טלה



הירח המלא (לקראת ימים רביעי־חמישי) עשוי להדגיש ענייני קריירה, משפחה ומגורים. רגשות שהצטברו בתוככם זמן רב צפים ועולים, ולפעמים מאלצים אתכם להגיע לעימות בנושאים שקודם השתדלתם להיות מאופקים לגביהם.



טיפ השבוע: הירח המלא מעורר שאפתנות וצורך לתכנן את העתיד. מצד שני, יש נטייה לשדר חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. איפוק וסבלנות הן מילות המפתח של השבוע.



שור


הירח המלא (לקראת יום חמישי) מגביר אצלכם את הזיקה המשפחתית והמגוננת בכל מחיר. בנוסף לכך, הוא מעורר שאפתנות ורצון לרקום תוכניות לעתיד, גם בענייני חו״ל. התחום הרגשי אינטנסיבי ובעל ממד עו־ צמתי של תשוקה.



טיפ השבוע: בינתיים כדאי לכולם לשמור היטב על הקשרים הקיימים. לאי הבנות, לכעסים ולסכסוכים שיותירו משקעים יש להתייחס באורך רוח. בתוך שבוע-שבועיים תראו את הדברים אחרת.



תאומים


השבוע תופתעו מדרישות לא מוצדקות לתשלום, אך גם מכספים שיגיעו. הירח המלא (לקראת יום חמישי) נותן את הטון של השבוע ומציין כי המצב הכספי דורש ראייה רחבה מאוד, אך גם זהירות ופרקטיות.



טיפ השבוע: האקלים האסטרולוגי יתאים למימוש שאיפות בתחום הקריירה או להגשמת חלום. זהו מצב שיאפשר לכם להתפתח בתחומים החשובים לכם ומגדיל את הסיכוי שתגשימו את רעיונותיכם. 



סרטן


הירח המלא במזלכם לקראת ימים רביעי־חמישי מעיד על שילוב של נוקשות וביקורתיות בצד רגישות רבה. מצד אחד, אתם מונעים על ידי הרגש, ומצד שני, ישנה נטייה לסגירות ולחוסר רצון לחשוף את נבכי הנפש.



טיפ השבוע: צפויה התמודדות ביחסים משפחתיים, וגם עם עמיתים וממונים. זהו מצב שעלול להעצים קונפליקט או התמודדות עם נסיבות חיצוניות שמקשות, שם תידרש חפירה מכבידה ברגשות ותהייה על טיבן של מערכות יחסים.



אריה


תחושה של תשישות עשויה לאפיין את ימי סוף הש־ בוע. השבוע כדאי לזכור כי מה שעוזר לשיפוט נכון ונבון הוא האינטואיציה, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם, אולם אלה אפקטיביות רק כשאינן מוש־ פעות ממצבי פגיעות.



טיפ השבוע: תצטרכו להקדיש תשומת לב רבה יותר לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שמרו על דיסקרטיות. מיקום כוכב ונוס במזלכם יביא עמו תחושת הקלה והרגשה מכבידה פחות לבני אריה.



בתולה


מי שמצליח להתגבר על מצבי מתח נלווים, יגיע להישגים, שכן התקופה מעניקה הזדמנות לפעילות פורייה ואינטנסיבית ומסייעת לשאפתנים שביניכם, ולאנשי עסקים בכלל זה, לממש מטרות.



טיפ השבוע: הירח המלא (בחמישי) מתריע מפני אנרגיה בולמת שדורשת ריכוז. מי שרוצה לשמור על מערכת היחסים, כדאי שלא יציב אולטימטום בשבוע כזה, לא יאיים ולא יתגרה, עד שההיבט יחלוף. חכו בסבלנות עד שוך הסערות לקראת השבוע הבא.



מאזניים


הירח המלא (לקראת יום חמישי) יפגיש אתכם עם סביבה שיפוטית וביקורתית, מצב התובע מכם עוצמה פנימית שקשורה להישרדות בענייני עבודה או משפחה. העדינים שבבני מזל זה נוטים לאבד את האנרגיה שלהם, כי ההתמודדות עם היומיום עשויה להיות קיצונית, מתישה ושוחקת.



טיפ השבוע: ראייה אסטרטגית המסתמכת על ההיגיון, על השכל ועל שיקול הדעת תהיה משמעותית. יוזמה זו או אחרת מצליחה לקרום עור וגידים.



עקרב


הירח המלא (לקראת יום חמישי) עשוי להגביר את החום החיצוני והפנימי, וכדאי להתמתן ולהפחית את הלחץ. אתם זקוקים לתחושת חופש ומרחב וקשר מקצועי או רגשי שיהפוך להדוק ולחוץ מדי עלול לאיים עליכם.



טיפ השבוע: שימו לב לימים שבהם אתם מותשים ולא רגועים. השמש בסרטן מול פלוטו במזלכם תביא לפרידות, ובעיקר להבנה שהפרק הנוכחי מיצה עצמו. בהשפעתו של פלוטו מגיעים לאדמה נקייה, כמו לאחר קציר, ועכשיו הזמן לחרוש ולזרוע מחדש.



קשת


הירח המלא (לקראת יום חמישי) מדגיש את בית הכספים שלכם. רכוש, מקורות הכנסה, השקעות ורווחים גוזלים חלק גדול מזמנכם. אתם מנסים לאגור, להשיג ביטחון חומרי ולהבטיח את עתידכם הכלכלי.



טיפ השבוע: מחודש יולי ובחלק מהקיץ תוכלו ליהנות מנוכחותו של יופיטר במיקום האחראי לנושאים הקרובים ללבכם ויהיה לכם קל יותר להשיג מטרות שנראו רחוקות מטווח הגשמה.



גדי


השבוע מעיד על מגמה של התחזקות, שתגיע לשיאה לקראת הירח המלא ביום חמישי, המזמן אופציות לבנייה והתחדשות. מנגד, ענייני שותפויות יהיו רגישים מאוד, דבר שיכול לגרום לניתוקים ביחסים שהם לא תקינים במאה אחוז.



טיפ השבוע: גילויי גמישות והסתגלות יקנו לכם יתרון ועוצמה. חשוב להתחבר לרגשות, לעולם הפנימי, למשפחה. האלמנט הזה יהיה חשוב מאוד בבניית עתידכם.



דלי


ימי סוף השבוע ידרשו מכם המון ויתורים בשל הנטייה למתח ולניגודים. היו ערניים וקשובים לעצמכם. אתם בתקופה עמוסה, מתישה ולא רגועה. עשויה להיות רגישות בתחום הבריאות או בסוגיה מקצועית.



טיפ השבוע: התעודדו! מצבכם ישתפר בהמשך החודש. תוכלו להתנסות בחוויות לא שגרתיות, להכיר אנשים חדשים ולהתוודע לסביבה שונה מהרגיל. דברים יתרחשו במפתיע, ובסופו של דבר, צירוף מקרים יוביל אתכם בכיוון חדש ומעניין.



דגים


השבוע עשוי להיטיב עמכם בזכות רצונכם העמוק להגשמה אישית, נפשית ורגשית. הירח המלא (לקראת ימים רביעי-חמישי) עשוי להעמיק את עולמכם החווייתי והפנימי, ומהווה למעשה פתח לתת-ההכרה שלכם.



טיפ השבוע: יש להעדיף עכשיו היגיון בריא ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. במישור הרגשי יש לכם כמיהה ורצון לחוות את הרגש בעוצמות גדולות, אלה יקבלו ממשות וצורה במהלך חודש יולי, שבו יש אפשרות ליהנות מחיזורים, מפגישות רומנטיות ומהיכרויות.