יום העצמאות בפתח וכמו בכל שנה, עם ישראל מתכוון להסתער על כל פיסת דשא רעננה, למקם עליה את המנגל ולנפנף. לרגל יום חגו של המנגליסט הישראלי קבלו את רשימת המקומות המומלצים אצלם כדאי להצטייד לקראתו (למי שאינו מעוניין לנפנף, להזיע ולהריח מעשן, יש גם הצעות חלופיות): 
פופ אפ בשרים של הוק
״הוק״- השרקוטרי מבית דה לוקס, פותח עד ה-18.4 חנות פופ אפ שכולה סביב טהרת הבשר. שם תוכלו למצוא: נקניקיות בוטיק בעבודת יד, המבורגרים, קבבים, בשרים מעושנים, מצוננים ועוד לצד מהדורה מוגבלת של דליקטסים מבית היוצר של השרקוטייר ערן ביק כמו: קבב טלה עטוף בבייקון טלה, רצועות פאלדה מעושנות ועוד. בנוסף ימכרו מוצרים להשלמת החוויה כגון רוטב חריף על בסיס פלפלים מותססים, רוטב ברביקיו, סכינים של המותג ויקטורינוקס', קרשי עץ בעבודת יד, גחלים ועצי הדר למעשנה, יינות אמפורה ובירה נגב.

מה קונים: המבורגר צ'דר וצ'יפוטלה (מארז של 960 גרם 91 שקלים) / קבב טלה עטוף בבייקון טלה ( 4 שקלים) / צלעות בקר אחוריות מעושנות ( 15 שקלים ל-100 גרם) / ספריבס מעושן מלח פלפל / בריסקט מעושן / חזה אווז / שוק אווז מעושן / פיקניה / רצועות פאלדה מעושנות ( מארז של 500 גרם 45 שקלים) נקניקיות בוטיק: החל מ36 שקלים למארז של 400 גרם : צ'דר צ'יפוטלה / סלסיצה איטלקית / שוויצרית/ גאודה וטימין / צ'יפטלה ושעועית שחורה / בראטוורסט / מרגז/ המבורגרים: (6 יחידות 87 שקלים)

איפה ומתי: 26.3 – 18.4, דיזנגוף 113, תל אביב

שחיתות של בשרים ב"הוק"
שחיתות של בשרים ב"הוק"
מיזם "נשים מבשלות" שמטרותיו הינן העצמה נשית ופיתוח הפריפריה, מציע מגוון עשיר של מאכלים ביתיים המאפיינים שלל עדות ומגזרים. השנה, הושקה סדרה של מגוון סלטים ביתיים בכמות של 750 גרם לכל סוג במחיר מיוחד ליום העצמאות: רק 390 שקלים לעשרה סלטים.
מה קונים: מסבחה מסורתית /סלט כרוב עם חמוציות וזרעי צייה /סלט עדשים עם אגוזים וחמוציות /סלט עגבניות קלויות עם פלפל חריף /סלט בורגול /סלט קוסקוס וירקות /חומוס סלק ועוד.
איפה: "נשים מבשלות", כשר בהשגחת הרבנות נתניה. מרכז הזמנות:  03-6012418 / www.cooking-woman.co.il

שוק עצמאות ענק בשרונה מרקט
לרגל חגיגות ה-70 למדינה, שוק "שרונה מרקט" הופך למעדנייה גדולה שמרכזת במקום אחד את כל הפריטים למנגל המושלם כולל משקאות, צידניות ופיצוחים.
מה קונים: צ'וריסו עגל (מרינדו) /קבב עגל (לה בוצ'ר) /שיפוד "מעורב ירושלמי"- לבבות, כבדים ופרגית, מתובלים (טריגר) / שיפודי סינטה (לה בוצ'ר) /גבינת חלומי קפריסאית / חמוצים מסוגים שונים ( סאסי) / חומוס או טחינה (חומוס נחמן)/ פיתות מקמח מלא / זעתר (לה פרינה) / כרוב אדום, מטבוחה, חציל במיונז או חציל בטחינה (קצביית לה בוצ'ר) / מגש בקלאווה וקדאיף (ממתקי השוק)/ רביעיית בירה "מלכה" (חנות יין בשוק) ועוד ועוד.
ניתן לרכוש צידנית (35 שקלים או במתנה לקונים ב-150 שקלים ומעלה בחנויות) ולהתחיל למלא אותה בכל הטוב הזה.

