תסמונת לחץ טרום חתונתי 

ניסית לשמור על השפיות בזמן הלחוץ שלפני החתונה – אבל זה לא קרה. 
בין אם מדובר בעור עייף וחסר חיוניות או בפצעון לחץ שורר שהחליט להקים בית קבע על הסנטר, אספנו עבורך את המוצרים הביתיים שעובדים מהר ויביאו אותך רעננה לחופה. 

הסיטואציה: התרוצצויות בלתי פוסקות, בעיקר על עקבים 
הפתרון  Ice Gel for Legs and Feet  'LOccitane - ג'ל ריחני באריזת רולר קלה לשימוש, ירגיע כפות רגליים עייפות ויעזור לך לעבור את היום. שמרי את האריזה במקרר, לקבלת אפקט סופר צונן.
 75 מ"ל / 79 שקלים  
הסיטואציה: פצעונים על המצח (או כל מקום אחר)
הפתרון  Spot Treatment Gel / Clean&Clear - שימי לב שמדובר בטיפול נקודתי ולא לשימוש במקרה של אקנה חריפה שמצריכה התייעצות עם רופא עור.
 15 מ"ל / 50.80 שקלים 
הסיטואציה:  שינויי אקלים שמותירים את העור יבש ומגרד
הפתרון Skin Food / Weleda - קרם אורגני עשיר וסמיך המכיל בין השאר תמצית קלנדולה וקמומיל הידועים בתועלתם המרגיעה על העור. ניחוח תפוזי מרענן ומרקם מפנק יהפכו גם את המרפקים העצובים ביותר לרכים ונעימים.
 75 מ"ל / 65.90 שקלים 
הסיטואציה: קמטוטי הבעה עדינים 
הפתרוןRapid Response Booster / la prairie  - אפשר להגיד שזה טיפול פנים עמוק (ויקר) בבקבוק, שמבטיח להמריץ את העור ולהפחית את עומק קמטי ההבעה והגיל בתוך שבועיים. העור מקבל זריקת לחות מיידית, מרקמו חלק יותר ומראהו מהודק. 
50 מ"ל / 1,695 שקלים 
 

אפשר להגיד שזה טיפול פנים עמוק (ויקר) בבקבוק. צילום: יח"צ
 
הסיטואציה: מראה עור לא אחיד וכתמי שמש מרגיזים
הפתרון  White Peel / HL - פילינג עדין המבוסס על גבינה המכילה חומצה לקטית, המסירה בעדינות את שכבת התאים המתים העליונה ועוזרת ביצירת מראה עור חלק ואחיד. 70 מ"ל / 130 שקלים 
 
פתרון נוסף  ערכה מקצועית מבית חווה זינגבוים המיועדת לשימוש ביתי בתקופה שלפני החתונה וכוללת סרום לחידוש העור, מסכה מבהירה וקרם נטול שומן המכיל ויטמינים למראה עור אחיד וקורן.
 85 שקלים, אצל קוסמטיקאיות מורשות.
הסיטואציה: עור מותש כתוצאה מלחץ ועייפות 
הפתרון  איזור העיניים הוא אחד הראשונים בו נראים סימני עייפות וגיל בשל העור הדקיק. במרפאות ד"ר קליין מציעים כעת טיפול ממוקד לעיניים עייפות, שכולל פילינג, ניקוז לימפטי והחדרת לחות לאזור.
 450 שקלים במרפאות ד"ר קליין.
חתום במדבקה

רוני לנדה ובן זוגה הם שני מעצבים שחיפשו מתנה יצירתית לאורחים בחתונתם. יחד הם עיצבו וייצרו קעקועים זמניים אישיים שחולקו לאורחים וזכו להצלחה רבה. עכשיו, רוני מציעה שירות קעקועים בהזמנה אישית, עם הכיתוב או האיור שתבחרו. הקעקוע הזמני יורד בשפשוף תחת מים חמים וסבון, כך שגם אם צריך להתייצב במשרד למחרת האירוע, עדיין אפשר לשחק. להזמנות:  My toy tattoo, 054-5998641
7 ברכות לכלה העצמאית 

בין אם בחרת לחגוג באירוע צהריים קטן ועצמאי ובין שאת מכורת איפור שאוהבת שהכל בקונטרול שלה, ודאי תוכלי להשתמש באחד מהטרנדים החמים של החתונות העונה, טרנד "עשי זאת בעצמך" שתפס גם בגזרת הביוטי והאיפור. אז נכון, צריך הרבה אומץ וזה וודאי לא משהו שיתאים לכולן (למרות שלמקרה ששכחת, קייט מידלטון גם התאפרה לחתונה שלה בעצמה, ומה שמתאים לקייט מתאים לכולנו), אבל בעזרת הטיפים הבאים תוכלי להפוך את התהליך לקצת פחות מסובך.





מה שמתאים לקייט מתאים לכולנו, מידלטון ביום חתונתה. צילום: רויטרס
1. בחרי מייק אפ שתואם את גוון וסוג עורך, תוך דגש על איזור הצוואר והדקולטה (איזור החזה). אם בילית בשמש לאחרונה ואת שזופה יותר בגופך מאשר בפניך, שאפי לאזן את ההבדל ולהתאים את גוון המייק אפ לגוון הפנים. השתמשי בקונסילר בהיר על מנת להאיר ולרענן את איזור העיניים ולכסות פגמי עור במידת הצורך. 
 
