ורטבים.


כריך מרקש - נתחי עוף צלוי, טבולה, צ'רשי, סלסת פלפלים ואיולי שום קונפי (49 שקלים).


כריך מיקונוס - נתחי עוף, חסה ערבית, עגבניות, חציל קלוי ואיולי שום קונפי (49 שקלים).


צמחוני בפרנה - ירקות בגריל וירקות עם סלטים, מוגשים בליווי תפוחי אדמה ובצלים צלויים (46 שקלים).



ממליצים על קופסאות שניתנות למיחזור. צילום: אפיק גבאי



כריך המרקש לא העיף אותנו ישר למרוקו. לא היתה כאן חריפות, ובאנו עם ציפיות. המנה היתה יפה ונדיבה - הרבה מאוד עוף, גם הלחם היה טעים ועשיר, אבל סלט טבולה דווקא לא היה במנה, על אף שבתפריט צוין כי יש סלט כזה בכריך. מה שכן היה שם הן עצמות, וזה משהו שאתה ממש לא מצפה למצוא בתוך סנדוויץ', בטח כשבקוקוריקו אומרים שכל המנות מגיעות ללא עצמות. זה יכול היה להסתיים לא נעים, במקרה שלנו, שום נזק לא נגרם, אך מה לעשות – זה קצת ביאס את הכריך.



כריך המיקונוס היה הרבה יותר טעים. הוא היה מעניין, מיוחד, שילובים טובים, הלחם החזיק מצוין את חומרי הגלם שבתוכו והחציל - הו החציל. כריך נפלא, מרענן וכיפי. הכריך הצמחוני היה טעים מאוד מאוד, עם תיבול מעולה, א-בל הייתה לו בעיה אחת גדולה. הלחם פשוט לא הצליח להחזיק את הרכיבים שבתוכו. העגבניות עפו לכל עבר, החציל התפזר על הצלחת. לבעיה הזו בעיננו יש פתרון פשוט - חתיכות קטנות יותר של עגבנייה וחציל יעשו את ההבדל. נחמד שאתם מפנקים, אבל בסוף זה פוגע בכריך.



מנות עיקריות:


ארוחת עוף שלם – מגיעה עם שלוש תוספות לבחירה, בליווי תפוחי אדמה ובצלים צלויים. (130 שקלים). התוספות שקיבלנו: סלט טבולה - בורגול, עגבניות, מלפפונים, לימונים קצוצים, עשבי תיבול, שמן זית ולימון, חציל בסלסלה ירוקה, וכרוב צלוי. מנת העוף היתה טעימה, אבל לא מדהימה. היו חלקים טובים יותר וחלקים מעט יבשים. התיבול היה עדין, היינו שמחות לקצת יותר טעמים. מבחינת גודל – קוקוריקו אומרים שהמנה מתאימה לשלושה עד ארבעה סועדים. שלושה סועדים בעיננו ישבעו, ארבעה סועדים יחזרו הביתה מעט רעבים, לטעמנו. בסופו של דבר, זוהי מנת הדגל, העוף – והעוף לא העיף לצערנו. כאן, יש עוד מקום להשתפר.



מנגד, הסלטים שליוו את המנה היו נהדרים, עשויים טוב מאוד ומרעננים – כיף לקבל תוספות כאלה בריאות, מזינות וטעימות. גם תפוחי האדמה היו טעימים מאוד – עשויים מעולה, פריכים וכיפיים.




חומרי גלם נהדרים, סלטים מצוינים. צילום:אפיק גבאי



מה עוד חשוב לדעת?


חומרי הגלם בהחלט מצוינים. הרבה ירקות טריים, לחמים נפלאים, כאן אין פשרות - בכל זאת, דוכן של שף. המנות גדולות מאוד, הכריכים ענקיים ועוד מגיעים עם תוספת. מנת העוף גדולה, אבל רק אם היא מתחלקת בין שלושה אנשים, לארבעה – זה כבר קטן מידי


לטעמנו.


ובשורה התחתונה: אחר שקלול הנתונים של כל המנות, "קוקוריקו" קיבלה את הציון הממוצע –3.5. במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים, אבל יש מקום לשיפור - בכל זאת, זה מקום חדש, נשמח להיפגש שוב בעתיד.



צילום :אפיק גבאי