טאיזו חוגגת חמש שנים בחגיגה צבעונית במיוחד
ב-25-29 למרץ יחגגו ב"טאיזו" יומולדת 5 עם שלל אירועים ומנות, כשבמרכז יהיו חמש מנות אייקוניות של "טאיזו" שהשף יובל בן נריה החליט לייצר להן אריזת יום הולדת צבעונית ומשעשעת מצבעי מאכל וחומרים טבעיים בלבד. לדוגמא: הקונוס האיקוני של טאיזו, מקמח אורז פריך שממולא בקציפת סויה ושמנת עם טרטר דג ים  נעטף בביצי טוביקו צבעוניות // הכיסונים הממולאים בשרימפס וארטישוק ירושלמי, יצבעו בסגול (סלק) וירוק (תרד), ויזכו לתוספת עיניים שובבות, מבצק סוכר ושומשום שחור // מנת הקארי בשר סרטנים כחולים יוגשו לצד הסופגנייה המסורתית כשהיא מחופשת לדונאט ברויאל אייסינג צבעוני ועוד הפתעות.

בנוסף, יזכו האורחים לשלל מתנות כגון: עוגת יום הולדת לכל שולחן של הקונדיטורית אנה שפירו, צ'ייסרים על חשבון הבית, ועוד הפתעות.

מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין.  טלפון: 03.5225005 | טאיזו בפייסבוק


חגיגות יום הולדת 5 למסעדת קפאסה הבאר שבעית

גם מסעדת "קפאסה" הבאר שבעית חוגגת חמש שנים עם שבוע חגיגות בין ה-25-29.3, שיכללו השקת תפריט חדש, 1+1 על כל העיקריות, עגלות קוקטיילים, די.ג'י, מתנות למבלים, צ'ייסרים ב 5 שקל ועוד.
ברחבי המסעדה ימוקמו חמש עמדות אלכוהול שונות שימלאו לכם את כוסות הבירות אבל גם ישקשקו קוקטיילים. החוגגים יתפנקו בטעימות של התפריט החדש שיכלול :מקלוני פולנטה בציפוי פריך // לחמא ירושלמי עם מעורב ירושלמי// פיתה גלילית עם עלי זעתר טרי וגבינת פטה כבשים ועוד מנות רבות נוספות. 25/3-29/3 כל יום החל משעה 18:00.
"קפאסה", חיל ההנדסה 6, באר שבע, טלפון : 08-665-5122

באר שבע חוגגת. "קפאסה", צילום גליה אבירם

Goodness - הדיינר-רחוב הטבעוני הראשון חוגג שנה
הדיינר-רחוב הטבעוני "גודנס", מציין שנה להיווסדו ומשיק תפריט  עם שלל מנות מושחתות ומפנקות. התפריט משלב בין מנות דיינר אמריקאי, למנות רחוב ישראליות, החל מהמבורגרים מושחתים וסלופי ג'ו ועד למנות מקומיות כמו קובה סלק, חמוסטה, שניצל ושווארמה עם הבדל אחד - אין פה אפילו גרם אחד של בשר.

הסלופי ג'ו מקבל פרשנות מפתיעה עם שעועית שחורה, פטריות שי מג'י ורוטב ברביקיו ואפילו השווארמה קיבלה טוויסט עם לבבות ארטישוק נגיסים, זוקיני ורוטב לימוני. ומה בתפריט החדש? המבורגר שעועית שחורה בסגנון מקסיקני עם כוסמת ירוקה, סלסת עגבניות פיקנטית, פלפלים, כוסברה וגוואקמולי // שווארמה ארטישוק בטורטייה //  Dip&Chips - רצועות טופו במרינדת לימון כבוש ואצות בציפוי פנקו // נקניקיות בקרם צ'יפוטלה ומלא קינוחים כיפים.