איפה ומתי: 19.4-15.4 ב"שרונה מרקט", קלמן מגן 3, תל-אביב 


הדיינר Goodness משיק ערכת עצמאות טבעונית
הדיינר-רחוב הטבעוני גודנס, משיק לרגל יום העצמאות ערכת עצמאות טבעונית.
מה קונים: ערכת עצמאות קטנה תעלה 110 שקלים ותכלול: 4 המבורגרים של פטריות פורטובלו ושום קונפי על בסיס סויה// 4  שניצלים על בסיס סייטן // 6 נקניקיות מחלבון אפונה // 2 שיפודי שווארמה סויה או חמגשית שווארמה סייטן על האש. ערכת חבר׳ה תעלה 200 שקלים ותכלול: 8 המבורגרים (פטריות ושום קונפי) // 8 שניצלים // 1 קילו נקניקיות // חמגשית שווארמה סייטן או 2 שיפודים //  150 מ"ל מיונז // אלף האיים.
בנוסף ניתן לרכוש בנפרד מן האטליז הטבעוני נקניקיות, שניצלים, בורגרים, שיפודים ורטבים במחירים אטרקטיביים. את הערכות ומוצרי יום העצמאות ניתן לתגבר בבירות ושתייה קלה מן המקרר של Goodness.
כמו כן בין ה-18.4 ל-19.4 תתקיים במסעדה חאפלה כמיטב המסורת עם המבורגרים, שווארמה, שניצלים, נקניקיות וספיישלים מיוחדים ליום העצמאות.
איפה ומתי: Goodness קינג גורג 41, תל אביב טל' 03-938-4499 //א-ה 12:00-23:00, שישי 12:00-חצות, שבת 23:00-18:00

מנגל שכולו טבעוני מושחת
מנגל שכולו טבעוני מושחת

מזקקת מילק אנד האני :

המזקקה משיקה ליקר עשבים ותבלינים ארץ ישראליים בשיתוף שבעה ישראלים פורצי דרך בתחומם. לכבוד חגיגות ה-70 בחרו השבעה תבלינים המסמלים עבורם את ארץ ישראל ויחדיו רקחו ליקר רב טעמים ארץ ישראלי. השף ארז קומרובסקי בחר בציטרה, המשורר והאמן רוני סומק בחר ביסמין, השחיינית האלופה הפראלימפית קרן לייבוביץ' בחרה בשקדים, מחייה שוק מחנה יהודה אלי מזרחי בחר בכוסברה, האגרונום ד"ר אלישיב דרורי בחר בטימין, השפית אביבית פריאל בחרה בטרגון ואיש הוויסקי תומר גורן בחר בהל. תבלינים אלו הושרו בנוזל ניו מייק והתוצאה: ROOTS - ליקר עשבים ותבלינים ארץ ישראליים במהדורה מוגבלת המסמל את תמצית השורשיות, הארומה, הטעם, השוני והדמיון המהווים חלק מן המרקם הארץ ישראלי המיוחד.
את ה- ROOTS תוכלו לרכוש במזקקת מילק אנד האני וחנויות המתמחות ברחבי הארץ. המהדורה המוגבלת תכלול 2000 בקבוקים ממוספרים, 149 שקלים ל-500 מ"ל. המוצר מכיל כ-35% אלכוהול.
איפה ומתי: התחיה
16 תל אביב 03-6320491 // www.mh-distillery.com/he/visit-our-distillery


 


מסיבת יום העצמאות במסעדת אברטו שבגדרה


מסעדת אברטו מתכננת חגיגה מטורפת עם מבחר דוכני אוכל, מוסיקה סוחפת שעליה ינצח DJ אייל רז ואווירה רווית אלכוהול.