2. שימי לב שהמייק אפ שאת בוחרת אינו מכיל SPF, שכן זה נוטה להחזיר את אורות הפלאשים ולהצטלם בצורה בהירה ולא מחמיאה. את יכולה לבחור מייק אפ נוזלי עמיד לגימור מלוטש יותר, או מייק אפ מינראלי אבקתי לגימור טבעי ועדין יותר. 
 
3. אם את מורגלת לכך ביום יום, בחירה בשפתון דומיננטי תהיה כנראה טבעית עבורך. העדיפי לדבוק בגוון אדום קלאסי ועל זמני שמתאים לעורך. הקפידי לתחום את שפתייך בעפרון שפתיים תואם ודבקי במרקם מאט או חצי מאט שלא יזלוג לחריצי השפה או יכתים את העוברים והשבים.
4. גם אם את נוטה לדלג על השלב הזה באיפור היום-יומי, פריימר לצלליות יעזור לאחד את גוון העפעף, לכסות נימים ולהוות קנבס איתן לצלליות שתבחרי להניח מעליו.
 
5. מסקרה עמידה במים היא מאסט. 
 
6. מוצרים  בעלי גימור מבריק ושימר נוטים להדגיש קמטוטים ופגמים בעור. אם את נוטה לפצעונים באזור הלחיים או לחילופין קמטי הבעה עמוקים באזור העיניים העדיפי מוצרים בעלי גימור מאט לשימוש על אזורים אלה.
 
7. זכרי שגם אם את מורגלת באיפור מאוד טבעי ועדין, בצהריים או ערב זה את הולכת לעמוד הרבה מול מצלמה, ויש צורך להדגיש את מבנה הפנים קצת יותר מביום יום. מלאי את גבותיך בצורה טבעית על מנת ליצור מסגרת מחמיאה לעיניים. בחרי בגוון הצללה אפרפר וגימור מאט וחטבי עמו את עצמות הלחיים. 
טבעית וכוכבית 
אפשר לומר רשמית שתמה שעתו היפה (או הפחות יפה) של האיפור הכבד בסצנת הכלות. מראה טבעי ועדין שמדגיש את נתוניה המוצלחים של הכלה מבלי להיראות מסכתי הוא המראה המדויק לקיץ 2015. שלא תטעו, איפור טבעי יכול להיות גם מודגש, ולחלוטין אפשר לבחור במראה עיניים מעושן בעדינות לדוגמא, אך הדגש יושם על בחירת גוונים המחמיאים לגוון העור והעיניים תוך השארת השחור והאפור הכהים מחוץ לתמונה.

להלן שני הלוקים המובילים במראה הטבעי לכלה של 2015: אסופה ואצילית-  לצד צמות בוהמייניות, בולט העונה טרנד השיער האסוף והאצילי עם קוקו עבו עגילה גבוה. כשהוא גבוה ומלוטש הוא מגביהה את זו שמתהדרת בו, וכשהוא נמוך ומרושל הוא מעניק ללוק מראה נונשלנטי ורך. 
 
עם אבק כוכבים - טוהר, רכות, נשיות – אלו מילות המפתח ובגווני הפסטל החלביים יש את כל אלה. העונה הציפורניים מקבלות תוספת חביבה בדמות גליטרים עדינים שמעטרים את הלק כשכבה עליונה. המראה שמתקבל קלאסי עם טוויסט, ויתאים גם לכלה מעודנת. מי שחומדת את הלוק תוכל ליהנות משיתוף פעולה בין מותג הלקים המקצועי אסי פרופשיונל ולבין מעצבת התכשיטים קרן וולף. שיתוף הפעולה כולל חמישה גוונים - תכלת בהיר, לבן חלבי, ורוד בייבי, אדום קלאסי וכסוף מטאלי, להם הותאמו תכשיטיה המיוחדים של המעצבת. 
יש לנו דיל?
חברות האיפור רבות מציעות היום מגוון 'דילים' לכלה שבדרך. מדובר בטיפולים של המאפרים ומעצבי השיער שעובדים עם החברה. לרוב, מדובר במחיר נמוך יותר מזה שמציעים המאפרים ומעצבי השיער שעובדים בשוק החופשי. 



דיל של חווה זיגנבוים לכלה. צילום: מלנית

האיפור:
MAC מציעים שירות איפור כלות בחנות או בבית הכלה - שישה מאפרים מתוך 130 המאפרים של הרשת נבחרו בקפידה להיות מאפרי הכלות של המותג. השירות כולל איפור ניסיון באחת מחנויות המותג בעלות של 750 שקלים (350 שקלים על איפור הניסיון, שמוחזרים במלואם במוצרים שתוכלי לקחת עמך בתיק ביום החתונה, ואיפור בעלות של 400 ש"ח + מוניות ביום החתונה, במקום בו תבחרי). 

השיער: 
Label.m, מותג עיצוב השיער הלונדוני מציע קונספט חדש בעיצוב השיער – בחירת מראה מתוך תפריט של 10 תסרוקות בעלות אחידה של 250 שקלים. בתפריט צמות מורכבות ואיסופים מעניינים בהשראת מסלולי התצוגות. 
לבירורים: 03-5172550