לפני כחצי שנה הופיע לי מין פצע קטן על האף ליד הנחיר השמאלי. הלכתי לרופא עור והוא אבחן שזה סוג של קרצינומה, סרטן לא ממאיר. ניסיתי לטפל בפצע בכל מיני אמצעים אלטרנטיביים אך הוא כל פעם נעלם ומופיע מחדש. מה הסיבה שזה קורה לי?

“הנחיריים שלנו הם פתחים והיכולת שלנו ליצור את האפשרות שהפתחים האלו יהיו פתוחים כל החיים היא תוצאה של עבודה פנימית מאוד עמוקה, אדם שיכול לגרום לכך שהנשימה שלו תזרום ותגיע למוח ולכל איזור אחר שאליו היא צריכה להגיע הוא אדם מבורך. באף יש שני פתחים והם מסמלים זוגיות ואת היכולת שלנו להבין ולהרגיש את בן הזוג שלצדנו".

"כאשר אדם (גבר או אישה) לא מרגיש את בן/ת הזוג שלו הוא יכול לחוות תופעה שדומה למה שבן/ת הזוג שלו חווה, רק בצורה אחרת או במקום אחר בגוף. כלומר, אם את לא מרגישה את בעלך את יכולה לסבול מתופעה שהוא סובל ממנה, היא רק תופיע במקום אחר בגופך. הפצעון שיש לך באף לא הופיע סתם, את ובעלך נגזרות דומות ויכול להיות שגם לו יש גידול שקיים במקום אחר בגופו (אפילו גידול שהוא לא ממאיר)".

"אנשים קשורים לאנשים אחרים בחוטים והחוכמה היא למצוא את האנשים שאני קשור אליהם בנגזרות. השיעור שלך במקרה הזה הוא להבין ולפתח את היכולת לחוש ולהריח את בן זוגך לעומק למרות שייתכן ואת סיימת הרבה מאוד תיקונים איתו. ההבנה יכולה להיות דרך המחשבה, היא לא חייבת להיות בעשייה”. 
רכשתי לאחרונה מכונית בעזרתה של אמי. הרכב הוא חדש אבל משום מה הוא כל הזמן מתקלקל. הוא לא מתניע, נכבה ולפעמים הוא אפילו נתקע. מה הסיבה לקלקולים האלה? 


“במקרים כאלו יש הרבה משמעות לבעלי המכונית. יכול להיות שאמך מאוד רוצה לעזור אבל קשה לה לתת. יש אנשים שהם מרצים מטבעם, אבל הרצון שלהם הוא לא אמיתי והם יוצרים קלקולים, וזה בדיוק המקרה. פעמים רבות חשוב שנוודא אם האדם שרוצה לתת לנו עושה זאת מתוך רצון אמיתי או מתוך הרצון לרצות אותנו.

"במקרה שלך אמך עושה דברים כי צריך, היא לא באמת מסוגלת לתת. היא נתנה לך את המכונית כי היא רוצה לעזור לך, אבל היא לא באמת עושה את זה מתוך רצון היא עושה זאת כאמור כדי לרצות אותך. אנשים שמרצים רוצים לקבל בתמורה איזשהו החזר ולכן את צריכה לנסות להחזיר לה.

"ככל שאת תחזירי לה יותר דברים שהיא מבקשת אז מבחינה אנרגטית את תהיי שווה למעשה שלה, זה לא פשוט כיוון שאת מנסה בתקופה האחרונה לפרוט את הדברים כדי להיות יותר משוחררת. חשוב שתדעי, ככל שאת תשאפי יותר לעצמאות כך לא תצטרכי את העזרה שלה. בחודשים הקרובים את תצטרכי להחזיר טובה לאמך ולעסוק בהסדרים שיכולים להיות מאוד משמעותיים עבורך מבחינה עתידית.

"אם אמך עוזרת לך כלכלית את לא חייבת להחזיר לה באותו אופן, את יכולה להחזיר לה אנרגטית, בדרך המחשבה, במעשים ובעזרה. אנשים חושבים לפעמים שכסף חזק יותר מאנרגיה, אך אנשים שהם יותר מפותחים מבינים שלאנרגיה יש הרבה יותר כוח מלכסף. תתמכי באמך נפשית, זו אנרגיה”. 
עשיתי תהליך עמוק עם עצמי וגיליתי שמגיל מאוד קטן אני חיה במעברים של בין חיים למוות בהרגשה הפנימית. תמיד כשאני מצליחה להגיע למצב שיש בי שמחה וחיות אני מפילה את עצמי בפח. למה זה קורה ואיך אני יכולה להגיע למצב של יציבות? 
“מהדברים שלך נראה כאילו את מתנצלת על זה שאת חיה. פעמים רבות צצים בנו רגשות שאנחנו לא יודעים להסביר אותם ברמת השכל והרבה פעמים אלו דברים שקשורים לשרשרת הדורית שלנו ואנחנו צריכים לפתור אותם. על פי התפיסה של הראייה האחרת אדם מקבל איזשהו רווח על עבודה רוחנית. את בעצם מרגישה שיש בתוכך צינורות ופתחים שאת חוסמת בגלל שאת לא בטוחה בבחירות שלך".

"זה בא כתוצאה מכך שכשאת בוחרת לבד את מתמוטטת ולא עושה בחירות נכונות. זה קורה כשלא מלמדים אותנו לבחור או כאשר אנחנו באים משרשרת דורית שלא עושה איתנו סיעור מוחות. את צריכה לקחת זמן ומחשבה לבחירות שלך והחקירה שלך צריכה להיות יותר עמוקה. כרגע כשאת בוחרת את נופלת ואז את מאבדת את האמון בעצמך”.