ב-21:00 תיפתח רחבת הבוסתן הצמוד למסעדה שבה יוצבו מבחר דוכני אוכל עם מנות מגוונות כמו: עראייס, דוכן סלטים, דוכן מקסיקני וקינוחי צ׳ורוס. לצד הדוכנים, יוצבו גם דוכני אלכוהול של יין רקנאטי, וודקה בלוודיר ובירה וולטרס פילזנר.


מחיר כניסה: 150 שקלים, שכוללים גם אוכל ושתיה קלה. במסיבה יהיה אלכוהול במחיר מוזל.



מתי ואיפה: 18.4 החל מ-22:00, רחוב שכביץ 5, גדרה.



1+1 על כל הבשרים מסעדת עראיס


לאורך כל חודש אפריל יוכלו חברי המועדון ליהנות מ-1+1 על כל הבשר מתפריט המסעדה. ההטבה הינה חד פעמית.


ההצטרפות למועדון החברים הינה ללא עלות וניתן להצטרף במקום או באמצעות אתר המסעדה.  



מתי ואיפה: מתחם שרונה מרקט, תל אביב www.arais.co.il | 03-5509070



רק בשר מפנקת בארוחה של קילו בשר


הרשת תציע נתח בשר ייחודי- סינטה שאטו: סינטה נקייה משומן מתובלת בשום, ג׳ינג׳ר, פלפל שחור וטימין.


בנוסף מזמינה הרשת את הסועדים ליהנות במהלך חודש אפריל, מארוחות מיוחדות אשר נבנו על ידי צוות המומחים של הרשת, ומציעות שלוש


אלטרנטיבות לארוחות ייחודיות על טהרת בשר איכותי, במשקל ק"ג, במיוחד לחובבי הבשר.



מתי ואיפה: הארוחות יוגשו בכל סניפי הרשת (ת"א, חיפה, ראשל"צ) במהלך חודש אפריל בלבד.


  


שחיתות בעצמאות



מותג האלכוהול יגרמייסטר חוגג 70 שנה לישראל בארוחת שחיתות. במשך חודש, חמש מסעדות מובילות יגישו מנות מושחתות, אשר משלבות את הליקר הנמכר ביותר בעולם. כל שף התבקש להרכיב מנה מיוחדת עבור יום העצמאות, המייצגת את המטבח הישראלי, ולשלב בתוכה את יגרמייסטר, ליקר המיוצר לפי מתכון סודי, המורכב מ-56 רכיבים טבעיים.



נדב נצר, השף של "מיטקיטשן" הכין מנה של זוקיני ממולאים בשר טלה בבישול ארוך, תפוחי אדמה מן המדורה, קרם שום שחור, צלפים ואבקת טאסוס, בבציר בקר ויגרמייסטר. מחיר: 69 שקלים // יובל פכלר, השף של "סלבה וידה", הכין מנה של שרימפסים ברוטב ברביקיו יגרמייסטר, לחם תירס עם חמאה חומה, סלט של אבוקדו ולבנה- פיוז’ן ישראלי, המוגשת עם קייל. מחיר: 68 שקלים // יואב אלון, הבעלים של "פורטר אנד סאנס", מציע מנה של גלידת יגרמייסטר ייחודית- גלידת מסקרפונה אוורירית בייצור ביתי על בסיס יגרמייסטר. מחיר: 45  שקלים // אביבית פריאל, השפית של "אוזריה נקסט דור", הכינה סלט ירוק בוויניגרט יגרמייסטר, המשתלב בצורה מושלמת עם עלים ירוקים פריכים. מחיר: 42 שקלים // שי טנא, השף של "ליילה" הכין מנה של פילה בקר לצד קרם בטטה ברוטב של יגרמייסטר, דבש, ציר בקר וסומק. מחיר: 150 שקלים



איפה ומתי: המנות יוגשו במסעדות הנ"ל במהלך חודש אפריל

גלידת ייגרמייסטר בפורטר אנד סאנס צילום יונתן בן חיים
גלידת ייגרמייסטר בפורטר אנד סאנס צילום יונתן בן חיים