עם הפנים קדימה: כבר לא צריך למשש ולהריח את מוצרי הטיפוח

אתר חדש בעברית של חברת קליניק, קרם חדש המרגיע אדמומיות וגירוי בעור, ופרמיירים נפלאים שיקבעו את האיפור שלכן ל־24 שעות

מיטל שרעבי צילום: פרטי
אתר קליניק
אתר קליניק | צילום: יח"צ

אם פעם היינו חייבים למשש ולהריח את מוצרי האיפור והטיפוח שלנו, היום מספיק לנו לראות תמונה כדי להאמין. כן, אפילו שזה נשמע תמוה, עולם האינטרנט עשה מהפכה בהרגלי הקנייה שלנו גם כשמדברים על עולם הקוסמטיקה. בשנתיים האחרונות עלו לאוויר כמה אתרי קניות אונליין מצליחים בתחום, והחודש הצטרף עוד שחקן לחגיגה - חברת הקוסמטיקה קליניק. החברה העלתה לאוויר את האתר שלה בעברית, ובו הלקוחות אמורים להשלים את חוויית הקנייה שלהם. האתר, לדברי החברה, לא אמור להחליף את הדיילות האהובות עלינו ואת המפגש האישי, אלא לאפשר ללקוחות להשלים חוסרים, להתוודע למוצרים חדשים, ולרכוש בכל זמן נתון.

כל מאפר יודע שהכוח האמיתי טמון בבסיס. בסיס יכול לגרום לאיפור להצליח או ליפול. ולכן את רוב הזמן משקיעים המאפרים ביסודות. כדי שאיפור יחזיק שעות רבות, במיוחד באזור העיניים,תוכלו להשתמש למשל בפריימר מקבע צלליות, כמו זה של SMASHBOX COSMETICS.

גם במאק השיקו פריימר עיניים ל־24 שעות, בשם Prep + Prime 24 Hour Extend Eye Base. לפריימר יש נוסחה עמידה בזיעה ובלחות, ובזכותה האיפור נשאר יציב וחזק. הפרמייר מתאים לכל סוגי העור. הנוסחה קלילה ולא דביקה, ובבסיסה יש ויטמין E ופולימר נושם, ששומר על העור גמיש.

תגיות:
אדמומיות
/
קרם פנים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף