חברות הקוסמטיקה דואגות שאף פעם לא יהיה לנו משעמם ומציפות את השוק בעשרות מוצרים חדשים ובפיתוחים מפתיעים. וזה לא שיש לנו תלונות, הרי אנחנו אוהבים להתחדש. אך המוצר שעשה הכי הרבה רעש בשנים האחרונות, הוא כנראה ה-BB קרם.

ה-BB קרם שינה את שגרת האיפור והטיפוח של הרבה נשים, והשפיע גם על נשים שמעולם לא האמינו שאפשר לצאת מהבית בלי שכבה נדיבה של מייק-אפ. ה-BB קרם, לכל אלו שחיו מתחת לסלע בשנים האחרונות, הוא קרם לחות מטפח, שמשלב בתוכו פיגמנט צבע קל. וכך מוצר אחד מספק לעור כמה תועלות: טיפוח, לחות, הגנה מפני השמש וכיסוי של מייק-אפ.
עד כמה המוצר הזה הפך פופולרי? רק החודש הושקו שלושה קרמי BB חדשים, שמצטרפים לעשרות שכבר יצאו בשנים האחרונות. שניים מהם שייכים לחברת האיפור פופה - אחד מיועד לעור מעורב ושמן והשני מיועד לטיפול בכתמים ופיגמנטציה; את הקרם השלישי השיקה חברת הטיפוח לנקסטר, והוא חלק מסדרת האנטי אייג'ינג Skin Therapy שלה.
Pupa Professionals BB Cream + Primer SPF 20 Oil Free - קרם בעל פורמולה ייחודית עם אפקט פריימר. הקרם מעניק מראה מאט חלק וחסר פגמים. כמו כן, הוא אינו מכיל שומן, נספג בקלות ועמיד.
מחיר: 75 שקלים, לרגל ההשקה.
בשורה התחתונה: אחת הבעיות הבולטות של עור שמן הוא ההברקות שרואים בדרך כלל במצח ובסנטר. קרם עם גימור מאט הוא בדיוק מה שאנחנו מקבלים פה, בלי שצריך להעמיס עוד שכבה של מייק-אפ.

קרם BBm מסדרת Skin Therapy של לנקסטר - הקרם עובד על שיטה של החדרת חמצן לעור, וגורם לעור להיראות צעיר יותר. הקרם מכיל מקדם הגנה ומרכיבי לחות ונותן מראה אחיד (לא מבריק).
מחיר: 179 שקלים, לרגל ההשקה.
בשורה התחתונה: סדרת האנטי אייג׳ינג Skin Therapy זוכה להצלחה רבה, והמוצר החדש הוא התפתחות טבעית שלה. הקרם נותן כיסוי קל ועדין, לצד לחות מוגברת.
Pupa Professionals BB Cream + Primer Dark Spot Treatment SPF 30 Oil Free - קרם בעל פורמולה המטפלת בהיווצרות כתמים ופיגמנטציה. בפורמולה יש מולקולה המעכבת את פעילותו של האנזים טירוזינאז, שאחראי לייצור המלנין בעור. בקרם יש גם פיגמנט שנותן כיסוי כמו של מייק-אפ, בלי תחושת הכבדות.
מחיר: 75 שקלים, לרגל ההשקה.
בשורה התחתונה: כתמי עור הם בעיה נפוצה מאוד, בעיקר באזורים שבהם השמש חזקה כמו ישראל, לכן מומלץ מאוד לצאת מהבית רק עם מקדם הגנה. היתרון בקרם הזה הוא שמקדם ההגנה שבו הוא גבוה.

ואם אנחנו כבר עוסקים בכיסוי המושלם, סדרת PERFECTIONIST של אסתי לאודר התרחבה, עם השקתו של Youth-Infusing - מייק-אפ בטכנולוגיית Perfectionist Serum, שמטפל ומסתיר קמטים וקמטוטים, ומתבסס על יכולותיו של הסרום של אסתי לאודר, העובד על מיצוק העור וטיפוחו. המייק-אפ מגיע בשישה גוונים עמידים, והוא משלב מקדם הגנה SPF25. בהשקה תהיה גם Sculpting Foundation - מברשת מייק-אפ זוויתית, המאפשרת משיחה חלקה ופיזור נכון ללא כתמים.
מחיר: 310 שקלים למייק-אפ, 280 שקלים למברשת.
בשורה התחתונה: מייק-אפ מצוין לקיץ. הוא קטיפתי, נמרח בקלות ולא מרגיש כבד על העור.
גם מותג האיפור MAC מציג את תרומתו לתחום מוצרי האיפור המטפחים, עם ההשקה של LIGHTFUL C TINTED CREAM SPF 30 WITH RADIANCE BOOSTER - קרם טיפוח המשמש כמייק-אפ. הקרם אמור לתקן פיגמנטציה וגוון לא אחיד, ויש בו פורמולה קלילה הסופחת שומן. מטרתו היא לתת כיסוי קל עם מרכיבי טיפוח, לחות והגנה.
מחיר: 169 שקלים.
בשורה התחתונה: להיות עם, להרגיש בלי. הקרם עדין מאוד, אבל עושה את העבודה. מתאים מאוד למי שלא אוהבת להיראות מאופרת, אך עדיין רוצה מראה עור אחיד.