רשת המשקאות “תמרה” השיקה מהדורה מוגבלת של ארטיקים אלכוהוליים, כחלק משיתוף פעולה עם חברת אקרמן.



הארטיקים, שישווקו במהלך הקיץ, מבוססים על מתכוני קוקטיילים כמו: קוסמופוליטן פינלנדיה אשכוליות, בקרדי מוחיטו, בומביי ספייר טוניק ומלפפון וליצ’י סן ז’רמן.


מחיר: 10 שקלים ליחידה.


בשורה התחתונה: רעיון נפלא ומרענן במיוחד לימות הקיץ החמים. הארטיקים מבוססים על רכיבים טבעיים, מעודנים ומשלבים אלכוהול. האלכוהול לא דומיננטי מדי, כך שאם אתם מתכננים להשתכר, זאת לא הדרך.



לסדרת הפסטרמות והנקניקים הארוזים של חברת עוף טוב מצטרף מוצר חדש: כתף בקר. כתף הבקר מתאים בעיקר לטוסטים ולכריכים.


מחיר: כ־24.90 שקלים לאריזת 280 גרם.


בשורה התחתונה: עוד בשורה לחובבי הטוסט נקניק. נתח טוב עם טעמים דומיננטיים. החיתוך של כתף הבקר דק יחסית, והוא מעולה בעיקר לכריך שכבות.



חברת פריניב השיקה לאחרונה סדרת מיצים המבוססת על שילובי פירות וירקות. בין מוצרי הסדרה: משקה תפוח, גזר וסלק, מיץ רימון וגזר ומיץ רימון תפוח.


מחיר: 17.90־24.90 שקלים לבקבוק ליטר.


בשורה התחתונה: ניסיון נחמד להגיע לשוחרי הבריאות, אך לא מוצלח במיוחד. המשקאות המשלבים רימון לא הלהיבו אותנו. הרימון משתלט על כל הטעם ויוצר מרירות קלה.



תנובה משיקה את יוגורט הפרילי הוותיק במרקם של משקה בטעמים תות ואפרסק. משקה היוגורט יימכר במהדורה מוגבלת במהלך הקיץ.


מחיר: כ־4.50 שקלים לבקבוק 250 מ”ל.


בשורה התחתונה: איזו נוסטלגיה. ה”פרילי” הוותיק זוכה סוף־סוף להתייחסות. הטעם נשאר זהה, אך קצת מתוק ממה שזכרנו. המרקם קליל וכיפי.



חברת סידס החלה לשווק בארץ את הבירה הגרמנית Pils Krombacher (קרומבאכר פילס). בירה קרומבאכר היא בירת פרימיום הקיימת יותר מ־200 שנה ומיוצאת ליותר מ־60 מדינות בעולם.


מחיר: 12 שקלים לבקבוק 330 מ”ל, ו־16 שקלים לבקבוק 500 מ”ל.


בשורה התחתונה: הבירה קלילה ומוגזת ברמה בינונית, היא מיוצרת ממי מעיינות ויש בה מרירות מעודנת.



וודקה אבסולוט מסכמת את חודש הגאווה עם Absolut Colors – בקבוק במהדורה מיוחדת בהשראת דגל הגאווה.


מחיר: כ־95 שקלים לבקבוק 750 מ”ל.


בשורה התחתונה: וודקה אבסולוט לא מאכזבת את האספנים, ומוציאה בקבוק צבעוני ועליז, כמחווה לדגל הגאווה שייצר גילברט בייקר בשנת 1978.



מותג התה הקר NESTEA מוציא משקה חדש: תה קר מוגז. המשקה מבוסס על מים מינרליים של סן פלגרינו. בשלב הראשון יושקו הטעמים: אפרסק, לימון ודיאט אפרסק.


מחיר: מ־5.90 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר.


בשורה התחתונה: שדרוג מעניין למשקאות התה הקר של NESTEA. הסדרה החדשה מגיעה בהגזה עדינה מאוד, והיא מאזנת קצת את המתיקות של התה. אהבנו במיוחד את הלימון, שהיה מרענן.



פריכיות אורז גדולות ומתובלות של חברת mana. הפריכיות מתובלות בשמן זית ומגיעות בטעמים: שום עשבי תיבול, פסטו ותיבול איטלקי.


מחיר: 5.5־5.9 שקלים לאריזת 85 גרם.


בשורה התחתונה: הפריכיות, שמלוות אותנו כבר שנים, לא עברו הרבה שינויים מאז כניסתן לשוק. והנה, חברת mana מביאה את הבשורה עם טעמים מעודנים ומליחות נעימה, כשכל יחידה מכילה רק 35 קלוריות.




מוצרים חדשים לקיץ. צילום: סטודיו פלדמן, אביה שנער, באדיבות סידס, אפרת אשל ויח"צ