פעם, מזמן, לפני שנולדו ההיפסטרים, תל אביב היתה שייכת לקלאברים. מלשון קלאב, כמובן, מועדון. הקלאברים היו המשוגעים האלה שחוזרים לפנות בוקר מעוד מסיבה, היחידים ברחוב חוץ ממשאיות הזבל. אז נכון, כבר לא אומרים היום את המילה הזאת, אבל אני טוען שפעם קלאבר תמיד קלאבר. תקראו לזה בליין, קרחאניסט או איש לילה, זה לא משנה. מי שחי את עולם המסיבות באיזשהו שלב בחיים שלו, לנצח ייזכר בתקופה הזאת בערגה מסוימת, לנצח יהיה קצת אחר. קצת אנרכיסט, קצת אאוטסיידר.

בעיני, יוני דוקלסקי הוא אחד כזה. במשך שנים דוקלסקי היה הבעלים של מוסדות תל אביביים דוגמת קפה ביאליק, אברקסס, הבוטלג וסוס עץ, ועכשיו, כשהוא בוגר יותר, יוני פותח יחד עם איתן כהן את "BUBA", בר מסעדה על בסיס אוכל עשיר ואווירת בר אירופאי, ברחוב בן יהודה 108 בתל אביב. BUBA מתאימה לחבר'ה שכבר נגמר להם הכוח לרקוד, או למי שרוצה לתת לרגליים לנוח אחרי סשן של ריקודים. מדובר בחווית בילוי עשירה של פיין פוד משף בינלאומי, ספיישלים יומיים משתנים ומוזיקה עדכנית.  
מסעדת בובה. צילום: אנטולי מיכאלו
מסעדת בובה. צילום: אנטולי מיכאלו


הים הוא האהבה של דוקלסקי, ולכן דאג שהמטבח יכלול מגוון ספיישלים טריים, מבוססי דגים ופירות ים. את השרביט נתן לשף קרלוס סלמון, יוצא המסעדות הבינלאומיות לה מאר, אהסטריט וגסטון ודום שבברזיל, מסעדה שדורגה רביעית בעולם ע"י האתר העולמי הנחשב "The World's 50 best restaurants".
בין ההברקות של קרלוס תוכלו להתענג על סביצ'ה קריבי - דג עם קריספי פלנטין מוגש על קרפצ'יו מנגו לצד קרם אבוקדו, או שרימפס בורגר - קציצות שרימפס בלחמניות חלה עם דיפ יוזו ותפוח אדמה קדאיף.
את הניחוח הבינלאומי חותם השותף איתן כהן, הייטקיסט שעלה מפריז ומביא עמו את הטעם הצרפתי לצד טעמים מהמנות הכי מעניינות שפגש בנסיעותיו הרבות. המקום מחולק ל-2 מתחמים מחוברים ומספק את המענה למחפשים חווית בילוי עשירה יותר המוכרת כסגנון הבילוי האירופאי. בפנים בר עם עמדת די ג'י למוזיקת רקע עדכנית ולא רועשת מידי, ויש גם מקומות בחוץ, על המדרכה, כי בתל אביב אי אפשר בלי. חלקה משותפת לצד מינגלינג, זה בדיוק מה שחסר כדי להעיר את החלק הזה של בן יהודה.
בן יהודה 108. ימים ב'- ש'. 18:00-24:00, ו' 13:00-24:00