לפני כשנה השתגענו מהתמונות של לאונג' הקינוחים שהקימה החטיבה העסקית של נספרסו במסעדת טאיזו, מכדור קרח מתנפץ ועד אקלרים תלויים מענפי עצים, וחלוקי נחל אכילים. השנה, לרגל השקת תערובות הקפה המיוחדות -נפאל וקילימנג'רו, מביאה החטיבה העסקית של נספרסו את  מאיר אדוני ואת מסעדת "נור" הניו יורקית שלו לפופ-אפ של 3 ימים בלבד בשילוב לאונג' הקינוחים המטורף של נספרסו שבנתה הקונדיטורית מיכל בוטון.

מתחילים מארוחת טעימות זוגית ממנות הדגל של מסעדת נור. בין המנות: שיפודי דגים על קרם חומוס, קרפצ'יו חציל בקרם לבנה, קובה נייה דג וקטאייף טלה, טרטר פלסטיני ועוד עם הבטחה לאדפטציות טבעוניות למי שירצה.

בסיום הארוחה האורחים יעברו אל לאונג' הקינוחים, שם יקבלו הפתעה- עוגייה פריכה שבתוכה קקאו ופולי קפה גרוסים ופניני קראנץ', אותה שוברים לתוך קוקטייל טעים על בסיס רום Zacapa וסנט אונורה- פחזניות במילוי קרם חלב קלוי עם נגיעות מלח מצופות בקרמל מריר ופריך. בינתיים אנחנו מאושרים.

מלאונג' הקינוחים המרכזי יעברו הסועדים לאחד משני חללים: חלל נפאל בו יוגש קפה מתערובת נפאל העוצמתית ויוגש לכל אורח מגש עם סירות בצק פריך ממולאות בטופי, אגוזים, שוקולד מריר ואספרסו אותו מזלפים על הקינוח.
בחלל קילימנג'רו ימצאו האורחים "נהר" של קפה במרכזו של שולחן. על גבי השולחן יפוזרו כדורי שקדים-מרציפן מצופים בקראסט דקיק של שוקולד מריר וממולאים בפירות אדומים. כל סועד יקבל "קלשון" קטן, אותו יוכל לנעוץ באחד מהכדורים, לטבול בנהר הקפה החמים שבמרכז השולחן, תוך גלגול הכדור בתערובת פיצוחים טחונים ואבקות תבלינים.

ל"נספרסו" יש עבר ארוך ומרתק של שיתופי פעולה עם שפים ויהיה מעניין לראות איך ייצא הארוע הזה, וגם אנחנו מודים, שהתגעגענו לאוכל של מאיר אדוני.


הפופ אפ יתקיים בין התאריכים 6-8 במרץ, בין השעות: 19:00-00:00 ברחוב אביגדור, בן אביגדור 22

עלות לסועד – 240 ₪ כששליש מכל כרטיס שיימכר יועבר לתרומה לעמותת IMAGINE, עמותה להעצמה באמצעות מוסיקה