טלה

נטיית אנרגיית השבוע סוחפת לרוח קרבית, כך שחשוב שתחשבו בצורה מעשית ושתתמקדו בתחומים החשובים לכם ביותר. 
טיפ השבוע: אתם בתקופה שאפתנית שדורשת תכנון וראייה קדימה. מצד שני, יש נטייה לשדר חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. איפוק וסבלנות הם מילות המפתח של השבוע. 

שור 
אתם ממשיכים להתמקד בענייני בית ומשפחה, הקשר דורש דיפלומטיות והבנה. 
טיפ השבוע: השבוע חשוב לפעול בשיתוף פעולה, לגשר על פערים ולהשקיע ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. מצב הכוכבים הרגיש מייצר השבוע אנרגיה חזקה ומועצמת שעשויה לסחוף למצב דו-קוטבי שחלק מביניכם נתונים בו. 
תאומים
ענייני עבודה ותדמית עשויים לאפיין חלקים מהשבוע. המצב הכספי דורש ראייה רחבה מאוד, אך גם זהירות ופרקטיות. מומלץ להימנע מצעדים פזיזים. 
טיפ השבוע: הקסם האישי שלכם יגבר ויקל על יצירת קשר סוחף. מנגד, האקלים האסטרולוגי יתאים למימוש שאיפות בתחום הקריירה או להגשמת חלום, מצב שיאפשר לכם להתפתח בתחום שאתם טובים בו. 
סרטן
ענייני בית ומשפחה ומקצוע ממשיכים לאפיין את חייכם. עכשיו יש עליכם עין בוחנת, מבקרת ונוקשה. לכן, חשוב להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. 
 
טיפ השבוע: לעיתים מתחילים מאבקי כוחות, שבהם כל צד חייב להוכיח את כוחו, לנצח או לחדול. תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם סוף-סוף מרשימה את אלה שחוות דעתם חיונית לביטחון העצמי שלכם. 
אריה
שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. אל תקצינו תגובות ודרמות מיותרות, בעיקר כאשר אתם מרגישים שהדברים יוצאים משליטה. 
טיפ השבוע: תצטרכו להקדיש תשומת לב רבה יותר לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שימרו על דיסקרטיות. מיקום כוכב יופיטר במזלכם עשוי להביא עימו בהמשך החודש תחושת הקלה והרגשה פחות מכבידה לבני אריה.  
בתולה
הפנו את כל מרצכם לעבודה אינטנסיבית וממוקדת. בין לבין יש להבחין בין עיקר לתפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. 
טיפ השבוע:  מצב רוחכם נתון לשינויים. מרס בבית הקריירה שלכם גורר מתח רב ואי שקט, מצב שלא מאפשר לכם להיות רגועים. יש סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי-לשון וחריפים. 
מאזניים
ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימי אמצע השבוע. חשוב לקבוע מה הן המטרות החשובות לכם ועל מה תוכלו לוותר ולשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית. 
 
טיפ השבוע: רביעי-חמישי עשויים להיות הימים המוארים של השבוע. ענייני תקשורת ונסיעות עשויים להיות מודגשים. הפעילו קסם אישי, יכולת תנועה ויכולת חשיבה לא שגרתית. 
עקרב
השבוע עשוי להגביר את החום החיצוני והפנימי וכדאי להתמתן ולהפחית את הלחץ. יש סימנים לקשר עמוק ואינטנסיבי. מנגד, אתם זקוקים לתחושת חופש ומרחב וקשר מקצועי או רגשי שיהפוך להדוק ולחוץ מדי עלול לאיים עליכם. 
 
טיפ השבוע: במחצית הראשונה של השבוע אפשר לקבוע פגישות היכרות ושיחות חשובות בארץ או בחו"ל. ענייני קריירה וסמכות עשויים לאפיין את ימי סוף השבוע.
קשת
אתם מנסים להשיג ביטחון חומרי ולהבטיח את עתידכם הכלכלי. פעלו מתוך שיקולים פרקטיים, גלו תושייה וסגלו זהירות. 
טיפ השבוע: הירח המלא, שהתרחש בחמישי האחרון, עשוי להעיד כי בני המזל שביניכם עשויים לקבל בהמשך החודש בשורות פיננסיות מעודדות. יש צורך לקבוע מה הן המטרות החשובות לכם  וכן את הצורך לשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית. 
גדי
לאחר התלבטויות ממושכות, דברים יתחילו להסתדר ותרגישו בטוחים יותר בעצמכם, בבחירותיכם ובתוכניותיכם. 
טיפ השבוע: יש סימנים לקשר עוצמתי וגורלי, שבו מומלץ לסגל היגיון ומתינות. מנגד, ענייני שותפויות רגישים מאוד, דבר שיכול לגרום לניתוקים ביחסים שהם לא מאה אחוז תקינים.
דלי
מצב הכוכבים הרגיש עשוי לייצר השבוע אנרגיה חזקה ומועצמת שעשויה לסחוף למצב הדו-קוטבי שבו אתם נתונים. לכעסים ולסכסוכים שיותירו משקעים יש להתייחס באורך רוח. 
 
טיפ השבוע: מיקום השמש במזל סרטן חושף סגירות וחוסר נטייה לחשוף את נבכי הנפש. ההרגשה הזאת רק מוסיפה ללחצים ושוחקת את כוחותיכם. 
דגים
השבוע יושם דגש על חיי החברה והעסקים. תהיה לכם תעוזה לבצע דברים שאנשים בדרך כלל חוששים מהם, אבל תזדקקו גם לנחישות והחלטיות. 
טיפ השבוע: הנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים מפריעה לכם לראות את התמונה הכוללת. אל תניחו לתחושות האלו להתפתח, עדיף ללבן דברים בפתיחות ולהיות גלויים כדי לא לסבך מצבים טעונים לגישור.