תזונה מאוזנת ובריאה היא חלק משגרת החיים שלי ושל הלקוחות שלי. לכן בפורים אני מציעה לא לוותר על משלוחי המנות אלא להתאים אותם לאי הסבילות שלנו, ולהשתמש במוצרים איכותיים ובריאים. לא צריך לוותר על מתוקים, אבל חשוב לבחור אותם בקפידה. בממתקים, חטיפים ומאפים תעשייתיים יש כמות מוגזמת של סוכר, נתרן וחומרים משמרים. נסו השנה לייצר משלוח מנות Home made. אני ממליצה לשתף את הילדים בתהליך ולהפוך את ההכנה לפעילות משפחתית מגבשת ומהנה. כל משלוח מנות מוצלח מתחיל מאוזני המן פריכות ומתוקות, וגם במשלוח מנות בריא. אין צורך לוותר עליהם.



הכינו את בצק אוזני ההמן מקמחים בריאים: קמח חיטה מלאה, קמח כוסמין מלא, ואפילו קמח טף ללא גלוטן. למלית נבחר ברכיבים איכותיים: שוקולד מריר 70% קקאו לפחות, קרם חלווה טבעי מטחינה גולמית ודבש, או ריבת פירות טבעית. תוכלו להוסיף גם עוגיות מתוקות ובריאות: עוגיות שיבולת שועל ושוקולד צ’יפס, עוגיות כוסמין וחלווה, או מאפינס בננה ואגוזים. גם חטיפים מלוחים תוכלו להכין בבית בקלות ומהירות: ביסלי ביתי מפסטת עדשים כתומות, צ’יפס ירקות שורש ביתי, או פופקורן מתובל מגרעיני תירס ולא משקית.



ומה לשתות? במקום טרופית או בקבוק שתייה מתוקה, צרפו למשלוח המנות שלכם מים בטעמים שהכנתם בבית בקלות, באמצעות חליטות תה טבעיות או תיונים קנויים. למשל, חליטת פירות יער או חליטת תפוח וקינמון יתנו למים טעם מתקתק ועדין שילדים אוהבים. המתקדמים יוכלו גם להכין שוקו ביתי מאבקת קקאו אמיתית. הרשת מלאה במתכונים טעימים קלים ובריאים, בחרו מתכון והתחילו ליצור את משלוח המנות שלכם - טעים, בריא ובהתאמה אישית.



גם אם אתם לא מחובבי המטבח אין זה אומר שלא תוכלו ליצור לעצמכם משלוח מנות בריא. חנויות הטבע ומחלקות הבריאות בסופרים הגדולים מלאות באופציות נהדרות למשלוחי מנות. עוגיות בריאות מחומרים טבעיים בלבד, ממתקים ללא חומרים משמרים, שוקולד איכותי ועוד. חג שמח!



הכותבת היא מאמנת לאורח חיים בריא, בעלת רשת קליניקות לבדיקות אי סבילות למזון