סערה קולינרית בצרפת: עשרות שפים מובילים, בהם גם זוכים בכוכבי מישלן, קראו לנשיא עמנואל מקרון להתערב למען הצלתה של גבינת הקממבר המפורסמת, לאחר שיצרניות הגבינה הגדולות קיבלו אישור לשים חותמת רשמית גם על קמבבר עם חלב מפוסטר. עד כה הגבינות הידועות היו יכולות לקבל את התגית "גבינת קממבר מנורמנדי", שמעניקה להן מעמד מוגן רק אם הן הופקו מחלב בלתי מפוסטר של פרות מנורמנדי והיו בנות חמש שכבות בצורה מעוגלת עם קוטר של 10.5 עד 11.5 סנטימטרים ובעובי של 3 סנטימטרים ובמשקל של לפחות 250 גרם. 
 
אולם לפי פשרה שהושגה לאחרונה עם יצרניות הגבינה הגדולות, החל משנת 2021 גם קממבר מחלב מפוסטר תקבל את התגית היוקרתית. קרוב ל־30 שפים מובילים, יחד עם יצרני יינות בולטים, פרסמו מכתב פתוח ביומון "ליברסיון" ובו הזהירו מהשלכות המהלך, שאותו כינו "רצח" של "הגבינה הצרפתית הפופולרית ביותר". 
 
"בושה, שערורייה, שקר... אין מילים חזקות מספיק על מנת לגנות את הזנחת החובה שבה תואשם צרפת אם הצרפתים לא ימחו", כתבו השפים. "בתוך חמש שנים בלבד 'גבינת קממבר אמיתית מנורמנדי' תהיה מוצר יוקרתי, בעוד מרבית הצרכנים יהיו מרוצים עם תחליף שיוצר לפי שיטות תעשייתיות", המשיכו השפים, שפנו לנשיא מקרון ולשר החקלאות סטפן טרוורט, בבקשה להתערב במשבר. "אנחנו דורשים קממבר מחלב לא מפוסטר עבור כולם! עזרו ליצרני החלב בכך שתכוונו לאיכות מתוך מטרה לכבד את המסורות שלנו! חירות, שוויון, קממבר!".