ערב ספיישלים במסעדת שותא

המסעדה הגרוזינית שותא מזמינה לחגיגת יום האהבה הבינלאומי, תלבש המסעדה בגדים רומנטיים ותקושט בהתאם. באי המקום יוכלו ליהנות מתפריט המסעדה או לחילופין לבחור בתפריט Valentines זוגי שיכלול מנות ראשונות, עיקריות, שתייה קלה וחמה, כשצוות המסעדה יפנק בשמפניה או קינוח מתוק. המנות בתפריט ה-Valentines הנן לבחירה מתוך תפריט המסעדה המלא.
מתי: ב-14 בפברואר (רביעי) בשעות הערב, מומלץ להזמין מקום מראש.
כמה: 300 שקל לזוג
איפה: מושב שומרת

לפרטים והזמנות: 04-8219208 | www.shota.rest.co.il

סעודת חמשת החושים- לה פמפה

ארוחת תאוות בשרים מלווה בהנחייתם של הסקסולוגית סיגל צוקר ומומחה הגבריות אריק סגל, כאשר בין טעימת בשר אחת לשנייה, יקבלו המשתתפים מתכונים מיוחדים לזוגיות, תרגילים, חיוכים וטיפים, והפתעות נוספות.
מתי: ב-15 בפברואר (חמישי), החל מהשעה 19:00, בהזמנה מראש בלבד
כמה: 300 שקלים לאדם
איפה:
מצפה הילה

לפרטים והזמנות: 077-9975419 | אתר אוצרות הגליל - www.ozrothagalil.org.il


ארוחה אתיופית מסורתית וסדנת זוגות במברהטיי

מברהטיי ("האור שלי" באמהרית")- הינו בית אתיופי אותנטי המארח ברוח התרבות האתיופית ועל פי מורשת יהדות אתיופיה בקיבוץ עברון. לרגל יום האהבה הבינלאומי, תתקיים בגוג'ו- מבנה אתיופי מסורתי, ארוחה קסומה לזוגות בלבד. הארוחה תוגש על מצע של אינג'רה על בסיס בשרי/טבעוני  לצד סלטים ותוספות בתיבול עדין בנגיעות המטבח האתיופי.
מתי: ב-14 בפברואר, יש להזמין מקום מראש
עלות: 420 שקלים לזוג, שתייה בתוספת מחיר

לפרטים והזמנות: 077-9964470 | אתר אוצרות הגליל - www.ozrothagalil.org.il


ולנטיינ'ס של טיפולי ספא, מנות ספיישל, קוקטיילים ועוד

במלון היוקרה הירושלמי ממילא שילבו מגוון חגיגות ולנטיינ'ס. מפינוק זוגי בספא המלון שיכלול טיפול, בריכה קאווה ופירות דרך תפריט ספיישלים במסעדת רופטופ פרי יצירתו של השף קובי בכר. בין המנות: טרטר דג ים, כבד אווז צלוי, שקדי עגל במסבחה דלעת ועוד מנות נוספות אחרות. ועד ארוחה במסעדת הפי פיש  עם ערמונים, כמהין, בר ים, תותים וכל מה שצריך לחג האוהבים. ולסיום מסיבת אהבה עם די.גי, אווירה תוססת, ספיישל קוקטיילים ומנות לאוהבים
מתי: ב-14 בפברואר, החל מ-21:00
איפה: מלון ממילא, ירושלים
לפרטים והזמנות: 02-5482230
קפה לואיז

ברשת המסעדות קפה לואיז יציעו ספיישל של סנגרייה חמה לכל מי שיזמין מנה ראשונה ועיקרית מהתפריט. בנוסף יחלקו הפתעות אדומות וניתן יהיה לקנח עם מגוון קינוחי שוקולד בעבודת יד וכמובן בצורת לב. כמו כן למי שירצה משקאות מחממים שלא על בסיס אלכוהול, מציעים בקפה לואיז משקה טפיוקה מעורר תשוקה וכמו גם משקה לאטה כורכום לחיזוק האהבה.


