טראק דה לוקס חוגגים את יום הוופל הבינלאומי קצת אחרת 

לרגל יום הוופל הבינלאומי הנחגג ב-25.3 החליטו בטראק דה לוקס לתת מקום של כבוד למנת הוופל המוכרת בפרשנות חדשה.  מתוך משאית עתיקה, המשמשת כמטבח במקום, יוגש תפריט מושחת שיישר תרצו לצלם לאינסטוש, כולו על בסיס אותו וופל קריספי ועליו שלל טופינגז מעוף מטוגן, המבורגר  וכמובן מתוקים. 

מנות לדוגמה: וופל קובני- פולד פורק, גבינת צ'דר, חרדל דיז'ון גרגירים ודבש, פסטרמה צוואר homemade לצד חמוצים- 49 ₪ // וופל פרייד צ'יקן- נגאטס שניצל ורצועות עוף ברוטב באפלו חרפרף, ברוטב גבינה מותכת  וליים 43 ₪ // וופל אגז בנדיקט -  ביצה עלומה, רוטב הולנדייז ותרד 44 ₪ // וופל בורגר- וופל העשוי מבצק דואנטס מתקתק עם המבורגר , גבינת צ'דר ובייקון 56 ₪ // Sunday waffle - וופל עם גלידה אמריקאית צ'אנקים של עוגיות אוריאו ושבבי בייקון פריך 37 ₪.

מתי 
בין התאריכים 25.3-29.3.18

כיכר דיזנגוף, רח' בן עמי 13, תל אביב
 |  טל' 03-6296363

חיפה מתחדשת בעוד מסעדה-  LUX

ממש לאחרונה נפתחו הדלתות של מסעדת לוקס, המסעדה חדשה של השף עלאא מוסא (אל מרסא), ברחוב הנמל 13 בחיפה. התפריט במסעדת לוקס ישלב בין אוכל מקומי, עונתי ואישי של השף עלאא מוסא רק בסגנון עדכני וצעיר יותר.

מנות לדוגמה: סביצ'ה דג  ים עם לבנה שנקליש, פלפל חריף ופיסטוק חלבי (46 ₪), טרטר ערבי של סינטה עם בורגול דק, טחינה יונה, פלפל וצנוברים (58 ₪), הר של פירות ים בחמאת שרי ולימון כבוש (69 ₪), פילה מוסר על ריזוטו פריקי ותרד בר לצד שעועית ירוקה ועוד הפתעות (92 ₪), אספרגוס על הפלאנצ'ה עם לבנה של אבו אל עבד ושמן זית מקומי (39 ₪) ועוד.

מסעדת לוקס, רחוב הנמל 13, חיפה. טלפון להזמנות 077-2060970

השף עללא מוסא. צילום אפיק גבאי
השף עללא מוסא. צילום אפיק גבאי



"הגלוטרייה", מסעדת הפופאפ נטולת גלוטן, חוזרת לפעילות בפסח

רגע לפני פסח, במתחם נור שבשוק הפשפשים ביפו, תיפתח שוב הגלוטרייה – מסעדת פופ-אפ  ומעדנייה ללא גלוטן של השף ערן זינו. הגלוטריה, שנועדה להגשים את כל הפנטזיות של הצליאקים , תגשים הפעם גם חלומות לשומרי המסורת עם מנות נטולות קמח יותר מושקעות, עשירות, ועם מבחר גדול של לחמים ועוגות.

דוגמאות למנות: ברוסקטה של סלמון צרוב תרד, ארטישוק חמאת אגוזים // אמפנדס שפונדרה // עוף על אטריות ביצים שמנות עם דלעת,  תרד, עגבניות שרי ובוטנים //מגוון לחמים מקמחים מיוחדים כמו טף, קינואה, פשתן , תירס, לחם זיתים בצל ואורגנו, לחם קינואה ופשתן, לחם קשקבל ועלי גפן  // משמרים פרג, שמרים שוקולד ושמרים אגוזים וקינמון, עוגת שוקולד מושחתת; עוגת גבינה אפויה; עוגת לימון בחושה; עוגת גזר; טארט פירות; עוגת אננס אפויה עם בצק שקדים; סברינה.

מתי מה-26.3 ובמהלך כל חול המועד פסח עד ה-7.4 // 11:00-21:00 ביום שישי (30.3) ערב בחג 11:00-16:00

נור- מתחם אמנות ואירועים, פנחס בן יאיר 5, שוק הפשפשים, יפו, טל' 053-6205985


חודש בריטי ב"פורטר אנד סאנס"

בר הבירות "פורטר אנד סאנס" פוצח בחודש שכולו אוכל, בירות ודרינקים על טהרת אנגליה. בתפריט יהיו מגוון ויסקי אירי, כ-8 בירות בריטיות מהחבית, ג'ין למינהו ומנות כמו ארוחת בוקר בריטית עם נקנקייות, סלמון בויסקי, מולים בצ'דר , רוסט טלה עם יורקשייר פודינג ועוד.

