למשך 10 ימים בלבד- פופ אפ קרואסונים במאפיית "לחמים": קרואסונים עם מלבי, שוקולד תפוז, תותים בשמנת ומרנג לימוני איטלקי הם רק חלק מתפריט הפופ-אפ החדש במאפיית "לחמים" שירוץ למשך 10 ימים לכבוד יום הקרואסון הבינלאומי. במסגרת החגיגה, יוקם בלב הסניף המרכזי של הרשת דוכן קרואסונים חורפי ומנחם, בו ימולאו מידי יום קרואסונים לוהטים מבצק עשיר וטרי הנאפה במקום במילויים מתוקים ומלוחים, בדמות כריכים ואפילו כקינוחים.
בין המנות שבתפריט: קרואסון פתוח במילוי תותים בשמנת,  קרואסון מרנג לימון, קרואסון אבוקדו, גבינת פטה, ירוקים וצ'ילי, קרואסון חם עם גבינה ותרד
איפה ומתי? סניף הרשת המרכזי ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב, בין ה-31 לתשיעי לפברואר, בין השעות 14:00-10:00

רשת רולדין נותנת קביעות ל"קרולדינים": גם ברשת רולדין חוגגים את יום הקרואסון, ונותנים קביעות ל"קרולדינים" המוצלחים. ברולדין החליטו להשיק את המוצר באופן קבוע והחל ב-30 לינואר תצא קולקציית "קרולדינים" במגוון טעמים נוספים: קרולדין קפה אמרטו, קרולדין פיסטוק, קרולדין שוקולד, קרולדין קרם פטיסייר שוקולד לבן. ה"קרולדינים" החדשים יצטרפו אל ליין הקרואסונים הקלאסיים: פיסטוק, פטל, חמאה ושקדים.

כמה זה עולה? 8 שקלים ל"קרולדין".
 

כרמל - מזללת רחוב חדשה בשוק הכרמל: ממש בימים אלה, בכניסה לשוק הכרמל, נפתחה מזללת רחוב חדשה בשם "כרמל" מבית ״דה באן״ האסייאתית. ב״כרמל״ יגישו אוכל רחוב בפיתה, כשהדגש הוא על בשר ועוף עשויים על גריל פחמים. הבשר הוא בשר ישראלי מהצפון והתפריט מכיל בין חמש לשש מנות: קבב אדנה – קבב טורקי אסלי, מחאמר פרגיות – פרגיות עסיסיות עם סומק וזעתר, מעורב חלקי פנים של טלה, שפונדרה לילה שלם בתנור, נקניקיית מרגז, מעורב טבעוני. כל הפיתות מלוות בהרבה עשבים טריים מהשוק: פטרוזילה, נענע וכוסברה וגם בצל וסומק, צ'ילי גריל, סלסת עגבניות חריפות ועוד, פשוט איכותי וטעים.
כמה זה עולה? בין 20 ל-50 שקל, תוספת חציל או כרובית לימונית בתוספת 10 שקלים.
מתי ואיפה?
הלל הזקן 18, תל אביב, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 ל-23:00 ובשישי עד 16:00.

קבוצת מסעדות ארוחת הבוקר "בנדיקט" ממשיכה במסורת השנתית שלה, ומשיקה החל מהראשון בפברואר, ולאורך כל החודש תפריט מיוחד של שש ארוחות בוקר ממדינות שונות מרחבי העולם, שיוגשו במסעדות לאורך כל שעות היום. הבוקר הצרפתי משלב בין הקרואסון עתיר החמאה לתבשיל ברווז בקוניאק וחרדל ואילו הסוטלאץ' הטורקי מוגש בגרסה עכשווית עם בננות ותותים פרוסים, גרנולה, מטבעות שוקולד מריר וקוקוס קלוי.
ה
בוקר ספרדי כולל אג בולס, מולים וצ'וריסו ברוטב עגבניות מעושן ופיקנטי עם יין לבן, שום, פטרוליה ובצל ירוק ומוגש עם ברוסקטות וקוקוט שמנת חמוצה עם קורט שאטה ושמן זית, בוקר יווני מורכב מביצים עלומות ברוטב יוגורט שמיר עם חלומי מטוגן, אריסה, זעתר יבש, צנוברים ושמן זית. ארוחת הבוקר האינדונזית מורכבת מסלט גאדו גאדו - כרוב סיני, עגבניות שרי, מלפפונים, שעועית ירוקה חלוטה, ביצה חצי קשה, בוטנים קלויים, קוקוס קלוי ברוטב בוטנים חריף, ומוגשת עם תוספת לבחירה שמוגשת עם המנה: בטן חזיר, בייקון טלה או תוספת צמחונית. והמנה האחרונה היא מיסיסיפי מורנינג - בשר כתף חזיר מפורק, ברוטב ברביקיו עם חמוצים ביתיים, מוגש על לחם תירס, גאודה וחלפניו, ביצת עין ובצל ירוק.
איפה ומתי? התפריט יוגש במסעדות בנדיקט ברחבי הארץ.