מתי: ב-14 בפברואר, בשעות הערב
לפרטים והזמנות: www.cafelouise.co.il | 1700-70-60-99


תפריט טעימות זוגי באדלינה בערב הוולנטיינ'ס

במסעדת אדלינה, שמציעה נוף הצופה את כל אזור הגליל עד לקו המים בבניין עתיק ויפיפה, יוגש תפריט זוגי לצד תפריט יינות במחירים מיוחדים לחג האהבה. לחם עם מטבלים, קרם חציל קלוי עם קצח, קרפצ'יו בקר ופרמזן, מאפה עלי בר – עם גבינת ברינזה עם רוטב יוגורט, גרידת לימון ועשבי תיבול, סלט מיקרו עלים עם פילה תפוז, קלמרי ממולא בשרימפס ודג ים, קרפצ'יו סלק – עם תפוחי עץ וגבינת סנט מור, פילה מוסר ים עטוף בעלה בננה עם לימון כבוש, פלנק סטייק ובצלצלי שאלוט מקורמלים.
מתי: ב-14 בפברואר, בשעות הערב לפרטים והזמנות: 04-9523707 | אתר המסעדה


יקב טוליפ בפופ אפ בר יין

יקב טוליפ השוכן בכפר תקווה פותח לראשונה דלתות בשעות הערב ויהפוך לבר יין לערב אחד. ניתן יהיה ליהנות מתפריט יינות שיוגשו בכוסות במרכז המבקרים של היקב, מכיבוד קל ומנות קלות לבחירה כגון: פלטת גבינות בוטיק איכותיות ופלטת ירקות במחירים ידידותיים.

פלטות במחיר ידידותי, צילום: אפיק גבאי
פלטות במחיר ידידותי, צילום: אפיק גבאי
לפרטים והזמנות: 04-98300573 | [email protected]

 

אהבה נצרתית
שף אליאס מטר ממסעדת לוקנדה, מסעדת השף המחברת בין אוכל נצרתי מקומי למטבח האיטלקי במלון רמדה אוליבייה נצרת החדש, מציע תפריט "מטורף מאהבה" שיכלול ערב בליווי סקסופון: סלט פירות וירקות ברוטב פסטו סלק ופירות יער ורוקפור, סלט ירקות אדמה עשיר עם סשימי סלמון עשיר אננס טרופי שרוף, שרימפס גמבו טרי עם טוויל אווז על מצע קרם פלפל פסטה שחורה במילוי פולנטה, פטה כבד אווז עם קרם תותים, קונפי שוק אווז על מצע פירה ירקות שורש בתוספת אננס, טורטליני במילוי בשר בקר ברוטב פפאיה, טירמיסו תותים, מוס שוקולד לבן בציפוי תות ועוד.
מתי: ב-14 בפברואר, החל מ-18:00 ועד אורח אחרון.
איפה: לוקדנה, מלון רמדה אוליבייה, דרך הציונות 29 נצרת

לפרטים והזמנות: 053-9376670

 

ספינת האהבה מגיעה למסעדת הסוהו

מסעדת הסוהו בראשון לציון תחגוג את וולנטיינ'ס השנה באווירה חגיגית ועם ה- LOVE BOAT :קומבינציית סושי ייחודית שהורכבה במיוחד עבור יום זה יחד עם אווירת חג, בלונים אדומים ושירי אהבה. בסירת האהבה יהיו: טייפון-במילוי ספייסי טונה, אבוקדו, מלפפון, בטטה, עטוף בסלמון צרוב בעיטור מיונז, טריאקי, ובטטה קריספי, ג'קי רול- במילוי רצועות דניס מטוגנות בטמפורה, אבוקדו, עירית, סלק, עטוף בקריספי סלק וואסבי, ועוד
מתי: ב-14 בפברואר

כמה: 199 שקל

 

אהבה איטלקית בגוסטינו רמת ישי
במסעדת גוסטינו, האיטלקית החדשה שנפתחה לפני מספר חודשים ברמת ישי, יחגגו את הוולנטיינ'ס עם תפריט זוגי מיוחד הכולל סופלי- כדורי ריזוטו מטוגנים במילוי פטריות, פרמיג'יאנו, מוצרלה לצד איולי פומדורו, סלט גוסטינו עם אגסים, חסה אמריקאית, ארטישוק איטלקי, עגבניות שרי, בצל סגול, גבינה כחולה, צימוקים, אגוזי מלך ורוטב וינגריט הדרים, פסטה לבחירה, קינוח תותים רומנטי ו-2 קוקטיילים.
מתי: ב-14 בפברואר
כמה: 229 שקל לזוג
איפה:
רחוב הצפצפה, רמת ישי
לפרטים והזמנות:
04-9883300. לא כשר


