משטרת לונדון דרשה מחובבי העוף של הקולונל סנדרס, מייסד קנטקי פרייד צ'יקן (KFC), להפסיק להתקשר למוקד החירום. זאת לאחר שהתקבלו אלפי שיחות מתושבים שהביעו תסכול מכך שהרשת האמריקאית סגרה סניפים רבים בעיר בשל מחסור בעופות.



רשת KFC נאלצה לסגור בשבוע האחרון רבים מ־900 הסניפים שלה ברחבי בריטניה. ביום ראשון 646 סניפים היו סגורים וסניפים נוספים הגבילו את שעות הפעילות או את היקף התפריט, וזאת אחרי ש־DHL, חברת השליחויות החדשה שעמה החלה הרשת לעבוד, סבלה מ"בעיות תפעוליות".



חובבי הרשת הוותיקה, שמצאו עצמם מול דלתות סגורות, לא הסתירו את תסכולם עם ציוצים וממים משעשעים ברשתות החברתיות. "נראה שאם ל־KFC יש מחסור בעוף זה סימן לאפוקליפסה", כתב אחד הגולשים. היו גם מי שלא הסתפקו בהקלדות והתקשרו למוקד החירום המשטרתי לדווח על כך שהסניפים סגורים. השוטרים בשכונת טאואר המלטס בלונדון, שהוצפו באלפי שיחות, קראו בטוויטר: "בבקשה אל תיצרו עמנו קשר לגבי משבר KFC - זה לא עניין משטרתי.



ב־KFC טענו כי "הקולונל ממשיך לעבוד" ומסרו כי "בכל יום יש יותר משלוחים" וכי הבעיה צפויה להימשך בסוף השבוע הנוכחי. והביעו צער על "חוסר הנוחות והאכזבה".