מחאת בעלי דוכנים לקראת השדרוג בשוק הכרמל בתל אביב. דודו כהן, סוחר דור שלישי בשוק המיתולוגי התל אביבי וחבר עמותת סוחרי הכרמל, סיפר הבוקר (שני) ב-103FMA שלדעתו, הסיבה לשיפוץ בשוק מונעת ממניעים גזעניים: "אני מוכר מידי יום פירות וירקות כבר 40 שנה בשוק, דור שלישי במקום, וכבר לקחו לי שטחי אדמה מהשוק. הם לא עומדים לשדרג למוכרים שום דבר אלא לשדרג לעצמם. ראיתי את התוכנית של עיריית תל אביב ואני מרגיש כמו בפרק מתוך 'סלאח פה זה ארץ ישראל' וחש שמבצעים את השדרוג ממניעים גזעניים. אם 90% מהשוק לא היה מורכב ממזרחים לא היו עושים את זה. הם לא רוצים לשנות את השוק אלא לקחת אותו מאיתנו".

"מסביב לשוק ישנם מאות דונמים ששייכים לעירייה", הסביר עוד כהן. "בשיפוץ העתידי העירייה מעוניינת לשדרג את אותם שטחים ולא את הדוכן בו אני נמצא כבר 40 שנה. הם רוצים לבנות ליד השוק מגדלים ואנחנו לא נוכל לשרוד את השיפוץ הזה. אנחנו לא צריכים שישדרגו לנו את השוק, להיפך, הוא צריך לעבור שימור. זה אחד המקומות היחידים שנשאר אותו דבר מאז הקמתו".



בנוסף לכך, תקף דודו כהן את ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי: "אין לו בכלל מנדט מוסרי להיות ראש עיר. חולדאי אמר בפרשת החניונים שהוא לא ידע מה התרחש אצלו בעיר כפי שראש הממשל לא ידע על פרשת הצוללות. רוצים לשנות לנו סדרי עולם, רוצים לקבוע שמקום בו מוכרים פירות מותר למכור רק מזון. בכך הם רוצים להגביר את הרגולציה ולהפוך את השוק לסובייטי, כשהם יקבעו לנו מה מותר לנו למכור ומה אסור לנו". 
לדבריו, "נפגשנו אתמול עם אנשי העירייה והמפגש פוצץ לאחר שגילינו שהם משקרים אותנו חדשות לבקרים. הבטיחו לנו דברים שרשומים בפרוטוקולים ולא קיימו דבר. מנכ"ל העירייה אמר שמה שהיה הוא מה שיהיה. עכשיו מתכננים להשבית לנו את השוק לשנתיים עם שיפוצים ולפגוע לנו בפרנסה. אנחנו נמחה בדרכים המקובלות דרך בתי משפט ובמידה ולא נצליח נעבור לדרכים אחרות. אם ייקחו לי את מה שיש לי לא יהיה לי מה להפסיד. כולנו מאוחדים ולא רוצים שינוי. למה לתקן משהו שהוא לא מקולקל? רוצים לעשות מאיתנו קניון, שמעתם על קניונים שלא בסכנת סגירה היום?"
עריכה: איתמר זיגלמן