אם אתם עוד מחפשים את הבילוי המושלם של אחרי העבודה, אתם יכולים להפסיק: אפרול שפריץ, האפרטיף האיטלקי הכתום, משיק יחד עם המיזם הקולינרי Eatwith, סדרת אירועי הרצאות וקולינריה, שייערכו בשעות שאחרי יום העבודה העמוס, כמיטב המסורת באיטליה. האירועים יתקיימו בשני סבבים: הסבב הראשון (Aperitivo Concept) יכלול הרצאות קצרות בתחומים שונים, והסבב השני (Aperitivo Time) ייצמד למסורת האיטלקית ויתרכז באפרול שפריץ, מנות קטנות ומינגלינג. 



לאלו מכם שאינם מכירים עוד את המשקה המוצלח, הנה כמה נתונים: האפרול שפריץ הוא אפריטיף המאופיין בטעם מריר אך מתקתק, הוא החל להתפרסם כסמל סטטוס איטלקי ברחבי איטליה, עד שבשנת 1950 נולדה מסורת חדשה, והיא מזיגתו כשפריץ - שילוב של אפרול עם יין לבן מבעבע יבש ונגיעה של סודה. השפריץ הפך לצורת הגשתו הקלאסית של האפרול, ומאז ועד היום הוא הפך להיות המשקה הנמכר ביותר באיטליה, ולאחד המשקאות הפופולריים ברחובות אירופה כולה בעונות הקיץ.



שיתוף הפעולה בין אפרול לבין המיזם של  EatWith מייצר חוויה ייחודית. EatWith היא פלטפורמה חברתית המחברת בין אנשים ברחבי העולם דרך חוויות של אירוח קולינרי ייחודי. בין אם אתם מגלים מחדש את עיר מגוריכם או נוסעים ליעד חדש, EatWith מספקת גישה קלה ונוחה לסצנת האוכל המקומית ומאפשרת לכם להכיר אנשים יצירתיים, פתוחים ומעניינים.



כאמור, סבב האירועים הראשון פונה לאנשי הקהילות המקצועיות ולחובבי תחומים מגוונים כמו: מעצבים בסטארט אפים, ניהול קהילות, עיצוב פנים ואדריכלות, יזמות נשית ועוד. הקונספט מאפשר לאורחים להגיע לערב מוקדם שיכלול הרצאה קצרה של דובר/ת מהתחום, קולינריה וכמובן מינגלינג ונטוורקינג. לאחר מכן ובתאריכים נוספים, יפתחו המארחים את בתיהם לסבב נוסף שיוקדש לקולינריה ונטוורקינג. במהלך כל האירועים יוגש האפרול שפריץ לצד תפריט של מנות קטנות שבנו המארחים במיוחד עבור הערב. 



אירועי האפריטיבו יתקיימו החל מה- 28.05.18 בין השעות 19:00 ל-21:30, וכן יימשכו עד ה-20.06.18 ברחבי תל אביב. להרשמה



Aperitivo Time. צילום: מתן כץ