תפריט טעימות שף ויין ביקב אלכסנדר

יקב אלכסנדר, השוכן במושב הוותיק בית יצחק שבלב השרון, יערוך ערב טעימות רומנטי עם מנות של השף טל דרליצ'מן, לצד היינות היקב. התפריט בנוי ממנות נשנוש למרכז שולחן: רביולי גבינות ברוטב שמנת, תבשיל תרד, פטריות וגבינת מוצרלה, דואט סביצ'ה מוסר ים ברוטב אסייאתי, קוביות סלמון ברוטב טריאקי על אורז מבושם, קוראסון חמאה אפוי במס' מילויים שונים, סלט בורגול, חומוס ופלפלים בצבעים חריף, שטרויזל עם מוס שוקולד איכותי, שבבי שוקולד וזוג מקרון שוקולד ועוד  לצד יינות היקב


מתי: ב-14 בפברואר, החל מהשעה 20:00. שני סבבים
כמה: מינימום הזמנה של 2 מנות מכל סוג
לפרטים והזמנות: 09-8822956


וולנטיינ'ס אלג׳יראי במסעדת המוציא ירושלים
מסעדת "המוציא" של השף אבי לוי מזמינה לוולנטי אלג'יראי-מרוקאי. מלבד האוכל האהוב – תתקיים חגיגה עם הופעה חיה של שירים רומנטיים שיהפכו בהמשך הערב לערב שמח כמו הטברנות של יוון. בין מנות הספיישל: כנאפה טלה בסירופ למון גראס ופיסטוקים, לבבות ושוקולדים בצבעי האהבה, גלידה וקרם קוקוס
מתי: ב-14 בפברואר, החל מ-18:00. יש להזמין מקומות מראש
איפה: המוציא יפו 113, ירושלים
לפרטים והזמנות: 02-6310050 |

וולנטיינ'ס דיי בואלרו, הרסטרו בר החדש בירושלים
בערב יום האהבה תלבש המסעדה אווירה רומנטית, עם מוזיקת רקע של בלדות ושירי אהבה, והאורחים יתכבדו בפרלינים משובחים. לצד התפריט העשיר והמגוון של המסעדה, תוגש מנת ספיישל ייחודית, פרי יצירתו של השף אביב משה, השף היועץ למסעדה- פילה בקר וכבד אווז בציר מרלו ווניל וקוקטייל זוגי: שמפניה ופירות יער אדומים. בנוסף לכך, בין מנות התפריט ניתן למצוא: מנת קרפצ׳יו אבוקדו ניוקי פריך, סשימי אינטיאס, ריזוטו ראגו פטריות, פילה לברק, סלמון מקורמל ועוד.
מתי: ב-14 בפברואר
איפה: אגריפס 80, פינת בית יעקב, שוק מחנה יהודה ירושלים
לפרטים והזמנות: 02-5465650 |


ולנטיינ'ס דיי במסעדת מרינדו עין גב

במסעדת מרינדו עין גב מזמינים אתכם לתפריט שיגביר חושניות ואהבה מבשר טלה ועגל, כולל: מנות ראשונות לבחירה כגון פטה כבד בצורת לב, פלאפל טלה על מצע חומוס, מניפת רוסטביף, עיקרית זוגית אחת לבחירה: 600 גרם אנטריקוט או 800 גרם פורטרהאוס, ופונדו שוקולד אספרסו עם בראוניז תותים וקצפת. הארוחה מלווה בקאווה.
מתי: ב-14 בפברואר. מומלץ להזמין מקומות מראש
כמה: 159 שקל לסועד בארוחה זוגית
איפה:
מרינדו עין גב, מול קיבוץ עין גב
אווירה רומנטית ואסייתית. צילום: אפיק גבאי
אווירה רומנטית ואסייתית. צילום: אפיק גבאי