רשת BBB בתפריט המבורגרים חדש ומושחת במיוחד:
לא כל יום רשת המבורגרים מוציאה תפריט חדש, גם לא כל חודש, אבל ברשת BBB זה קורה לפחות פעמיים בשנה. השף אילן פנחס  מגיש תפריט חורפי שכולל גם המבורגרים חדשים וגם מנות חמות לחורף כגון מרק כפרי עשיר מירקות שורש וקינואה שמגיע גם בגרסה בשרית עם צ׳ילי קון קרנה, פילה חציל צלוי בטחינה, עשבי תיבול וסלסת עגבניות אדומות, סלט טאבולה, ובורגוס רינגס אמיתיות ופריכות.

בזירת ההמבורגרים, מציגה הרשת את המבורגר פלוואן
עם אננס צלוי, בורגוס רינג ובייקון טלה, המבורגר ליסבון בתוספת גאודה, צ'ילי קון קרנה ופלפלי חליפיניו, ההמבורגר אסאדור המורכב מנתחי אסאדו ו"קופ" אנטרקוט שהופך את המנה לעסיסית במיוחד, צ׳וריפאן - נקניקיית צ'וריסו ענקית בלחמניה ובריסקט ברוטב ברביקיו על פירה ובצל מטוגן . כמו תמיד איכות חומרי הגלם היא מהגבוהה ביותר , ההמבורגרים נעשים מבשר בקר טרי והכל נעשה במקום.

איפה ומתי? בכל סניפי הרשת, כאשר בסניפים הכשרים אין תוספות גבינה.

כמה זה עולה? בין 50 ל-80 שקל למנה עיקרית.



ביום ראשון, 28.01, החל מהשעה 19:00 תגיש מסעדת VONG ערב קארי מנחם, מחמם ושמח במיוחד שיכלול מנות חדשות מתוך תפריט החורף החדש לצד תבשילי הקארי המוכרים ואהוביםמנות הספיישל כוללות בין השאר קדרת מולים בקארי ירוק, באן מטוגן פתוח עם שרימפסים בקארי צהוב, ויוזו וברבוניות מטוגנות מלוות בכוסות חסה בייבי-ג'ם ומטבל קארי ארומטי לימוני.
איפה ומתי? VONG, שדרות רוטשילד 15, תל אביב. שעות פתיחה: 24:00-12:00 טלפון: 03-6337171. מומלץ להזמין מקום מראש.

כמה זה עולה? בין 50 ל-80 שקלים למנה עיקרית.

מסעדת 206 דגים מתחדשת עם עסקיות ערב משתלמות: מסעדת 206 דגים הוותיקה מרעננת את התפריט עם מגוון מנות חדשות כמו: קינואה שחורה וראשי קלמארי פריכים, סלט טונה נא, קרודו מוסר ים, רביולי סלק, קבב דגים, טונה עטופה באצות ושומשום, סלמון סיזר וצלפים בגריל, פטוצ׳יני תרד בשמן זית, מוסר ים אפוי בקרם צ'יז ופלפלים קלויים או אורז בר ופירות ים.

במסעדה ישנו גם תפריט יינות משובח, הכולל יינות ישראליים בלבד, וזאת בכדי לקדם תוצרת מקומית ולתמוך ביקבים כחול-לבן.
איפה ומתי? 206 דגים משה סנה 54, צהלה, תל אביב. טלפון: 03-6483030, התפריט העסקי מוגש בימים א-ה' עד השעה 17:00, ותפריט השף החל מהשעה 17:00.
כמה זה עולה? תפריט עסקי - 110 שקל, תפריט השף 159 שקל.