הולך להיות שמח ומנומס. הארבעה תל אביב
 
ערב מלכותי בריטי. צילום יחצ
ערב מלכותי בריטי. צילום יחצ

ערב יפני ב"וונג"

ביום שני ה-26.03 תערוך מסעדת וונג הויאטנמית ערב על טהרת המטבח היפני, במסגרת ערבי הקונספט שעורכת המסעדה. במסגרת הערב המסעדה תארח את שף רשת Ze Sushi, חן מאיר לערב של מנות יפניות מרתקות עם נגיעה וייטנאמית מסורתית כגון : באן שחור מטוגן עם סלט סורימי ברוטב מיונז יפני, טוביקו שחור ובצל ירוק. מעוטר בביצי סלמון // סשימי אנטיאס ברוטב דגים ופונזו הדרים.

סטייק בטן טונה צרובה עם מחית יוזו פיקנטית וסלט תפו"א סגולים חמים בחמאת קארי אדום // קוביית טופו משי בציר דאשי ברוטב גומא (טחינה יפנית), אצות מומלחות מיובשות, פרחי בוראז ובצל ירוק // קונוס ממולא בטן סלמון, מיונז יפני, שומשום קלוי ובצל ירוק.

מתי 
יום שלישי, 26.03, החל מהשעה 19:00. מומלץ להזמין מקום מראש

VONG, שדרות רוטשילד 15, תל אביב. 03-6337171



חגיגה מקסיקנית ב"מורל" 

מסעדת מורל, אשר שוכנת בעיר התחתית של חיפה, מגיעה במסעה למקסיקו ותחגוג 3 שבועות של חגיגה מקסיקנית בשת"פ עם חברת טרז פזוס של השף איתמר דוידוב ,שכל המנות בתפריט הספישלים הינם מנות מספרו, "מקסיקו אהובתי", אשר גם ימכר במחיר מבצע במסעדה.

בין מנות הספיישל ניתן למצוא מנות כמו: דג שלם בסלסה ורדה 75 ₪, סביצ'ה דג ואננס על טוסטדה 42 ₪, מרק עוף בליים 29 ש"ח, סלט בנוסח הפיר 41 ש"ח ועוד הרבה מנות נוספות. במהלך ימי הפסטיבל מסעדת מורל תקושט בדגלים מקסיקנים וקהל המבלים יוכל אפילו לרכוש מוצרים מקסיקניים להמשך החגיגות בבית.

מסעדת מורל, הנמל 33, חיפה. טלפון  04-8441404

חגיגה מקסיקנית . גיא לבנה
חגיגה מקסיקנית . גיא לבנה


הפוד טראק של אגאדיר מגיע בפסח לצוק מנרה

רשת "אגאדיר" תשיק לראשונה בפסח את הפוד טראק שלה בצוק מנרה שבגליל העליון כשמתחם אירוח רחב ידיים יבנה לטובת ה"פוד טראק", עם הצללה ומתחם ישיבה ושולחנות אוכל, לצד מוסיקת רקע וכמובן נוף מדהים. משאית הפוד טראק של "אגאדיר" תציע מגוון המבורגרים בליווי לחמניות כשרות ורגילות, צ'יפס וטבעות בצל בטווח מחירים של 48 ₪ להמבורגר וצ'יפס ו-56 ₪ בליווי קולה\זירו\מים.

מתי בימי חוה"מ פסח – 1-7.4 ימים א' – ש'.בין השעות: 11:00 – 17:00

צוק מנרה על כביש 90, בין ראש פינה לקריית שמונה

צילום עידן איז/ק
צילום עידן איז/ק



עסקית חדשה ב-Café 65

מלון 65 - מלון הבוטיק החדש מבית רשת מלונות "אטלס בלב שדרות רוטשילד - מגיש בימים אלה ב- Café 65 עסקית צהריים חדשה הכוללת במחיר המנה העיקרית מנה ראשונה לבחירה ושתייה קלה/חמה. מנות לדוגמא: מלנזנה- חצילים קלויים, מוצרלה, פטריות ורוטב עגבניות (58 ₪); טורטליני סלק וגבינות ברוטב שמנת, גבינה כחולה ואגסים ביין (65 ₪);  פסטה פפרדלה עם עגבניות שרי, זיתי קלמטה, ארטישוק א-לה רומנה ואבקת תרד (62 ₪); המבורגר "65"- מוסר טרי, איולי יוזו, חסה, בצל מוחמץ וצ'יפס (68 ₪); ופילה סלמון צלוי עם ירקות שורש, חמאת עגבניות ופירה (88 ₪).

קפה 65, שדרות רוטשילד 65, תל-אביב, טלפון: 03-7677675

קפה 65 יונתן בן חיים
קפה 65 יונתן בן חיים