*רוב המנות יוצאות גם בגרסת Take Away וניתן להזמין משלוחים לכל מקום במרכז.
קינג ג'ורג 41, תל אביב טל' 03-938-4499
ה"גסט רום" חוגג 3 חודשים

הצעיר מכולם חוגג הכי בסטייל. אנשי האלכוהול יובל סופר ורני כהן, השיקו השבוע בצורה רשמית את בר הקוקטיילים הקלאסי שלהם, ה-"גסט רום",שמביא לתל אביביים קוקטיילים אמתיים מהברים המפורסמים בניו אורלינס יחד עם אוכל כיפי ואווירה לא מעונבת.
התפריט בנוי מקוקטיילים  קלאסיים כמו - נגרוני, מנהטן, דאקירי, גימלט, מרגריטה, אולד פאשן לצד קוקטיילים קלאסיים פחות מוכרים כמו: קוקטייל מ-1938 שנקרא "ג׳אסצ׳ו"- טקילה, ליים, דבש ואנגוסטורה // "איסט סייד" על בסיס ג׳ין, נענע, ליים וסוכר, שיצא משיקאגו בזמן תקופת היובש ועוד במחיר 42-52 לקוקטייל.

לצד הקוקטיילים אפשר לנשנש זיתים בפורט, תמרים ממולאים בגבינה כחולה  עטופים בבייקון // צ'וריסו עגל // בורקס טורקי בשר// פיצה מרגריטה ועוד.
Happy Hour בימים א' – ה', 20:00 – 18:00, יספק 50% הנחה על כל המשקאות  
מקווה ישראל 26, ת"א, א-ה 1800-0100, ו'-1300-18:00, שבת 1400-0200

קצת קלאסיקה. צילום יח"צ

תחרות אכילת פנקייקים במסעדת "בוקריה"

יום א' 25.3 בשעה 19:00 זה קורה! מסעדת "בוקריה" תערוך את תחרות אכילת הפנקייק הענקית הראשונה! 10 מתמודדים ינסו לחסל מגדל פנקייקים של עשרה פנקייקים בזמן הקצר ביותר כאשר לרשותם עומדים מקסימום 15 דקות. שלושת המהירים ביותר יעלו לגמר האולטימטיבי - אכול כפי יכולתך ב- 10 דקות שבהן אוכלים כמה שיותר עד להכרעה והכרזה על מפלצת הפנקייקים של "בוקריה".
פרסי התחרות: מקום 1- מכונת "נספרסו" , מקום 2- שובר על סך 250 ש"ח למימוש ב"בוקריה",  מקום 3- שובר על סך 150 ש"ח למימוש ב"בוקריה".

ההרשמה בפייסבוק של המסעדה:
https://www.facebook.com/BokeriaYcenter/
* ההשתתפות בחינם, אבל אם תרצו להתנסות ולא תסיימו בזמן ההמקסימלי הקצוב, תאלצו להיפרד מ- 50 ש"ח.

פנקייקים בבוקריה. צילום רן אלקובי
"גוסטינו" משיקים תפריט חדש עם השף ליאון אלקלעי

במסעדת "גוסטינו" האיטלקית שברמת ישי, ישיקו  ב-20 למרץ תפריט חדש בערב חגיגי, עם השף לאון אלקלעי, היועץ הקולינרי של המסעדה. בין המנות החדשות שיוגשו באותו ערב: סלט קפרזה //  ריזוטו פטריות עם שמנת כמהין // גלילי פסטה שחורה ממולאים בפולנטה ברוטב שמנת כמהין // דניס בטאבון
על מצע ניוקי בחמאת לימון // פיצה טבעונית וכמובן קינוחים חדשים
"גוסטינו", רחוב הצפצפה, רמת ישי, טלפון: 04-9883300 לא כשר.

השף אלקלעי. צילום יחצ


מסעדת "פרונטו "משיקה תפריט קינוחים עם משקאות דז'סטיף

קיימת תורה שלמה בנוגע לתרבות האוכל והאלכוהול - כיצד מחברים בין כל מנה לבין היין המתאים לה , השף דיוויד פרנקל משיק תפריט קינוחים מיוחד לצד משקה הדז'סטיף הראוי לו. כך למשל, לקינוח הפאדג' שוקולד מותאם ה"פורט טאוני" המתיישן, אשר מחדד את טעמו של סורבה השומשום והגא'נדויה // סורבה אורז  פודינג אורז שחור מותאם ל-"יוליוס, קרופניק, או דה וי" ועוד. כל משקאות הדז'סטיף יימכרו במחיר סמלי של 25 ש"ח.

www.pronto.co.i  הרצל 4, תל-אביב 03-5660915